تحقیق با موضوع 35-25، 45-35، 55-45

پایان نامه ها

از 25
35-25
05/0
13/0
97/0
30/0-
41/0

45-35
06/0
14/0
97/0
31/0-
43/0

55-45
05/0
17/0
99/0
41/0-
52/0

35-25
25>
05/0-
13/0
97/0
41/0-
30/0

45-35
00/0
05/0
99/0
12/0-
13/0

55-45
00/0
12/0
1
31/0-
31/0

45-35
25>
06/0-
14/0
97/0
43/0-
31/0

35-25
00/0-
05/0
99/0
13/0-
12/0

55-45
00/0-
12/0
1
33/0-
32/0

55-45
25>
05/0-
17/0
99/0
52/0-
41/0

35-25
00/0
12/0
1
31/0-
31/0

45-35
00/0
12/0
1
32/0-
33/0
مانع عملکردی مربوط با سازماندهی
کمتر از 25
35-25
13/0
11/0
59/0
14/0-
42/0

45-35
25/0
11/0
13/0
04/0-
54/0

55-45
33/0
14/0
10/0
04/0-
70/0

35-25
25>
13/0-
22/0
59/0
42/0-
14/0

45-35
11/0
04/0
03/0
00/0
21/0

55-45
19/0
09/0
19/0
05/0-
44/0

45-35
25>
25/0-
11/0
13/0
54/0-
04/0

35-25
11/0-
04/0
03/0
21/0-
00/0-

55-45
08/0
10/0
84/0
17/0-
34/0-

55-45
25>
33/0-
14/0
10/0
70/0-
04/0

35-25
19/0-
09/0
19/0
44/0-
05/0

45-35
08/0-
10/0
84/0
34/0-
17/0

ادامه جدول 23

مانع عملکردی مربوط به تکنولوژی و تجهیزات
کمتر از 25
35-25
03/0
16/0
99/0
38/0-
45/0

45-35
09/0
16/0
93/0
33/0-
52/0

55-45
23/0
20/0
66/0
30/0-
78/0

35-25
25>
03/0-
16/0
99/0
45/0-
38/0

45-35
05/0
05/0
74/0
09/0-
21/0

55-45
20/0
13/0
48/0
16/0-
56/0

45-35
25>
09/0-
16/0
93/0
52/0-
33/0

35-25
05/0-
05/0
74/0
21/0-
09/0

55-45
14/0
14/0
76/0
23/0-
52/0

55-45
25>
23/0
20/0
66/0
78/0-
30/0

35-25
20/0-
13/0
48/0
56/0-
16/0

45-35
14/0-
14/0
76/0
52/0-
23/0
مانع عملکردی مربوط به وظایف
کمتر از 25
35-25
02/0
17/0
99/0
44/0-
48/0

45-35
20/0
18/0
69/0
27/0-
68/0

55-45
06/0
23/0
00/0
54/0-
66/0

35-25
25>
02/0-
17/0
99/0
48/0-
44/0

45-35
17/0
06/0
03/0
01/0
34/0

55-45
04/0
15/0
99/0
36/0-
44/0

45-35
25>
20/0-
18/0
69/0
68/0-
27/0

35-25
17/0-
06/0-
03/0
34/0-
01/0-

55-45
13/0-
16/0
82/0
56/0-
28/0

55-45
25>
06/0-
23/0
99/0
66/0-
54/0

35-25
04/0-
15/0
99/0
44/0-
36/0

45-35
13/0
16/0
82/0
28/0-
56/0
مانع عملکردی مربوط به کمک سایر پرستاران
کمتر از 25
35-25
25/0
26/0
77/0
95/0-
44/0

45-35
07/0-
27/0
99/0
79/0-
64/0

55-45
33/0-
37/0
80/0
3/1-
64/0

35-25
25>
25/0
26/0
77/0
44/0-
95/0

45-35
17/0
09/0
22/0
06/0-
41/0

55-45
07/0-
26/0
99/0
77/0-
62/0

45-35
25>
07/0
27/0
99/0
64/0-
79/0

35-25
17/0-
09/0
22/0
41/0-
06/0

55-45
25/0-
27/0
79/0
97/0-
46/0

55-45
25>
33/0
37/0
80/0
64/0-
3/1

35-25
07/0
26/0
99/0
62/0-
77/0

45-35
25/0
27/0
79/0
46/0-
97/0

امه جدول 23

مانع عملکردی مربوط به کمک منشی بخش
کمتر از 25
35-25
28/0-
55/0
95/00
8/1-
2/1

45-35
50/0-
60/0
84/0
1/2-
1/1

55-45
61/0-
67/0
80/0
4/2-
2/1-

35-25
25>
28/0
55/0
95/0
2/1-
8/1-

45-35
21/0
34/0
93/0
1/1-
74/0

55-45
32/0-
46/0
89/0
5/1-
94/0

45-35
25>
50/0
60/0
84/0
1/1-
1/2

35-25
21/0
34/0
93/0
74/0-
1/1

55-45
11/0-
52/0
99/0
5/1-
3/1

55-45
25>
61/0
67/0
80/0
2/1-
4/2

35-25
32/0
46/0
89/0
94/0-
5/1

45-35
11/0
52/0
99/0
3/1-
5/1
مانع عملکردی مربوط به وضعیت بخش و تخت/اتاق بیمار
کمتر از 25
35-25
26/0
25/0
74/0
40/0-
92/0

45-35
29/0
26/0
68/0
39/0-
98/0

55-45
62/0
33/0
24/0
24/0-
4/1

35-25
25>
26/0-
25/0
74/0
92/0-
40/0

45-35
03/0
09/0
98/0
21/0-
27/0

55-45
36/0
22/0
21/0-
21/0-
94/0

45-35
25>
29/0-
26/0
68/0
98/0-
39/0

35-25
03/0-
09/0
98/0
27/0-
21/0

55-45
33/0
23/0
49/0
27/0-
93/0

55-45
25>
62/0-
33/0
24/0
4/1-
24/0

35-25
36/0-
22/0
36/0
94/0-
21/0

45-35
33/0-
23/0
49/0
93/0-
27/0

اطلاعات جدول فوق نتایج آزمون Tukey HSD است که متعاقب آزمون ANOVA در همین رابطه بین حیطه های موانع عملکردی و گروه های سنی مختلف انجام شده است .نتایج بدست آمده حاکی از این است که در حیطه سازماندهی و وظایف بین دو گروه سنی 35-25 سال و 45-35 سال ارتباط معناداری دیده می شود (p<0.05). جدول24 : مقایسه میانگین نمرات حیطه های اصلی و همراه موانع عملکردی تجربه شده توسط
نمونه های مورد پژوهش به تفکیک تحصیلات

مانع عملکردی

تحصیلات

اصلی
همراه

محیطی
سازمان
دهی
تکنولوزی/
تجهیزات
وظایف
همکاری
کمک بهیار
همکاری
سایر
پرستاران
همکاری
منشی
وضعیت
بخش /
اتاق بیمار
لیسانس

میانگین
15/0
16/0
31/0
32/0
15/0
21/0
50/0
45/0

نعداد
124
124
125
125
15
99
29
125

انحراف معیار
23/0
19/0
26/0
30/0
33/0
37/0
73/0
40/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
فوق لیسانس
میانگین
33/0
20/0
43/0
45/0
00/0
33/0
66/0
1/1

نعداد
5
5
5
5
1
4
1
5

انحراف معیار
00/0
07/0
38/0
30/0
.
47/0
.
69/0

میانه
33/0
16/0
50/0
66/0
00/0
16/0
66/0
5/1
مجموع
میانگین
16/0
16/0
31/0
33/0
14/0
21/0
51/0
47/0

نعداد
129
129
129
130
16
103
30
130

انحراف معیار
23/0
19/0
27/0
30/0
32/0
37/0
72/0
43/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
آزمونTtestوقضاوت
0001/0
704/0
33/0
39/0
655/0
529/0
831/0
0001/0

نتایج مندرج در جدول بالا نشان می دهد که بین تحصیلات نمونه های مورد پژوهش و حیطه های محیطی و وضعیت بخش و تخت/اتاق بیمار از موانع عملکردی تجربه شده ارتباط معنی دار دیده می شود ( 000/0 = P ) . بالاترین میانگین وانحراف معیار در حیطه های مذکور مربوط به تحصیلات فوق لیسانس وبه ترتیب (0/0±23/.) و(69/0 ± 1/1) می باشد.

جدول 25: مقایسه میانگین نمرات حیطه های اصلی و همراه موانع عملکردی تجربه شده توسط نمونه های
مورد پژوهش به تفکیک وضعیت استخدامی

مانع عملکردی

وضعیت
استخدامی
اصلی
همراه

محیطی
سازمان
دهی
تکنولوزی/
تجهیزات
وظایف
همکاری کمک
بهیار
همکاری
سایر پرستاران
همکاری
منشی
وضعیت بخش /
اتاق بیمار
رسمی
میانگین
12/0
10/0
25/0
29/0

26/0
83/0
30/0

نعداد
19
20
20
20

15
4
20

انحراف معیار
22/0
19/0
23/0
29/0

42/0
57/0
35/0

میانه
00/0
00/0
28/0
20/0

00/0
1
12/0
قراردادی
میانگین
23/0
18/0
32/0
37/0
33/0
19/0
40/0
59/0

نعداد
23
22
23
23
2
19
5
23

انحراف معیار
32/0
22/0
27/0
31/0
47/0
30/0
89/0
46/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
33/0
00/0
00/0
50/
طرحی
میانگین
08/0
04/0
35/0
33/0

22/0

43/0

نعداد
4
4
4
4

3

4

انحراف معیار
16/0
08/0
22/0
47/0

19/0

42/0

میانه
00/0
00/0
30/0
16/0

33/0

37/0
پیمانی
میانگین
16/0
18/0
32/0
33/0
11/0
21/0
47/0
48/0

نعداد
83
83
83
83
14
66
21
83

انحراف معیار
20/0
18/0
28/0
30/0
30/0
39/0
71/0
44/0

میانه
00/0
16/0
20/0
25/0
00/0
00/0
00/0
50/0
مجموع
میانگین
16/0
16/0
31/0
33/0
14/0
21/0
51/0
47/0

نعداد
129
129
130
130
16
103
30
130

انحراف معیار
23/0
19/0
27/0
30/0
32/0
37/0
72/0
43/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
آزمون کروسکالوالیس و قضاوت
567/0
067/0
823/0
782/0
294/0
774/0
418/0
162/0

اطلاعات مندرج در جدول فوق هیچ ارتباط معنی داری را بین وضعیت استخدامی و حیطه های مختلف موانع عملکردی تجربه شده نشان نمی دهد.

جدول 26 : مقایسه میانگین نمرات حیطه های اصلی و همراه موانع عملکردی تجربه شده توسط
نمونه های مورد پژوهش به تفکیک نوبت کاری
موانع عملکردی

نوبت
کاری
اصلی
همراه

محیطی
سازمان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *