یکی از مهمترین مزیتای اینترنت اینه که مرزها رو شکسته و شما رو با دنیای بیرون از کشورتون رابطه میده. این مسئله وقتی بیشتر مهم میشه که شما در سایتای خود به معرفی کار و کاسبی و اجناس خود پرداخته اید و تمایل دارین بخش کاری و حتی فروش خود رو گسترش داده و به بیرون مرز کشور ببرین. در این صورت شما باید کارایی انجام بدین که بتونین سایت خود رو در میان مردم بیرون مرز کشور هم معرفی کنین. در این زمان باید بعضی از لینکای صفحات سایت رو به مخاطبین بین المللی اختصاص بدین. در همین زمینه یکی از ترفندهایی که وبمسترها اعمالی می کنن اینه که با سایتایی به تعامل بپردازند که در هم موضوع با اونا ولی در بیرون مرز کشور هستن. هم اینکه باید به لینکای برگشتی این سایتا به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین. مثلا اگه به دنبال برند فرانسوی از محصول خود هستین، باید اول با کلمات کلیدی فرانسوی اونو سرچ کنین تا ببینین چه سایتایی در اول صفحه گوگل قرار می گیرن حال لینکای برگشتی اونا رو بررسی کنین و در صورت صلاح دید، با اون سایت رد و بدل کردن لینک کنین.

‫بعد از اینکه صفحه های منطقه ای‬ و ترجمه شده خود رو در سایت قرار دادین‬ و به روش هدف دار تولید محتوای خود دست پیدا کردین می تونین لینکهایی‬ واسه اون صفحات بسازین تا تعاملات‬ اجتماعی و به اشتراک گزاری رو تشویق کنین.‬ ساخت لینک و محتوای چند زبانه‬ از قوانین هر محتوای دیگری پیروی میکنه‬ ولی چند موضوع رو باید در نظر بگیرین‬ که تاثیری بر روش هدف دار ساخت لینک شما داره.‬ موتورهای جستجو تلاش میکنن تا تجربه‬ جستجویی رو به وجود بیارن که به آدمایی مربوطه‬ براساس محل حضورشون و بی‬ شک بخشهایی از الگوریتمهای رتبه بندی‬ هست که عاملهای منطقه ای رو در نظر میگیره.‬ یه راه تعیین اون تحلیل لینکهای برگشتیه‬ نه فقط واسه کیفیت و اعتماد بلکه اونا‬ منطقه ای که اون لینکهای برگشتی‬ ربط داره رو در نظر می گیرن.‬ یعنی، اگه شما قصد‬ دارین که صفحات فرانسوی-کانادایی رو واسه‬ کاناداییای فرانسوی زبون ‬ کنین باید به دنبال دریافت لینکها در‬ وب سایتهای فرانسوی موجود در کانادا باشین‬. همه چیزای دیگه مشابه خواهند موند و این لینکها‬ ارزش بیشتری واسه رتبه بندی کانادایی-فرانسوی‬ نسبت به لینکهای صفحات کانادایی-فرانسوی از یه وبلاگ انگلیسی در لوس آنجلس داره.‬

این را هم حتما بخوانید :   جذاب‌ترین جلوه‌های ویژه سال ۲۰۱۴

اهمیت ساخت لینک واسه مخاطبین بین المللی

وقتی که شما به دنبال فرصتهایی‬ واسه صفحات بین المللی خود هستین‬ روی سایتایی تمرکز کنین که‬ کسب و کارایی در کشور‬ یا کشورای هدف دارن.‬ شمام اینکه باید نگاهی به لینکهای‬ برگشتی اونا بندازین و مطمئن شید که‬ با همون ناحیه در رابطه شدن.‬ از طرف دیگه تاثیر موتورهای جستجو‬ اینه که نتایجشان رو‬ به مردمی در ناحیه های جور واجور‬ که ۱۰ جستجوی برتر تو یه کشور هستن میتونن‬ با ۱۰ جستجوی برتر کشور دیگه فرق داشته باشه رو نشون بده.‬ وقتی که شما جستجوی رقابتی خود رو انجام میدین یا‬ به دنبال فرصتهای ساخت لینک هستین‬ باید حتما از نسخه های بین المللی‬ جور واجور موتورهای جستجو استفاده کنین.‬

واسه نمونه اگه به دنبال فرصتهای‬ لینک واسه نسخه اسپانیایی کاستاریکا ای‬ از صفحات هستین به google.com‬‬‬‬ ‫نرید، به google.co.cr رفته‬ و با کلیدواژهای اسپانیایی جستجو کنین‬ ببینین کی واسه این عبارت‬ رتبه ای دریافت میکنه و‬ ببینین که این لینکهای برگشتی اونا‬ از کجا هستن تا ببینین‬ می تونین براساس معیارهای ساخت‬ لینک با هر فعالیت ساخت لینک دیگری‬ به اون برسین یا خیر.‬ در آخر از متخصصین واسه ترجمه‬ و منطقه ای سازی کردن محتوا استفاده کنین‬‬‬‬ ‫چون همونطور که می دونین ممکنه‬ در کشورها و زبانهای دیگه‬ محدودیتهایی واسه محتوای شما وجود داشته باشه.‬ اگه شما با پایه زبانی و‬ فرهنگی کشور موردنظرتان راحت نیسیتید‬ از منبعی استفاه کنین که از این روابط‬ بتونین لینکهای با ارزش و‬ با کیفیتی رو به وجود بیارین.‬ ساخت لینک واسه سئو بین المللی‬ خیلی فرقی با کار عادی‬ نداره و حتما صفحات ترجمه شده خود رو‬‬‬‬ در برنامه ریزی ساخت لینک خود‬ اضافه کنین و چند چیز دیگه ‫هم تو ذهن داشته باشین‬‬ به این صورت در موتورهای جستجوی سرتاسر جهان یافت میشین‬‬‬‬‬‬‬.

این را هم حتما بخوانید :   جشن تولد چهل سالگی دیوید بکهام، یک جشن شاهانه+عکس

برنامه ریزی