نیاز به دیدن پاورپونت دارند و یا مسئله ای که در بیرون کلاس کار شده است نیاز دارند مادامیکه هنوز نیاز دیگران این است که بعد از این مسائل خودشان را در بیرون حل کنند زیرا هنوز کامل نشده است برخی از دانشکده ها دوست دارند که از محیط هم زمانی در هریک از اثربخشی های بین دانشجویان و بخش های جداگانه به طور همزمان استفاده کنند. در حالیکه دیگران ترجیح می دهند یک محیط غیرهم زمانی را در هرکدام از اثربخشی بین بخش ها استفاده کنند زیرا که ارتباط هم زمانی در این بخش ها هنوز امکان پذیر نیست. برخی از دانشجویان می توانند برای نمونه مثالها و تصمیم گرفتن این که چگونه مسئله را محاسبه کنند نظریه دهند زمانی که دیگران نیاز به زندگی معمولی برای راه رفتن و انتظارات حد وسط و متعارف را دارند.
نمره یافته های هانج(2002) نتیجه گیری کرده بود که دانش آموزان بالغ می خواهند اطلاعات را جمع آوری کنند تا به وسیله آنها کامیاب و موفق باشند و بلافاصله آنها را در تجربیات کاری و یا زندگی واقعی خودشان به کار ببرند.
وان نورد (2006) نتیجه گیری کرده بود که پشتیبانی کردن هریک از دانش آموزان دختر یا پسر شیوه های آموزش مقتضی و آماده را برای فرصت دهی دارد برای اینکه هریک از دانشجویان یا دانش آموزان برای پیشرفت های خود چند گام برداشته اند.
دونارد(2004) جوری (2004) نتیجه گیری کرده بودند که دانش آموزان بالغ معمولاً فرض مسئولیت پذیری بیشتری برای آموزش خودشان با پرسیدن های مناسب چندان خوب در یک محیط آموزش اثربخش را دارند. مشارکت کنندگان این مطالعه یافته های ادوارد (1996) هارت من (1995) را تقویت کردند در این که هرکدام از دانشجویان رتبه بندی شده بودند و شیوه های آموزش غواص گونه داشتند و برای مسئولیت گرفتن فرایندهای آموزش خودشان تلاش می کنند.
برخی اکنون استعدادهای روان دارند واز رسانه های چند گزینه ای استفاده میکنند در صورتی که دیگران آن را ندارند. با فرض اینکه این ابزارها بزرگ تر هستند و اثر بخشی بیشتری دارند اما محدودیت هایی نیز دارند اولاً اینکه گران هستند. ثانیاً هزینه نصب و راه اندازی زیادی دارند ثالثا ممکن است که به راحتی قابل دسترسی دانشجویان نباشد رابعاً برخی از دانشجویان ممکن است که از تلفن استفاده کنند. به علاه این سکوهای نمایشی بزرگ توسط مؤسسات بزرگ که هزینه تعمیر و نگهداری آن را دارند استفاده می شود. گذشته از اینکه درباره نیازمندیهای امتحان CPA سئوال پرسیده شده بود. از مشارکت کنندگان پرسیده شده بود که نظر شما درباره یک پنجم سال آموزشی اضافی و تجربه کاری آن چیست؟ که در یک شرایط سخت و فشار آور که راضی به جواب دادن نمی شده اند حدود (80%) مشارکت کنندگان چنین نظر داده بودند که هردوی یک پنجم سال آموزش و تجربه لازم برای عبور از امتحان CPA و گرفتن مجوز لازم است. مطابق گفته خیلی ازاساتید دانشکده های حسابداری آموزش کالج باید بر کمک کردن بالا برای دانشجویان برای آمدن به حسابداری حرفه ای تمرکز کند و نه برای عبور کردن از امتحانات حرفه ای ناعادلانه تلاش کند. تیلور(2005) که نتیجه گیری کرده بود که در اضافه شدن ملاحظات ابزارهای آموزشی لازم نیاز است که برای عبور از امتحان CPA نیازمندیهای آموزشی دیگری برای موفقیت دانشجویان در میدانهای حرفه ای بعد از رتبه بندی صلاحیت ها و شایستگی هایی که چهارچوب نیاز دارد رتبه بندی شود. که هرکدام باید وکیل مدافع دیگری شوند صلاحیت های لازم در مدل حرفه ای چهارچوب نگهداری شده انتظارات آموزش و هم چنین آموزش حرفه ای دائمی و تجربیات لازم که چهارچوب نیاز دارد می باشد.
19- نرم افزارهایی که موسسات برای آموزش مجازی استفاده می کنند:
1- ظاهرسازی: یک فیلمانه یا سناریو برای هرکدام از دانشجویان مورد بررسی می باشد و برای ارزیابی و ترکیب بندی مفهومات کلاس درس به تصمیم گیری نوبتی کمک می کند ظاهرسازی و وانمودها برای دانشجویان خیلی مفید هستند زیرا که می توانند نقشه امتحان CPA را شبیه سازی کنند و از سال (2004) ظاهرسازی به امتحان CPA اضافه شده است.
2- الیمینات: یک محیط کلاس درس مجازی می باشد که با اوقات واقعی برای مسیر آموزش مجازی طراحی شده است که اجازه می دهد بین دانشکده و دانشجویان تعهد اثر بخش ایجاد شود (2005).
3- اسمارتینگ: تکنولوژی جدید کمک زیادی به مردم و مؤسسات می کند و نرم افزارهایی را برای دانشجویان آماده طراحی می کند که توسط دانشکده ها نگهداری می شود و به وسیله این نرم افزار دانشجویان می توانند به شبکه وصل شوند و این نرم افزار مؤسسات را قادر می سازد که بهتر بتوانند از دانشکده ها و دانشجویان خودشان پشتیبانی کنند.
20- نرم افزارهایی که دانشجویان برای آموزش مجازی استفاده می کنند:
A- ارزیابی و آموزش در میدانهای شناخت (ALEKS): یک صفحه گستر وب می باشد که دستیاران آموزش را متمایز کرده است و مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای شناخت مزایای انفرادی و نشان دادن مهارت های آن استفاده می شود و توسط دایره آموزش طراحی شده است. این سیستم ابتدایی و اولیه است و برای تدریس حسابداری و ریاضیات یا بازرگانی استفاده می شود.
B- معلم خصوصی(Net Tutor): یک سیستم نرم افزار است که به معلم خصوصی و دانشجویان اجازه می دهد تا با همدیگر ارتباط مجازی برقرار کنند و تفاوت فیزیکی آن در مکان و موقعیت ها می باشد و نرم افزار معلم خصوصی دارای سه جزء می باشد.
1- معلم خصوصی زنده
2- سئوالات و جواب ها
3- بایگانی
که دانشجویان و کاربران با استفاده از رمز خصوصی به آن وارد می شوند و ساعت استفاده هریک از دانشجویان را استاد تعیین می کند و اداره امور را بر عهده دارد و دانشجویان کاملاً به معلم خصوصی وابسته هستند. این نرم افزار شامل یک بایگانی نیز می باشد و طوری طراحی شده است که هر سئوال یا جواب یا وصولی دیگری برای اثبات مسائل و یا کمک به دانشجویان در آن نگهداری می شود و همچنین بر اثر تکرار سئوالات پرسیده شده و پاسخ داده شده به یک کتابخانه بزرگ واقعی تبدیل شده است.
C – تامسون: برای حسابداری یک قدرت یاب پرسرعت و کامل شده تدریس آموزش مجازی می باشد که کاربران سیستم را در نهایت انعطاف پذیری و آسانی و سادگی استفاده و راههای کارآمد برای موفقیت دانشجویانی را که می خواهند نتایج یافته هایشان را تحویل دهند به طور کامل راهنمایی و هدایت می کند.
این نرم افزار شامل موارد ذیل می باشد:
1- آسانی استفاده:
دانشجویان توسعه یافته برای مهارتها و اساتید برای تست زدن از آن استفاده می کنند
2- راههای کارآمد برای موفقیت:
ذخیره کردن وقت و کارآمدی از ویژگی های این نرم افزار است و راههای نمره دادن تکالیف خانگی و گزارش دادن سریع و آسان را برای اساتید فراهم کرده است. دانشجویان شخصیت یافته و توانمند نقشه های آموزش را برای کارآمدی خود از بین کتابهای درسی مادی هدایت می کنند و هریک از نیازهای آرام دانشجویان برای ساختن علم وخلاصه دوره مطالعه برآورد می نماید .
3- نتایج:
دانشجویان را در زیر فشار سخت گزارش دادن و فهم بیشتر کمک می کند و آنها را برای رقابت بهتر در تست زدن های بهتر کمک می کند. این نرم افزار توسط شخصی به نام تامسون طراحی شده است.
D – نرم افزار دفترکل عمومی: چندین ناشر کتابهای درسی حسابداری نرم افزار دفتر کل عمومی را برای دانشجویان معرفی کرده اند دنیای کامپیوتر نیزه شده حسابداری از میان شهود بیشتر و بر مبنای سیستم استفاده دوستانه کاربران طراحی شده است و هم چنین نرم افزارهای بازرگانی را که می خواهد در آینده استفاده شود طراحی کرده است.
21- پیشینه تحقیق :
تحقیقات این مطالعه شامل دو قسمت می باشد:
1/21 – تحقیقات انجام شده در خارج از کشور:
1- مطابق بررسی اس چو مرا (1993) در هر نوع از جور کردن های برنامه های آموزشی نقش اول دانشجو آموختن می باشد
A) خیلی از دانشجویان آموزش مجازی بزرگسال و کارگر و متأهل هستند آنها خیلی از اختلافات را که در زندگیشان رخ می دهد هماهنگ می کنند.
B) دانشجویان مجازی صداقت بیشتری از استدلالها را برای رقابت گرفتن دارند برخی از دانشجویان علاقه مند هستند که برای بدست آوردن یک رتبه در دوره هایشان رقابت استفاده کنند و خیلی از دانشجویان برای آموزش گسترده خودشان رقابت می گیرند و علاقه مند به تکمیل نمره نیستند.
C) در آموزش مجازی دانش آموزان و دانشجویان معمولاً جداگانه هستند و عامل های انگیزه ای شکل روییدن ، تماس یا رقابت با دانشجویان دیگر که حاضر هستند تفاوت دارد .
D) دانشجویان مجازی و اساتید اغلب در ترم های عمومی کمتر زمینه دارند و تجربه های روز به روز دارند و این برای دانشجویان مشکل و سخت است و صحبت مجازی با اعضای هیئت علمی کار را دشوارتر می سازد.
2- مطابق بررسی تامپ سون (1998) مسیر آموزش مجازی مزرهای جغرافیایی را به وسیله اینترنت و دانشجویان شکسته است و مشارکت بر سر کلاسهای درس در هر کجا که دانشجویان یک رایانه دارند و به اینترنت متصل می شوند انجام می گیرد و یک کلاس درس مجازی تشکیل می شود. دانشجویان برای دسترسی رقابت مادی و معنوی از آموزه های خودشان یا دانشجوی عضو دیگر در هر وقت از شبانه روز استفاده می کنند و از غیرهمزمانی های متنوع و ابزارهای ارتباط همزمان این فشار را تحمل میکنند.
3- در یک یادداشت که به وسیله چونج و سورانس (1999) بیان شده است از اصل یکسان نیز می توان برای هر یک از محیط های آموزش مجازی در هرکدام از سطوح عالی از اثربخشی که انتظار می رود استفاده کرد که پلی بین شکاف ارتباط و مسیرهای آموزش طولانی شده دانش آموزان و استاد زده شود. در یک محیط آموزش واقعی بر مبنای اینترنت دانشجویان و معلم به طور فیزیکی و جداگانه هستند و تکرار اثربخشی های آموزش مجازی میان دانشجویان یا اساتید ممکن است که اثری در یک آموزش مجازی داشته باشد مانند. یک اثر مثبت که فرض اثربخشی ها را ممکن و آسان می کند شناخت ساختمان فعالیت در رقابتهای واقعی می باشد.
4- کن ول تون (2000) بررسی کرده بود که نقش مربی و دانشجو بیشترین تغییر را در آموزش مجازی انجام شده دارند و تا به حال منظر کنفرانسها در کلاس ها برای حل کردن مشکلات رقابت آموزش مجازی بوده است که کجا سخنرانی کنند و یا کجا از آموزش مجازی استفاده کنند. کن ول تون(2000) نتیجه گیری کرده بود که لازم است کلاسهای آموزش مجازی در هر دوره ارتباطی بین همکاران و گفتگو کنندگان یا بین اساتید و دانشجویان وجود داشته باشد.
واکنش دانشجو در این مطالعه مرا برای نتیجه گیری بهتر در محیط آموزش مجازی که بتواند اثربخش باشد و نیز یک محیط چهره به چهره باشد رهبری می کند. دسته بندی و ترکیب هم زمانی و غیرهم زمانی مادی در محیط صفحه گستر وب برای دانشجویان من که خوب کار می کنند خیلی مفید است و خیلی از دانشجویان من وقتی که من آموزش می دهم کلاس درس چهره به چهره را اداره می کنند و وقتی که من وارد سیستم مجازی می شوم دانشجویان مجازی من به سیستم متصل می شوند و برای خودشان هر دانشجودارای شکوفه خاصی است که در آخر هر ترم شکوفا می شود.
کن ولز(2000) اسلوان (2000) معتقد بودند ترقی های آموزش مجازی و تغییر در نقش های اساتید ، شکل حرکت و نقش کنفرانس را برای اساتید آسانتر می کند در نقش جدید خود اساتید راهنمایی دانشجویان را برای منابع مذاکره آسان تر و ارتباط و تشویق کردن دانشجویان شرکت کننده را لازم دارند.
5- . مطابق بررسی و تحقیق مالوف (2000) بیشتر دانش آموزان بالغ به خاطر کسب مهارتها دارای انگیزه قویتری هستند و شناخت آنها می تواند مورد استفاده راههای عملی قرار بگیرد زیرا که دانش امروز به جهان واقعی نزدیکتر است و بیشتر نیز پسندیده به نظر می رسد

دسته بندی : No category

دیدگاهتان را بنویسید