در ، وبمسترها باید از اصول استفاده کنن تا هم فعالیت اونا قانونی باشه تا تاثیر اونا بر رتبه بندی سایتشان، موندگار باشه. گوگل یه جور از رو معرفی کرد که به کاربر این اجازه رو میده تا بتونه موضوعات و کار و کاسبی های مورد نظر خود رو در موقعیت مکانی نزدیک به خود پیدا کنه که به اون  محلی می گن.

این هم واسه وبمسترها و هم واسه کاربران بسایر عجیب و عالی بود. از یه طرف وبمسترها می تونستن مشتریان و کاربران نزدیک به موقعیت خود رو پیدا کنن در نتیجه شانس موفقیت اونا بیشتر می شه. از طرف دیگه، کاربران در مورد موضوع خود، به نزدیک ترین مکان به محل زندگی خود دسترسی داشته باشن و این یه امتیاز مثبت محلی واسه هر دو گروه هستش.
گوگل واسه بررسی سایتا، از الگوریتمای مختلفی استفاده می کنه که مهمترین هدف این الگوریتما، اصول در سایتا هستش. از این رو، گوگل واسه محلی هم الگوریتمی به نام الگوریتم موش کور یا الگوریتم Possum طراحی کرده که در سال ۲۰۱۶، آخرین آپدیت اون انجام شد و گوگل رسما اون رو معرفی کرد.

دلیل نام گذاری این الگوریتم به نام موش کور

وبمسترهایی که در سایتای خود مبادرت به تجارت الکترونیکی می کنن، بعضی وقتا به این مشکل برخورد می کنن که فعالیت و Google My Business اونا لغو شده و اونا فکر می کنن که اون رو از دست دادن. اما جالبه بدونین که این مشکل پیش نیامده فقط شما فیلتر شدین و این سیستم خود رو به موش مردگی زده به خاطر همین به اون الگوریتم موش کور می گن.

اثرات الگوریتم Possum

گوگل هر کدوم از الگوریتما رو با اهداف خاصی راه اندازی کرده و الگوریتم Possum رو هم واسه محلی راه اندازی کرده. کلا، این الگوریتم ۲ وظیفه مهم داره:
۱- یافته های محلی رو مورد بررسی و آزمایش قرار میده و باعث تنوع در یافته های محلی می شه.
۲- الگوریتم Possum یافته های سئو ارگانیک رو هم تحت تاثیر قرار میده. منظور از اینه که سئوکاران باید از روشای به طور کامل واقعی و طبیعی واسه خود استفاده کنن و یعنی روشای قانونی گوگل رو مبنای کار خود بذارن.