تحقیق با موضوع 35-25، 45-35، 55-45

پایان نامه ها

از 25
35-25
05/0
13/0
97/0
30/0-
41/0

45-35
06/0
14/0
97/0
31/0-
43/0

55-45
05/0
17/0
99/0
41/0-
52/0

35-25
25>
05/0-
13/0
97/0
41/0-
30/0

45-35
00/0
05/0
99/0
12/0-
13/0

55-45
00/0
12/0
1
31/0-
31/0

45-35
25>
06/0-
14/0
97/0
43/0-
31/0

35-25
00/0-
05/0
99/0
13/0-
12/0

55-45
00/0-
12/0
1
33/0-
32/0

55-45
25>
05/0-
17/0
99/0
52/0-
41/0

35-25
00/0
12/0
1
31/0-
31/0

45-35
00/0
12/0
1
32/0-
33/0
مانع عملکردی مربوط با سازماندهی
کمتر از 25
35-25
13/0
11/0
59/0
14/0-
42/0

45-35
25/0
11/0
13/0
04/0-
54/0

55-45
33/0
14/0
10/0
04/0-
70/0

35-25
25>
13/0-
22/0
59/0
42/0-
14/0

45-35
11/0
04/0
03/0
00/0
21/0

55-45
19/0
09/0
19/0
05/0-
44/0

45-35
25>
25/0-
11/0
13/0
54/0-
04/0

35-25
11/0-
04/0
03/0
21/0-
00/0-

55-45
08/0
10/0
84/0
17/0-
34/0-

55-45
25>
33/0-
14/0
10/0
70/0-
04/0

35-25
19/0-
09/0
19/0
44/0-
05/0

45-35
08/0-
10/0
84/0
34/0-
17/0

ادامه جدول 23

مانع عملکردی مربوط به تکنولوژی و تجهیزات
کمتر از 25
35-25
03/0
16/0
99/0
38/0-
45/0

45-35
09/0
16/0
93/0
33/0-
52/0

55-45
23/0
20/0
66/0
30/0-
78/0

35-25
25>
03/0-
16/0
99/0
45/0-
38/0

45-35
05/0
05/0
74/0
09/0-
21/0

55-45
20/0
13/0
48/0
16/0-
56/0

45-35
25>
09/0-
16/0
93/0
52/0-
33/0

35-25
05/0-
05/0
74/0
21/0-
09/0

55-45
14/0
14/0
76/0
23/0-
52/0

55-45
25>
23/0
20/0
66/0
78/0-
30/0

35-25
20/0-
13/0
48/0
56/0-
16/0

45-35
14/0-
14/0
76/0
52/0-
23/0
مانع عملکردی مربوط به وظایف
کمتر از 25
35-25
02/0
17/0
99/0
44/0-
48/0

45-35
20/0
18/0
69/0
27/0-
68/0

55-45
06/0
23/0
00/0
54/0-
66/0

35-25
25>
02/0-
17/0
99/0
48/0-
44/0

45-35
17/0
06/0
03/0
01/0
34/0

55-45
04/0
15/0
99/0
36/0-
44/0

45-35
25>
20/0-
18/0
69/0
68/0-
27/0

35-25
17/0-
06/0-
03/0
34/0-
01/0-

55-45
13/0-
16/0
82/0
56/0-
28/0

55-45
25>
06/0-
23/0
99/0
66/0-
54/0

35-25
04/0-
15/0
99/0
44/0-
36/0

45-35
13/0
16/0
82/0
28/0-
56/0
مانع عملکردی مربوط به کمک سایر پرستاران
کمتر از 25
35-25
25/0
26/0
77/0
95/0-
44/0

45-35
07/0-
27/0
99/0
79/0-
64/0

55-45
33/0-
37/0
80/0
3/1-
64/0

35-25
25>
25/0
26/0
77/0
44/0-
95/0

45-35
17/0
09/0
22/0
06/0-
41/0

55-45
07/0-
26/0
99/0
77/0-
62/0

45-35
25>
07/0
27/0
99/0
64/0-
79/0

35-25
17/0-
09/0
22/0
41/0-
06/0

55-45
25/0-
27/0
79/0
97/0-
46/0

55-45
25>
33/0
37/0
80/0
64/0-
3/1

35-25
07/0
26/0
99/0
62/0-
77/0

45-35
25/0
27/0
79/0
46/0-
97/0

امه جدول 23

مانع عملکردی مربوط به کمک منشی بخش
کمتر از 25
35-25
28/0-
55/0
95/00
8/1-
2/1

45-35
50/0-
60/0
84/0
1/2-
1/1

55-45
61/0-
67/0
80/0
4/2-
2/1-

35-25
25>
28/0
55/0
95/0
2/1-
8/1-

45-35
21/0
34/0
93/0
1/1-
74/0

55-45
32/0-
46/0
89/0
5/1-
94/0

45-35
25>
50/0
60/0
84/0
1/1-
1/2

35-25
21/0
34/0
93/0
74/0-
1/1

55-45
11/0-
52/0
99/0
5/1-
3/1

55-45
25>
61/0
67/0
80/0
2/1-
4/2

35-25
32/0
46/0
89/0
94/0-
5/1

45-35
11/0
52/0
99/0
3/1-
5/1
مانع عملکردی مربوط به وضعیت بخش و تخت/اتاق بیمار
کمتر از 25
35-25
26/0
25/0
74/0
40/0-
92/0

45-35
29/0
26/0
68/0
39/0-
98/0

55-45
62/0
33/0
24/0
24/0-
4/1

35-25
25>
26/0-
25/0
74/0
92/0-
40/0

45-35
03/0
09/0
98/0
21/0-
27/0

55-45
36/0
22/0
21/0-
21/0-
94/0

45-35
25>
29/0-
26/0
68/0
98/0-
39/0

35-25
03/0-
09/0
98/0
27/0-
21/0

55-45
33/0
23/0
49/0
27/0-
93/0

55-45
25>
62/0-
33/0
24/0
4/1-
24/0

35-25
36/0-
22/0
36/0
94/0-
21/0

45-35
33/0-
23/0
49/0
93/0-
27/0

اطلاعات جدول فوق نتایج آزمون Tukey HSD است که متعاقب آزمون ANOVA در همین رابطه بین حیطه های موانع عملکردی و گروه های سنی مختلف انجام شده است .نتایج بدست آمده حاکی از این است که در حیطه سازماندهی و وظایف بین دو گروه سنی 35-25 سال و 45-35 سال ارتباط معناداری دیده می شود (p<0.05). جدول24 : مقایسه میانگین نمرات حیطه های اصلی و همراه موانع عملکردی تجربه شده توسط
نمونه های مورد پژوهش به تفکیک تحصیلات

مانع عملکردی

تحصیلات

اصلی
همراه

محیطی
سازمان
دهی
تکنولوزی/
تجهیزات
وظایف
همکاری
کمک بهیار
همکاری
سایر
پرستاران
همکاری
منشی
وضعیت
بخش /
اتاق بیمار
لیسانس

میانگین
15/0
16/0
31/0
32/0
15/0
21/0
50/0
45/0

نعداد
124
124
125
125
15
99
29
125

انحراف معیار
23/0
19/0
26/0
30/0
33/0
37/0
73/0
40/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
فوق لیسانس
میانگین
33/0
20/0
43/0
45/0
00/0
33/0
66/0
1/1

نعداد
5
5
5
5
1
4
1
5

انحراف معیار
00/0
07/0
38/0
30/0
.
47/0
.
69/0

میانه
33/0
16/0
50/0
66/0
00/0
16/0
66/0
5/1
مجموع
میانگین
16/0
16/0
31/0
33/0
14/0
21/0
51/0
47/0

نعداد
129
129
129
130
16
103
30
130

انحراف معیار
23/0
19/0
27/0
30/0
32/0
37/0
72/0
43/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
آزمونTtestوقضاوت
0001/0
704/0
33/0
39/0
655/0
529/0
831/0
0001/0

نتایج مندرج در جدول بالا نشان می دهد که بین تحصیلات نمونه های مورد پژوهش و حیطه های محیطی و وضعیت بخش و تخت/اتاق بیمار از موانع عملکردی تجربه شده ارتباط معنی دار دیده می شود ( 000/0 = P ) . بالاترین میانگین وانحراف معیار در حیطه های مذکور مربوط به تحصیلات فوق لیسانس وبه ترتیب (0/0±23/.) و(69/0 ± 1/1) می باشد.

جدول 25: مقایسه میانگین نمرات حیطه های اصلی و همراه موانع عملکردی تجربه شده توسط نمونه های
مورد پژوهش به تفکیک وضعیت استخدامی

مانع عملکردی

وضعیت
استخدامی
اصلی
همراه

محیطی
سازمان
دهی
تکنولوزی/
تجهیزات
وظایف
همکاری کمک
بهیار
همکاری
سایر پرستاران
همکاری
منشی
وضعیت بخش /
اتاق بیمار
رسمی
میانگین
12/0
10/0
25/0
29/0

26/0
83/0
30/0

نعداد
19
20
20
20

15
4
20

انحراف معیار
22/0
19/0
23/0
29/0

42/0
57/0
35/0

میانه
00/0
00/0
28/0
20/0

00/0
1
12/0
قراردادی
میانگین
23/0
18/0
32/0
37/0
33/0
19/0
40/0
59/0

نعداد
23
22
23
23
2
19
5
23

انحراف معیار
32/0
22/0
27/0
31/0
47/0
30/0
89/0
46/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
33/0
00/0
00/0
50/
طرحی
میانگین
08/0
04/0
35/0
33/0

22/0

43/0

نعداد
4
4
4
4

3

4

انحراف معیار
16/0
08/0
22/0
47/0

19/0

42/0

میانه
00/0
00/0
30/0
16/0

33/0

37/0
پیمانی
میانگین
16/0
18/0
32/0
33/0
11/0
21/0
47/0
48/0

نعداد
83
83
83
83
14
66
21
83

انحراف معیار
20/0
18/0
28/0
30/0
30/0
39/0
71/0
44/0

میانه
00/0
16/0
20/0
25/0
00/0
00/0
00/0
50/0
مجموع
میانگین
16/0
16/0
31/0
33/0
14/0
21/0
51/0
47/0

نعداد
129
129
130
130
16
103
30
130

انحراف معیار
23/0
19/0
27/0
30/0
32/0
37/0
72/0
43/0

میانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
آزمون کروسکالوالیس و قضاوت
567/0
067/0
823/0
782/0
294/0
774/0
418/0
162/0

اطلاعات مندرج در جدول فوق هیچ ارتباط معنی داری را بین وضعیت استخدامی و حیطه های مختلف موانع عملکردی تجربه شده نشان نمی دهد.

جدول 26 : مقایسه میانگین نمرات حیطه های اصلی و همراه موانع عملکردی تجربه شده توسط
نمونه های مورد پژوهش به تفکیک نوبت کاری
موانع عملکردی

نوبت
کاری
اصلی
همراه

محیطی
سازمان