لطفا به این مطلب رای بدین

[رای ها: ۱ امتیاز: ۵]

دیجیتال مارکتینگ

این مقاله در مورد بازدارنده تبلیغاتی ( ad blockers ) و رشد امروزه اینستاگرامه که بوسیله کریستوفر هین تنظیم شد .

پاییز فصل خوبی واسه جمع آوری اطلاعات بازاریابابی دیجیتاله.همونطور آمارگیرندگان امیدوارن بازار کار رسانه های در حال رشد(مانند اینستاگرام) رو واسه برنده هایی به وجود بیاره که تا حد ممکن به دنبال تصرف بیشترین فروش در تعطیلات آخر سال هستن.

۱۱ نمونه آمار که از هفته گذشته چشمون ما به دنبال اون بود شامل بازدارنده تبلیغاتی و اینستاگرامه.

  1. بازدارنده گان تبلیغاتی( ad blockers ) از توجه بالای صنعت بازاریابابی دیجیتال بهره مند هستن .بررسی مشترک انجام گرفته بوسیله فرکتل و موز در هفته گذشته نشون داد که ۶۳ جوانان از بازندارندهای تبلیغاتی استفاده میکنن، این تعداد بسیار بالاتر از نتیجه گیری گذشته شاخص وب جهانیه؛ که ۳۴ درصد کاربران جوون رو داراه که بازدارندگان تبلیغاتی رو به کار گرفتن. از مقاله جولای، فرکتل و موز هم فهمیدن تنها ۶٫۵ درصد کاربران فکر میکنن تبلیغات موبایل مناسب هستن .
  2. هفته گذشته، بازاریاب اینترنتی (eMarketer ) پیش بینی کرد فیس بوک و اینستاگرام نزدیک به ۶۵ درصد برابر تقریبا ۱۶٫۳ میلیارد بودجه رسانه اجتماعی (social-media ) برنده های امسال رو کنترل کردن. بازاریاب اینترنتی گفته، از نظر جهانی، فیسبوک امسال حدود ۱۲٫۸۰ دلار درآمد تبلیغاتی از هر کاربر و ۴۸٫۷۶ دلار درآمد تبلیغاتی از کاربران شخصی امریکا داشته.
  3. اینستاگرام ۶۰۰ میلیون دلار یا حدود ۵ درصد کل درآمد تبلیغاتی فیسبوک واسه بازاریاب اینترنتی همراه داشته. تا سال ۲۰۱۶، برنامه های عکس و ویدیو حدود ۱٫۵ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشتن، جهش ۱۴۹ درصدی سال به سال.
  4. مخارج تبلیغات اجتماعی ۲۵٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ بود ، طبق بررسی eMarketer study 23.7 میلیارد در ماه آوریل بوده.
  5. از ماه فوریه، فیسبوک ۲۵ درصد رشد در میان خریداران تبلیغاتی دید، کل ۲٫۵ میلیارد تبلیغ کننده رو به طور منظم به روی کار آورد که پول رو در پایگاه صرف می کردن.
  6. معلوم شد اینستاگرام حالا دارای بازاریابی گسترده و نیروی فرهنگیه. پایگاه فیسبوکی رو کرد که از ۴۰۰ میلیون کاربر ماهانه، تا ۱۰۰ میلیون از شروع امسال شروع کردن. و این کاربران که خیلی از اونا از جوانان هستن، ۸۰ میلیون عکس هر روزه در پایگاه اجتماعی قرار میدن
  7. ماورک در اینستاگرام که ۱٫۳ میلیون پست رو در برنامه اجتماعی تحلیل کرد و فهمید بازاریابا باید بین ۶ صبح تا ۱۲ شب فعالیت بیشتری داشته باشن. به کوتاهی باید گفت: درحالیکه حجم پست گذاری طی این ساعات صبح تقریبا پایینه، کاربران هنوز به طور منظم کار خود رو روی گوشی هوشمندشون انجام میدن. مثلا، کمتر از ۲ درصد پستهای اینستاگرام بین ۸ صبح تا ۱۰ صبحه.
  8. طبق گفته های برند هوش آموبی بازدید پاپ فرانسیس از امریکا هفته پیش همهمه آنلاین زیادی درست کرد- ۱٫۸ میلیون توییت در ۲۴ ساعت- درحالیکه یه شرکت به طور خاص بیشتر از بقیه سود برد. “پاپ در فیات” (pontiff rode in a Fiat ) در سیستم موبایل پاپ (Popemobile ) و آموبی (Amobee ) نشون داد که ۲۲ درصد همه حضور محتوای دیجیتالی در هفته گذشته دور برندی(فیات) بود که به پاپ ربط داره.
  9. زنجیره “شیرینیای سینابون” هفته گذشته به اسنپ چت ملحق شد و طی چند روز، ۲۰۰۰ دنبال کننده در برنامه اجتماعی موبایل به دست آورد. این برند کار خود رو بدون خرید هیچ گونه تبلیغات در پایگاه پیش برد، عوضش دو سازنده استخدام کرد- دنی برک و ایون گاربر- تا حساب خود رو شکل داده و بعد از طرفداران بخواد تصاویری از شیرینی هاش رو تایید کنن.
  10. سه شخصیت پرطرفدار اجتماعی- گری روگاس، ایزا فانگ و اسکاتی بقیه- اپلیکیشن جریان زنده (livestreaming app ) رو مورد آزمایش قرار دادن. اما خوب سیسرو، مدیر عامل دلموندو، که با این افراد موثر در کانالهای اجتماعی کار میکرد، قطعه بر اساس اسنپ چت رو در سایت “مجله ادویک” قرارداد و درحالیکه با “مجله ادویک” صحبت می کردن: (روگاس، فانگ و بقیه) ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ مشاهده در اسنپ چت گرفتن.
  11. لیزون، یه ارئه کننده سیستم مدیریت پذیرش دیجیتال واسه موسسات آموزش عالی ، گفت ؛ تحقیقات اون نشون داده که دانشجویانی که با دو ایمیل و ایمیلهای مستقیم تماس داشتن چهار برابر بیشتر از کسائی که تنها یه ایمیل داشتن ، پذیرش رو قبول کردن .

این را هم حتما بخوانید :   Keyword Stuffing چیست؟ تاثیر مخرب آن بر سئو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *