در این دنیای اطلاعات بی پایان ، آنها می گویند که محتوای پادشاه است. بنابراین شما باید مقاله ای بنویسید که مناسب دربار سلطنتی باشد. در اینجا نکاتی در مورد نوشتن مطالب بومی وجود دارد که باعث ارتقاء برند شما ، افزایش وفاداری مصرف کننده و فروش درایو می شود.

۱ ٫ مفید باشید ، مرتبط باشید ، بخوانید

در حالی که بدون شک تبدیل و تعامل هدف هستند ، محتوای خوب بومی باید مانند هر مقاله به طور طبیعی بخواند. این بدان معناست که مقاله باید چیزی باشد که مشتری بتواند حتی اگر خریدی انجام ندهد ، از آن ارزش بگیرد. این می تواند کاملاً سرگرم کننده باشد ، یا به سادگی با منافع خواننده مرتبط باشد.

محتوای خوب بومی می تواند یک خواندن لذت بخش ، بینش خوبی از یک تجارت یا صنعت باشد و یا حتی فقط بخند خوبی را برای کاربران خود فراهم کند. همچنین می تواند با مفید بودن به مشتریان ارزش اضافی بدهد – آیا می توانید به مشتریان نشان دهید که چگونه می توانند از یک محصول بیشترین سود را کسب کنند یا در هزینه خود صرفه جویی کنند؟

اساساً ، محتوای خوب هم برای شما به عنوان یک تجارت و هم برای مشتری خود مرتبط است.

۲ ٫ تصمیم بگیرید که چرا می نویسید و اجرا می کنید

هدف مقاله چیست؟ آیا سعی در فروش دارید؟ برای یک خبرنامه ثبت نام می کنید؟ بارگیری می کنید؟ قبل از شروع نوشتن مهم است که تصمیم بگیرید که چرا می نویسید. هر چه دلایل شما باشد ، فراخوانی برای اقدام کاملاً مهم است. همانطور که محل قرارگیری و تحویل آن است.

در بسیاری موارد ، تبلیغ کنندگان تا پایان مقاله فراخوان عمل را می دهند تا خوانندگان بتوانند از این مقاله لذت ببرند زیرا هرگونه مطالب سرمقاله ای را انجام می دهند اما سایرین تصمیم می گیرند که تماس را به عمل نزدیک تر کنند تا زودتر تبلیغ خود را ارائه دهند. تصمیم بگیرید کدام یک از محصولات شما و محصول مناسب است و یک تماس صریح و دقیق برای اقدام را انجام دهید.

۳ Plat بسترهای نرم افزاری خود را بشناسید

محتوای بومی به روش های مختلفی قابل استفاده است ، اما در همه سیستم عامل ها یک چیز سازگار است: این باید شبیه آنچه مردم انتظار دیدن را دارند ، باشد. این بدان معناست که برای رسانه های اجتماعی ، تبلیغات باید به خانه در فید نگاه کنند و هنگامی که روی آن کلیک می شوند باید آشنا باشند.

این را هم حتما بخوانید :   نحوه اجرای یک تبلیغات تبلیغاتی اجتماعی مؤثر

محتوای بومی را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد ، اما در همه سیستم عامل ها یک چیز سازگار است: باید مانند آنچه مردم انتظار دیدن را دارند به نظر برسد.

هنگام نوشتن محتوا که در وب سایت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار مهم است که این سیستم عامل را بشناسید. این کمک خواهد کرد که اعتماد خوانندگان به شما اعتماد کند و اطمینان حاصل کند که آنها محصول شما را با ظن مشاهده نمی کنند. آیا قطعه شما در سایت جای می گیرد؟ آیا تیتر یک سبک کاملاً متفاوت است؟ آیا کاربران می توانند یکپارچه به مقاله شما بپردازند بدون اینکه این مشکل باشد؟ خانه مورد نظر مقاله را بخوانید ، سبک آنها را بیاموزید و قادر خواهید بود مطالبی را که خوانندگان با آنها ارتباط برقرار کرده و از آن لذت می برند ، تهیه کنید.

۴ Conc مختصر بمانید ، در این موضوع بمانید

مانند همه نوشتن ، بسیار مهم است که مطالب شما مختصر و موضوعی باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که تجارت شما فقط همین است – مال شما.

مشتریان شما لزوماً در مورد کالاهایی که انجام می دهید ، دانش یا منافع ندارند. اما آنها به مقاله شما رسیده اند.

با نگه داشتن مقدار مقدار توضیحات غیر ضروری به حداقل و نگه داشتن مقاله خود در مورد آنچه که عنوان شما وعده می دهد ، به آنها کمک کنید.

اگر تیتر شما قول شش راه برای تغییر یک لامپ را داده است ، به ۳۰۰ کلمه دیگر برای خرید لامپ های لامپ نیازی نداریم. مهم است که به یاد داشته باشید که خوانندگان به دلایلی بر روی تیتر کلیک کرده اند.

اما یک تیتر باید همیشه و همیشه آنچه را که وعده می دهد ارائه دهد. سن کلیک ارزان (“شما باور نخواهید کرد که چه اتفاقی افتاده است …” تمام شده است و کاربران وب از این باهوش تر هستند و کمتر از عناوینی که باعث می شوند احساس فریب یا کوتاه تغییر کنند ، کمتر استغفار خواهند کرد).

باهوش

یک تیتر یک ترفند برای جذب خوانندگان نیست ، این یک وعده محتوا است که به یک پرس و جو پاسخ می دهد ، یک نیاز را برآورده می کند و راضی می کند.

۵ ٫ برعکس کردن هرم

نوشتن مطالب بومی خوب همان اصل مطالب سرمقاله را دنبال می کند – ابتدا اطلاعات مهم خود را ارائه دهید.

این را هم حتما بخوانید :   ۱۰ آمار برتر رسانه های اجتماعی که هر بازاریاب باید بداند

مقاله خود را به عنوان هرم لایه باز با مهمترین اطلاعات در پایین تصور کنید. هنگام نوشتن محتوا ، آن هرم را وارونه می کنیم و در مرحله اول نتیجه گیری و نتیجه گیری می گیریم.

این امر به خوانندگان این امکان را می دهد که فوراً بدانند که مقاله برای چه چیزی به آنها می گوید و چه انتظاری را می توانند داشته باشند.

اگر این هرم را در خاطر داشته باشیم ، می توانیم مقاله را به گونه ای ساختار دهیم که اطلاعات تکمیلی را در اطلاعات میانی و تخصصی به انتها ارائه دهد.

۶ Product صاحب محصول خود باشید

در حالی که ما به شما نیازی نداریم که به اطلاعات محصول خود بروید ، محتوای شما باید نشان دهد که شما متخصص در مورد آنچه هستیدll.

معتبر باشید ، با صدایی صحبت کنید که تخصص شما را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر آنها وقت خود را برای کلیک بر روی عنوان شما گرفته اند ، بیش از این که یک مشتری بدنبال تخصص و مشاوره شما باشد ، شانس خوبی ندارد.

از اظهارات قطعی درباره محصول خود نترسید.

با این حال ، این بدان معناست که مقاله شما باید به اندازه مطالب سرمقاله مورد تحقیق و تحقیق قرار بگیرد. اگر بیانیه ای را بیان کنید ، لازم است اشاراتی را که ممکن است بی طرفانه استناد کنید.

۷ ٫ برای وب بنویسید

نحوه خواندن مطالب آنلاین در طی چند سال گذشته تغییر کرده است و بسیار مهم است که تبلیغ کنندگان آن تغییر را تشخیص دهند.

محتوای شما باید به گونه ای ساختار یافته باشد که باعث شود خواننده قابل خواندن و در دسترس باشد.

یک قطعه بومی موفق:

     

  • در صورت امکان از لیست ها استفاده کنید – قرار دادن اطلاعات پس از عناوین شماره گذاری شده به خوانندگان این امکان را می دهد تا مقاله را اسکن کنند
  •  

  • حاوی عناوین ساده ، کوتاه ، اما پرمحتوا باشد
  •  

  • جملات کوتاه داشته باشید
  •  

  • تعدادی سرفصل یا زیر عنوان که حاوی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع است را داشته باشید تا جستجوی آسان انجام شود
  •  

  • به جای تلاش برای قرار دادن مقادیر گسترده متن در یک صفحه ، به اطلاعات اضافی مربوط پیوند دهید.
  •  

  • مکالمه و جذاب باشید
  •  

  • کلمات کلیدی را در طول نسخه ، پیوندها و عناوین درج کنید

این نکات را دنبال کنید تا فوراً محتوای بومی خود را بهبود ببخشید و سفرهای بهتری را برای کاربران خود ایجاد کنید.