نحوه به حداکثر رساندن ROI از بازاریابی محتوا خود را در ۲ مرحله ساده

سئو و دیجیتال مارکتینگ

این که آیا آنها برنامه ای مفصل را اجرا می کنند یا هنوز اصلاً آن را تصویب نکرده اند ، بیشتر سازمان ها از مزایایی که بازاریابی محتوا می تواند به استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود برساند آگاه هستند.

دیجیتال

مطالب ارزشمند ، مرتبط ، با فکر و تفکر ، توانایی هدف گیری و درگیر کردن بخش های خاص مخاطبان ، افزایش دیداری برند و حضور آنلاین و ایجاد و پرورش منجر به کیفیت بالا را دارند. به عبارت ساده ، بازاریابی محتوا می تواند از هر مرحله از قیف فروش هر کسب و کار ، خواه B2C یا B2C ، محصولات یا خدمات ارائه شده آنها پشتیبانی کند.

بازاریابی محتوا

۷۵٪ از بازاریابان سرمایه گذاری خود را در بازاریابی محتوا افزایش می دهند.

سرمایه گذاری

بودجه بازاریابی محتوا در حال رشد است و سازمان ها در حال شروع به ایجاد موقعیت های خاص برای مدیرانی هستند که وظیفه اصلی آنها مدیریت یک استراتژی بازاریابی جامع است. طبق گفته کوراتا ، تا سال ۲۰۱۷ ۵۱٪ از مشاغل یک مدیر ارشد محتوای را منصوب کرده اند.

در جریان سخنرانی خود در کنفرانس جهانی بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۵ ، جولی فلیشر ، مدیر ارشد سابق داده ، محتوا و رسانه ها در کرافت گفت که ROI بازاریابی محتوای آنها چهار برابر بیشتر از تبلیغات هدفمندشان بود.

با وجود قدرت قابل ملاحظه محتوای خلاق برای به حداکثر رساندن سرب ، تبدیل و ROI ، بسیاری از بازاریابان تلاش می کنند تا از تأثیر مثبت آن استفاده کنند. به عنوان مثال ، ۸۷٪ بازاریاب های مورد بررسی توسط Forrester می گویند که در تولید محتوا که واقعاً خریداران خود را درگیر می کند ، مشکل دارند.

ساده تر از آن است که فکر کنید حداکثر ROI محتوای خود را به حداکثر برساند. علاوه بر اطمینان از اینکه اطلاعاتی و مرتبط با هدف ترغیب مخاطبان شماست ، چندین مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی مطالب خود به منظور تبدیل آنها ، دنبال کنید.

در زیر ، ما دو رویکرد کلیدی را که می توانید برای افزایش آسان و مؤثر ROI تلاشهای بازاریابی محتوای خود استفاده کنید ، ذکر کرده ایم:

۱ about درباره میزان تولید محتوای خود استراتژیک باشید

تصمیمات Sirius ادعا می کند که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد از سازمان های محتوا تولید نشده استفاده نمی شوند. این نشان می دهد که اگرچه سازمانها می دانند که باید محتوای خود را در برنامه های بازاریابی درج کنند ، اما آنها دقیقاً از آنچه که باید تولید کنند یا چه موقع مطمئن نیستند.

تولید یک قطعه محتوا در روز لزوماً مؤثرتر از تولید یک ماه نخواهد بود. صرفنظر از اینکه چه اندازه مطالب زیبا ساخته شده است ، اگر به شخصیتهای مخاطبان خاص توجه نشده باشد و به صورت استراتژیک توزیع شود ، هیچ ارزش ملموس برای شما نخواهد داشت. منابع تولید محتوای داخلی غالباً محدود است ، به خصوص در سازمان های کوچکتر ، و اگر روند ایجاد محتوای تازه به طور مرتب بیش از حد جدی به نظر برسد ، این می تواند مانع از خرید اساسی ارشد شود. برای به حداکثر رساندن ROI از محتوای خود ، باید بتوانید رویکرد تولید خود را بهینه کنید.

تحقیق در مورد موضوعات خود: بهترین راه برای به حداکثر رساندن میزان جذب مخاطب با محتوای شما ، ایجاد آن بر اساس مباحثی است که می خواهند درباره آنها بدانند. با استفاده از یک ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Buzzsumo یا تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای وب سایت خود از طریق گوگل Analytics که به شما کمک می کند محتوای فعلی عملکرد برتر خود را شناسایی کنید. Buzzsumo همچنین به شما در انجام تجزیه و تحلیل رقبا کمک می کند تا بتوانید ببینید چه چیزی برای رقابت شما بهتر است. همچنین به شما کمک می کند تا موضوعات مربوط به روند مطالب را توسط صنعت مشخص کنید.

این بینشها به شما کمک می کند تا مخاطب مورد نظر خود را به بهترین وجه درگیر کنید ، این امر احتمال تبدیل آنها را افزایش می دهد و در نهایت تأثیر مثبتی بر ROI شما خواهد گذاشت.

کیفیت بیش از کمیت: گاهی اوقات کمتر ، به ویژه هنگامی که محتوایی که ایجاد می کنید مربوط به افراد مورد نظر شما نباشد. هنگامی که مؤسسه بازاریابی دیجیتال استراتژی محتوای خود را در سال ۲۰۱۵ تصحیح کرد ، آنها از ایجاد ۵ مقاله کوتاه به سبک کوتاه در هفته به یک مقاله دیگر با فرمت آموزنده “چگونه به” رفتند. این امر به این دلیل بود که این مؤسسه تشخیص داد که مخاطبان آنها از مطالب آموزشی و عمیق تر که به تقویت مجموعه مهارتهای دیجیتالی آنها کمک می کند ، مجبور هستند.

علاوه بر این ، از آنجا که این محتوا همیشه سبز بود و طول عمر طولانی تری نسبت به یک خبر زودگذر داشت ، مؤسسه توانست متن را در قالب های مختلف و متن های مختلف مجددا بازگرداند ، که تأثیر بسزایی در ROI آن داشت.

وقتی صحبت از محتوا شد ، آنچه را که شما قادر به ایجاد هستید ، ایجاد کنید و روی ارتباط و طول عمر متمرکز شوید تا واقعاً از تمام تلاش خود استفاده کنید

این توییت

۲ generation نسل سرب را در روش های توزیع خود در نظر بگیرید

از نظر تاریخی ، مارک ها غالباً بازاریابی محتوا را به عنوان کانالی برای افزایش آگاهی از برند مورد بررسی قرار می دهند – گفته می شود رهبران بازاریابی محتوا تقریباً ۸ برابر ترافیک سایت را نسبت به غیر رهبران تجربه می کنند. به آرامی اما sبا این حال ، مطمئناً ، سازمان ها شروع به تصدیق توانایی بازاریابی محتوا در تولید منجر به کیفیت و کمک به بستن فروش می کنند.

بازاریابی محتوا ۶۲٪ کمتر از بازاریابی خارج از کشور هزینه دارد ، اما سه برابر بیشتر از آن منجر می شود.

محتوا یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تولید سرب است ، به خصوص در مقایسه با تبلیغات دیجیتال پرداخت شده و روش های سنتی خروجی مانند تلویزیون و بیلبوردهای تبلیغاتی ، که حتی بیشترین هزینه را نیز در بر دارد. به همین دلیل ، بازاریابی محتوا اغلب می تواند از هر هزینه تبدیل فوق العاده کم برخوردار باشد ، که این امر به نفع ROI با پسوند است. میزان تأثیر ROI به این بستگی دارد که به چه میزان محتوای شما تبدیل می شود. شما برای بهینه سازی پتانسیل تبدیل آن چندین مرحله انجام می دهید.

استفاده از CTA ارگانیک: یکی از صریح ترین روش هایی که می توانید از محتوا به عنوان کانال تبدیل استفاده کنید ، با ترکیب صریح تماسها به عمل است. این معمول است که یک CTA را در انتهای یک پست وبلاگ ، کتاب الکترونیکی یا ویدیو قرار دهید ، به عنوان یک انگیزه نهایی برای تبدیل شدن به مخاطب هدف شما. با این حال ، این نوع CTA کاملاً متکی به یک کاربر است که محتوای شما را به طور کامل ، درست تا آخر ، مصرف می کند ، که بندرت اتفاق می افتد. تعجب آور نیست وقتی که در نظر بگیرید متوسط ​​طول توجه ۸ ثانیه است!

وقتی HubSpot نوع جدیدی از CTA را وارد محتوای خود کرد ، در نهایت نرخ تبدیل آن دو برابر شد. آنها دریافتند که یکپارچه سازی بافته شده در یک فراخوانی که به طور طبیعی در کنار سایر مطالب قرار دارد ، موثرتر است زیرا به نظر می رسد کمتر مانند تبلیغات هستند ، که مسئله “نابینایی بنر” را کنار می گذارد. به عنوان مثال ، اگر شما در حال نوشتن مقاله وبلاگ در مورد بازاریابی محتوا هستید ، می توانید به کتاب الکترونیکی در همان موضوع مراجعه و پیوند دهید. این نه تنها باعث می شود که کاربران کتاب الکترونیکی را بارگیری کنند بلکه اطلاعات ارزشمندی را در مورد موضوعی که برایشان مهم است فراهم می کند! از آنجا که اتفاق می افتد ، اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی برتری در زمینه بازاریابی محتوا و نوع مهارتهایی هستید که باید روی توسعه آن تمرکز کنید ، می توانید کتاب الکترونیکی رایگان موسسه بازاریابی دیجیتال را از اینجا بارگیری کنید.

محتوای دروازه بان را در نظر بگیرید: ما به بارگیری کتابهای الکترونیکی اشاره کردیم ، که نمونه ای از محتوای دروازه دار است. محتوای دروازه دار زمانی است که شما یک قطعه از محتوا را ، یعنی یک whitepaper یا یک فیلم ، در یک صفحه فرود قرار می دهید که فقط یک بازدید کننده سایت می تواند به اطلاعات تماس خود دسترسی پیدا کند. قرار دادن محتوا در پشت این نوع دروازه بهترین روش تولید مستقیم سرب است. این نه تنها با ارزش است زیرا اطلاعات تماس بالقوه مشتری را جمع آوری می کند که می توانید از طریق نمایندگی فروش خود منتقل شوید ، بلکه می تواند برای تعیین کیفیت محصولات شما نیز استفاده شود.

این واقعیت که یک کاربر با به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خود ، قدم اضافی برمی دارد به این معنی است که آنها به اندازه کافی به موضوع محتوا علاقه دارند. اگر همانطور که قبلاً مورد بحث قرار گرفت ، در تولید محتوا خود استراتژیک هستید ، می توانید بخشی از مطالب را ایجاد کنید که مربوط به علایق و نیازهای مخاطبان مورد نظر شما باشد و به طور ظریفی نشان دهد که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند آن نیازها را برآورده کند. هنگامی که یک کاربر آن محتوا را بارگیری کند ، می توانید مطمئن باشید که آنها تمایل بیشتری برای خرید از شما نسبت به شخصی که به سادگی روی مقاله وبلاگ فرود آورده بودند ، بدون آنکه قدم بعدی بردارند ، تمایل دارند.

مراحل بعدی

پس از اجرای موفقیت آمیز فرآیند ۲ مرحله ای ما برای بهینه سازی ROI محتوای خود ، می توانید با گزارش منظم میزان کارایی آن را اندازه گیری کنید. استفاده از تجزیه و تحلیل برای نظارت بر عملکرد استراتژی محتوای شما نه تنها به شما کمک می کند نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کرده و بر اساس آن تصحیح کنید ، بلکه می توانید یک چهره ملموس را در برابر ROI خود قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی سنجش موفقیت در بازاریابی محتوا ، می توانید راهنمای عملی موسسه بازاریابی دیجیتال در مورد معیارهای بازاریابی محتوا را در اینجا ببینید.

اگر راهنمایی یا بینشی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن ROI به محتوا دارید ، لطفا در بخش نظرات زیر آنها را با ما در میان بگذارید!