در طی ده سال گذشته ، رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی آمریکایی ها و همچنین به عنوان سنگ بنای اساسی برای ارتباطات ، انتشار اخبار و حتی بازاریابی تبدیل شده اند.

بین روابط ایجاد شده در فیس بوک ، پاسخ های پیتی در توییتر و کیفیت جذاب آنها در اینستاگرام و پینترست ، طیف گسترده ای از علاقه ها و ویژگی ها در سراسر کانال ها وجود دارد. تقریباً در مورد هر جمعیتی جایی وجود دارد که می توانید علایق خود را در یک سیستم عامل یا دیگر به اشتراک بگذارید.

اکنون که یک سال دیگر در حال نزدیک شدن است ، بازاریابان دیجیتال باید آنچه را که در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد با تلاش های رسانه های اجتماعی خود بازبینی کنند و همچنین به دنبال آنچه ۲۰۱۹ ممکن است در فروشگاه داشته باشد ، باشند. بیایید نگاهی به برخی از اعداد و روندهای موجود در رسانه های اجتماعی در گذشته بیندازیم و نگاهی گذرا به آینده بیندازیم.

دیجیتال

۱ ٫ استفاده همچنان به ظهور ادامه می دهد

موفقیت مداوم در رسانه های اجتماعی با توجه به میزان سرعت سریع پذیرفتن هر فناوری مناسب یا مفید ، نباید برای کسی تعجب آور باشد. و رسانه های اجتماعی جهان را با طوفان به تصرف خود درآوردند و استفاده بیشتر از آن ، گواهی برای هر دو عامل است. اما دقیقا در مورد چه نوع استفاده ای صحبت می کنیم؟

خود رسانه های اجتماعی از سال گذشته شاهد افزایش ۱۳ درصدی مصرف جهانی بوده اند. با شکستن این تعداد ، این بدان معنی است که تقریباً ۴۱۵ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۱۸ با استفاده از رسانه های اجتماعی شروع به کار کرده اند و تعداد کل این افراد را به ۳٫۱۹۶ میلیارد کاربر در سراسر سیاره که اکنون در نوعی رسانه های اجتماعی مشغول هستند ، رسانده است. این تعداد زیادی کاربر و پتانسیل بازاریابی زیادی دارد. البته پیش بینی می شود که با دستیابی به فن آوری در بیشتر کشورها ، این تعداد رشد کند.

۲ ٫ موبایل همچنان به نقش خود ادامه می دهد

موبایل

در حالی که درست است که رسانه های اجتماعی به طور قطع رو به افزایش است ، یک مورد که نمی توان نادیده گرفت دستگاه هایی است که برای دسترسی به آن استفاده می شود. در حالی که بسیاری از مردم هنوز هم در محیط های اجتماعی در محل کار یا خانه در رایانه های رومیزی مشغول فعالیت هستند ، در سراسر جهان میلیاردها نفر در سراسر جهان با استفاده از رسانه های اجتماعی در تلفن ها یا رایانه های لوحی خود استفاده می کنند.

در حقیقت ، ۲٫۹۵۸ میلیارد نفر از طریق سیستم عامل های تلفن همراه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند. این میزان نفوذ حدود ۳۹٪ است. بنابراین برای هر مشاغلی که به دنبال بازاریابی رسانه های اجتماعی است ، این مهم است که نه فقط به خود رسانه های اجتماعی فکر کنیم بلکه برای دستیابی به تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های قابل حمل ، این روش را بهینه می کند یا خیر.