هنگامی که مشاغل کوچک شروع به کار می کنند ، اغلب تمرکز آنها بر نحوه دریافت اولین گروه از مشتریان خود از طریق درب است. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات مانند تبلیغات چاپی و پستی کوپن یا حتی علائم بزرگ در کنار جاده تکیه کنند. آنها ممکن است اعتماد کنند که از آنجا که آنها می دانند محصول یا خدمات خوبی را ارائه می دهند ، فقط زمان آن زمان است تا مشتریان راه خود را پیدا کنند.

در حالی که این استراتژی ممکن است ترفند اقتصادی را به وجود آورد ، راهی بهتر و آسانتر وجود دارد. مشاغل کوچک باید بازار عظیم چشم انداز را بصورت آنلاین در نظر بگیرند. هیچ تجارت کوچک ، هر چقدر هم که جدید باشد ، نباید از این بازار گسترده غافل شود.

اقتصادی

مزایای بازاریابی آنلاین

گروه مشتریان بالقوه ای که بصورت آنلاین یافت می شوند ، گروه بسیار بزرگی از مردم از شما هستند که احتمالاً قادر به جذب محلی هستند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، می توانید مخاطبان عظیمی را به روشی وارد کنید که هم مقرون به صرفه باشد و هم قابل اندازه گیری باشد.
دیجیتال

سایر مزایای بازاریابی آنلاین شامل موارد زیر است:

     

  • توانایی تعامل با چشم اندازهای شما و یادگیری دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید
  •  

  • توانایی دستیابی به یک بازار جهانی
  •  

  • می توانید در مقایسه با روشهای سنتی بازاریابی ، پول بیشتری صرفه جویی کرده و به مشتریان کمتری برسید.
  •  

  • با مخاطبان خود آشنا شوید و به آنها اجازه دهید شخصاً شما را بشناسند که می تواند به ایجاد وفاداری به برند کمک کند
  •  

  • می توانید بلافاصله پاسخ تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید

آیا بازاریابی دیجیتالی را به تعویق می اندازید؟

چرا تصمیم می گیرید که زمان و تلاش خود را به بازاریابی دیجیتال موکول کنید؟ صاحبان مشاغل کوچک مختلف ممکن است برای جلوگیری از این شکل از بازاریابی دلایل مختلفی را ارائه دهند ، اما در پایان ، تعلل هنوز تعلل است.

مشاغل کوچک بعضی اوقات معتقدند که وقت یا هزینه لازم برای رقابت آنلاین ندارند. آنها فکر می کنند که همه آنها به یکباره می توانند با بسیاری از چالش ها روبرو شوند و هنوز هم به طور کلی مشاغل و مشاغل تجاری را فرا می گیرند. بسیاری از آنها ممکن است ترجیح دهند امور را آرام و با یک یا دو شکل اساسی تبلیغات بچسبانند ، با فرض اینکه با گذشت زمان ، کارشان پیشرفت خواهد کرد.

آنها حتی ممکن است فکر کنند بهترین استراتژی صرف انتظار برای نمایش مشتریان است. از آنجا که آنها یک تجارت کوچک هستند ، ممکن است فکر کنند فقط به تعداد کمی مشتری نیاز دارند.

این یک رویکرد مؤثر نیست. هیچگاه تضمینی وجود ندارد که تجارت شما فقط با موجود و حتی اگر این کار باعث جذب مشتری شود ، ممکن است شما به اندازه مشتری لازم جذب نکنید تا بتوانید تجارت خود را سودآوری کنید.

مشتریان شما آنلاین هستند

اگر از بازاریابی دیجیتالی اجتناب کرده اید ، به این دلیل است که فکر می کنید به سادگی آماده نیستید؟ آیا فکر می کنید فقط برای مدتی احتیاج به مدتی دارید و سپس زاویه بازاریابی دیجیتال را می فهمید؟

مشکل این رویکرد این است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما از قبل آنلاین هستند. همین الان. امروز. احتمال خوبی وجود دارد که آنها قبلاً به دنبال شغلی مانند شما باشند ، اما اگر آنها نتوانند شما را به راحتی پیدا کنند ، احتمالاً می خواهند شخص دیگری را انتخاب کنند.

اینگونه است که امروز مردم تجارت می کنند. وقتی شخصی علاقه ای به تجارت شما داشته باشد ، خواه به طور کلی در طاقچه شما باشد و یا در مورد برند شما کنجکاو است ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به صورت آنلاین تحقیق کنید و ببینید که چه چیزی می توانند در مورد شما بدانند.

آنها انتظار دارند شما را با یک وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی در آنجا پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا آنها بدانند که افراد دیگر درباره شرکت شما چه می گویند و آیا مکان مناسبی برای انجام کار است.

اگر مشتری بالقوه نتواند شما را به صورت آنلاین پیدا کند ، می تواند نتیجه بگیرد که به نظر نمی رسد کسب و کار شما قانونی باشد. شانس بسیار خوبی وجود دارد که بسیاری از این چشم اندازها ممکن است تصمیم بگیرند که تجارت شما را جدی نگیرند و آنها به سرعت در جای دیگری حرکت می کنند.

پس از تصمیم گیری ، احتمالاً برنخواهند گشت.

رقبای شما آنلاین هستند

برای موفقیت در کسب و کار شما ، باید به آنچه که رقبا انجام می دهند توجه کنید و از آن یاد بگیرید. به رقبای خود فکر کنید نه فقط به عنوان کسی که قصد ضرب و شتم خود را دارید ، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش شما دارند.

هنگامی که به رقبای خود می پردازید ، می دانید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به احتمال زیاد ، هر نوع شغلی که در آن فعالیت کنید ، رقبای شما حضور وب را ایجاد کرده اند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند؟ آیا آنها مشغول وبلاگ نویسی هستند یا از گرافیک و فیلم های زیادی استفاده می کنند؟

چگونه آنها مارک خود را ارتباط می دهند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ چقدر خوب آنها را با مخاطب درگیر می کند؟ آیا فکر می کنید بهتر می توانید انجام دهید؟ شمانمی توانید اگر در دنیای دیجیتال مشارکت نکنید.

اگر چشم اندازهای شما شروع به جستجوی شغلی شبیه به شما می کند و قادر به یافتن وب سایت رقبای شما است اما نه مال شما ، تجارت شما حتی در جریان نیست. اگر آنها از شما خبر ندارند ، چشم اندازهای شما نمی توانند شما را انتخاب کنند. در این سناریو ، رقبای شما به تازگی بدون توجه به داشتن یک وب سایت مؤثر یا پیام واضح ، پیش روی شما قرار گرفته اند.

در دسترس مشتریان خود باشید

واضح است که در دنیای دیجیتال امروز ، نخستین مکانی که مصرف کننده متوسط ​​به دنبال آنچه می خواهد بصورت آنلاین است. هر محصول یا خدمتی را که به دنبال آنها باشید ، به احتمال زیاد جستجوی خود را با گوگل آغاز می کنند. اگر به هیچ وجه حضور آنلاین ندارید ، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید.

اگر حضور آنلاین داشته باشید اما رقیبان شما راحت تر می یابند و در ابتدا یافت می شوند ، هنوز هم ممکن است به هیچ وجه پیدا نشوید. علاوه بر ایجاد وب سایت ، یادگیری بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی است که می تواند به شما کمک کند فقط با اولین شخصی که یک چشم انداز در جستجوی گوگل با کلمات کلیدی پیدا می کند ، از رقبای خود جلو بروید.

سؤالات ساده ای که ممکن است چشم انداز شما بخواهد پاسخ سریع داشته باشد باید به راحتی بصورت آنلاین قابل کشف باشد ، مانند مکان واقع شده ، ساعات کاری شما و آنچه را که تخصص دارید. با نگاه کردن به وب سایت و وب سایت های رقبای خود در کنار یکدیگر ، چشم اندازهای شما را باید قادر به مقایسه ساعت ها ، قیمت ها ، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر

قیمت

به همین دلیل برای شما ضروری است که بدانید رقبای شما چه ربطی دارند. چشم اندازهای شما در حال حاضر هم شما و هم رقبا را بررسی می کند. آنها قبلاً شما را با یکدیگر مقایسه می کنند. آنها چه چیزی را پیدا می کنند؟

اجازه دهید مشتریان به شما بیایند

برای ارائه محصولات و خدمات خود به بازاریابی دیجیتال فکر کنید تا بتوانید خود را در دسترس افرادی قرار دهید که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید. دامنه فعالیت شما می تواند فراتر از دیوارهای شما باشد. شما فقط با تهیه غذا به چشم اندازهای محلی می توانید مخاطبی بسیار بزرگتر از آنچه ممکن است بتوانید جذب کنید.

با ایجاد یک حضور وب ، تجارت شما حتی در صورت بسته بودن ، برای تجارت آزاد است. شما می توانید فضایی را ایجاد کنید که در آن مشتریان بتوانند هر زمان روز یا شب به شما مراجعه کنند.

در صورت راحتی آنها ، مشتریان و چشم انداز می توانند با سؤال برای شما ایمیل بفرستند ، خرید انجام دهند و موجودی خود را فهرست کنند. مشتریان بالقوه که راهی برای جسمی مراجعه به شما ندارند ، هنوز هم می توانند با شما کار کنند ، چه از نظر ناتوانی ، حمل و نقل محدود باشد و چه به سادگی در آنجا بسیار دور زندگی کنند.

با مخاطبان هدف خود آشنا شوید

بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد تا با چشم انداز خود درگیر شوید. به تدریج می توانید با آنها و چیزهایی که امیدوارید پیدا کنید آشنا شوید. در رسانه های اجتماعی یا در یک وبلاگ می توانید مکالمه ای را شروع کنید. نظرسنجی را انجام دهید یا سعی کنید با آنها آشنا شوید. به نظرات و یا پاسخ آنها به نظرسنجی ها توجه کنید.

با تعامل دیجیتالی با افراد ، می توانید با آنچه در جستجوی آن هستند آشنا شوید. درد آنها کجاست؟ نگه داشتن آنها در شب چیست؟ چه راه حل هایی می توانید به آنها پیشنهاد دهید؟ به جای تلاش برای حدس زدن ، بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد ابزارها و روشهایی را پیدا کنید که مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند.

راه حل

به این ترتیب ، شما شروع به ایجاد رابطه با مشتریان می کنید. شما خیلی بیشتر از یک تجارت می شوید. شما یک شریک قابل اعتماد می شوید. مردم به احتمال زیاد از مشاغلی که قبلاً خریداری کرده اند خریداری می کنند.

چند شکل تبلیغاتی به اندازه بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه است. مشاغل کوچک غالباً سعی می کنند تا حد ممکن با بودجه اندک انجام دهند. بسیاری از اشکال بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد تا با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنید و حتی اگر بودجه شما بسیار تنگ باشد ، به مخاطبان گسترده ای برسید.

در مقایسه با تبلیغات در تلویزیون ، رادیو یا از طریق پست مستقیم ، بازاریابی دیجیتال به طور قابل توجهی کمتر هزینه می کند و در همان زمان به مخاطب بسیار گسترده تری می رسد. استفاده از بازاریابی دیجیتال برای ارتقاء مشاغل کوچک به شما کمک می کند شانس بسیار بهتری برای موفقیت در تجارت داشته باشید.

پست های مرتبط: