چرا بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک مهم است

سئو و دیجیتال مارکتینگ

هنگامی که مشاغل کوچک شروع به کار می کنند ، اغلب تمرکز آنها بر نحوه دریافت اولین گروه از مشتریان خود از طریق درب است. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات مانند تبلیغات چاپی و پستی کوپن یا حتی علائم بزرگ در کنار جاده تکیه کنند. آنها ممکن است اعتماد کنند که از آنجا که آنها می دانند محصول یا خدمات خوبی را ارائه می دهند ، فقط زمان آن زمان است تا مشتریان راه خود را پیدا کنند.

در حالی که این استراتژی ممکن است ترفند اقتصادی را به وجود آورد ، راهی بهتر و آسانتر وجود دارد. مشاغل کوچک باید بازار عظیم چشم انداز را بصورت آنلاین در نظر بگیرند. هیچ تجارت کوچک ، هر چقدر هم که جدید باشد ، نباید از این بازار گسترده غافل شود.

اقتصادی

مزایای بازاریابی آنلاین

گروه مشتریان بالقوه ای که بصورت آنلاین یافت می شوند ، گروه بسیار بزرگی از مردم از شما هستند که احتمالاً قادر به جذب محلی هستند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، می توانید مخاطبان عظیمی را به روشی وارد کنید که هم مقرون به صرفه باشد و هم قابل اندازه گیری باشد.
دیجیتال

سایر مزایای بازاریابی آنلاین شامل موارد زیر است:

     

  • توانایی تعامل با چشم اندازهای شما و یادگیری دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید
  •  

  • توانایی دستیابی به یک بازار جهانی
  •  

  • می توانید در مقایسه با روشهای سنتی بازاریابی ، پول بیشتری صرفه جویی کرده و به مشتریان کمتری برسید.
  •  

  • با مخاطبان خود آشنا شوید و به آنها اجازه دهید شخصاً شما را بشناسند که می تواند به ایجاد وفاداری به برند کمک کند
  •  

  • می توانید بلافاصله پاسخ تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید

آیا بازاریابی دیجیتالی را به تعویق می اندازید؟

چرا تصمیم می گیرید که زمان و تلاش خود را به بازاریابی دیجیتال موکول کنید؟ صاحبان مشاغل کوچک مختلف ممکن است برای جلوگیری از این شکل از بازاریابی دلایل مختلفی را ارائه دهند ، اما در پایان ، تعلل هنوز تعلل است.

مشاغل کوچک بعضی اوقات معتقدند که وقت یا هزینه لازم برای رقابت آنلاین ندارند. آنها فکر می کنند که همه آنها به یکباره می توانند با بسیاری از چالش ها روبرو شوند و هنوز هم به طور کلی مشاغل و مشاغل تجاری را فرا می گیرند. بسیاری از آنها ممکن است ترجیح دهند امور را آرام و با یک یا دو شکل اساسی تبلیغات بچسبانند ، با فرض اینکه با گذشت زمان ، کارشان پیشرفت خواهد کرد.

آنها حتی ممکن است فکر کنند بهترین استراتژی صرف انتظار برای نمایش مشتریان است. از آنجا که آنها یک تجارت کوچک هستند ، ممکن است فکر کنند فقط به تعداد کمی مشتری نیاز دارند.

این یک رویکرد مؤثر نیست. هیچگاه تضمینی وجود ندارد که تجارت شما فقط با موجود و حتی اگر این کار باعث جذب مشتری شود ، ممکن است شما به اندازه مشتری لازم جذب نکنید تا بتوانید تجارت خود را سودآوری کنید.

مشتریان شما آنلاین هستند

اگر از بازاریابی دیجیتالی اجتناب کرده اید ، به این دلیل است که فکر می کنید به سادگی آماده نیستید؟ آیا فکر می کنید فقط برای مدتی احتیاج به مدتی دارید و سپس زاویه بازاریابی دیجیتال را می فهمید؟

مشکل این رویکرد این است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما از قبل آنلاین هستند. همین الان. امروز. احتمال خوبی وجود دارد که آنها قبلاً به دنبال شغلی مانند شما باشند ، اما اگر آنها نتوانند شما را به راحتی پیدا کنند ، احتمالاً می خواهند شخص دیگری را انتخاب کنند.

اینگونه است که امروز مردم تجارت می کنند. وقتی شخصی علاقه ای به تجارت شما داشته باشد ، خواه به طور کلی در طاقچه شما باشد و یا در مورد برند شما کنجکاو است ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به صورت آنلاین تحقیق کنید و ببینید که چه چیزی می توانند در مورد شما بدانند.

آنها انتظار دارند شما را با یک وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی در آنجا پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا آنها بدانند که افراد دیگر درباره شرکت شما چه می گویند و آیا مکان مناسبی برای انجام کار است.

اگر مشتری بالقوه نتواند شما را به صورت آنلاین پیدا کند ، می تواند نتیجه بگیرد که به نظر نمی رسد کسب و کار شما قانونی باشد. شانس بسیار خوبی وجود دارد که بسیاری از این چشم اندازها ممکن است تصمیم بگیرند که تجارت شما را جدی نگیرند و آنها به سرعت در جای دیگری حرکت می کنند.

پس از تصمیم گیری ، احتمالاً برنخواهند گشت.

رقبای شما آنلاین هستند

برای موفقیت در کسب و کار شما ، باید به آنچه که رقبا انجام می دهند توجه کنید و از آن یاد بگیرید. به رقبای خود فکر کنید نه فقط به عنوان کسی که قصد ضرب و شتم خود را دارید ، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش شما دارند.

هنگامی که به رقبای خود می پردازید ، می دانید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به احتمال زیاد ، هر نوع شغلی که در آن فعالیت کنید ، رقبای شما حضور وب را ایجاد کرده اند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند؟ آیا آنها مشغول وبلاگ نویسی هستند یا از گرافیک و فیلم های زیادی استفاده می کنند؟

چگونه آنها مارک خود را ارتباط می دهند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ چقدر خوب آنها را با مخاطب درگیر می کند؟ آیا فکر می کنید بهتر می توانید انجام دهید؟ شمانمی توانید اگر در دنیای دیجیتال مشارکت نکنید.

اگر چشم اندازهای شما شروع به جستجوی شغلی شبیه به شما می کند و قادر به یافتن وب سایت رقبای شما است اما نه مال شما ، تجارت شما حتی در جریان نیست. اگر آنها از شما خبر ندارند ، چشم اندازهای شما نمی توانند شما را انتخاب کنند. در این سناریو ، رقبای شما به تازگی بدون توجه به داشتن یک وب سایت مؤثر یا پیام واضح ، پیش روی شما قرار گرفته اند.