اردیبهشت 8, 1403

تهیه لوازم یدکی ام وی ام 110  از فروشگاه مدیران تیم

مدیران تیم یکی از با سابقه ترین واردکنندگان لوازم یدکی ام وی ام و چری در بازار لوازم یدکی تهران است. مجموعه ما به صورت تخصصی اقدام به واردات قطعات و لوازم یدکی ام وی ام نموده و از این رو از کوچک ترین قطعه تا عمده ترین قطعات خودرو های ام وی ام و چری را موجود دارد.

لوازم یدکی ام وی ام 110 یکی از جمله سبد محصول های انبار مدیران تیم است. شما میتوانید از ریز ترین قطعات تا قطعات سنگین خودروی ام وی ام 110 را از فروشگاه مدیران تیم تهیه نمایید.

 

درباره ام وی ام 110

ام وی ام 110 به دلیل ابعاد کوچک بیشتر مورد توجه بانوان قرار گرفته‌است. اگرچه مدل کوچک و جمع‌وجور این خودرو باعث شده در شهری مثل تهران که با معضل جای پارک مواجه‌ است، گزینه خوبی باشد.

MVM 110 در کشور چین با نام چری QQ به فروش می‌رسد. در ایران هم این خودرو با همین نام به شهرت رسید. نسل قبلی ام وی ام 110 که حدود 10 سال در ایران عرضه می‌شد، درواقع نتیجه کپی‌برداری از دوو ماتیز بود. نسل جدید این خودرو که با نام ام وی ام S110 به فروش می‌رسد، ظاهری مدرن به خود گرفته ‌است.

این خودرو در سال 1394 توسط مدیران خودرو وارد بازار خودروی کشور شد.

گشتاور این پیشرانه 12 سوپاپ، 93 نیوتن متر و حداکثر سرعت این خودروی 936 کیلوگرمی، 150 کیلومتر بر ساعت است. گنجایش باک آن در حدود 35 لیتر است.

ام وی ام 110 شتاب ثانویه خوبی دارد. ترمز‌های خودرو خوب است و از پس وزن آن برمی‌آید. یکی از چشمگیرترین مزایای ام وی ام 110 کم ‌مصرف بودن آن است. میزان مصرف سوخت این خودرو معادل ۴.۲ لیتر در هر 100 کیلومتر است.

موتور ام وی ام 110S همان موتور 1.1 لیتری ام وی ام 110 است که توان تولید حدود 70 اسب بخار را دارد. اما در نسخه S ورودی هوا بزرگتر شده و مصرف سوخت را کاهش داده‌است.

 

 

 

ایمنی ام وی ام 110

کم‌تر کسی فکر می‌کرد که بخش ایمنی، یکی از گزینه‌های فهرست ” مزایای ام وی ام 110 ” باشد؛ مدل جدید ام وی ام به نحوی طراحی شده که راننده به‌ طور کامل بر آن مسلط است و دید خوبی دارد. پنجره عقب هم به صورت پانوراما ساخته شده‌است که باعث می‌شود راننده دید عالی از پشت خودرو خود داشته باشد و احتمال تصادف کمتر شود. ام وی ام 110S به لطف ترمز مجهزبه سیستم های ABS  و

مطلب دیگر :   فروش سرور های مجازی ایران - هلند - ترکیه با 10 درصد تخفیف دائمی

EBD، کیسه هوا برای سرنشینان جلو بسیار ایمن است.

طبق ادعای کمپانی سازنده، ام وی ام 110S با تقویت بدنه و درب‌ها ایمنی بهتری نسبت به مدل قبلی دارد. افزایش وزن 46 کیلویی این ادعا را تایید می‌ کند.

امکانات

ام وی ام 110 جدید نسبت به مدل قدیمی امکانات بیشتری دارد. آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک، رینگ آلومینیومی، گرم‌ کن و برف‌ پاک‌کن شیشه عقب، قفل مرکزی با ریموت، سیستم پخش MP3- USB ، فرمان هیدرولیک و کیلومتر شمار دیجیتالی از آپشن‌های ام وی ام 110 نسبت به نسخه قدیمی است. همانطور که گفتیم، دید راننده به اطراف خوب است، اما صندلی‌ ها قابلیت تنظیم ارتفاع ندارند.

mvm 110 در دو تیپ پایه (کامفورت) و فول آپشن (لاکچری) عرضه می‌شود. مدل لاکچری تمام امکانات مدل کامفورت به‎ علاوه آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک، رینگ آلومینیومی، و گرمکن و برف پاک‎کن شیشه عقب را دارد.

امکاناتی مثل دنده اتوماتیک، سنسور پارک و آینه برقی رانندگی با این خودرو را راحت ‌تر کرده‌ است. ولی با این حال  110Sخودرویی مناسب برای مسافت‌ های کوتاه و درون ‌شهری است.

نتیجه گیری

برگ برنده و یکی از مهم‌ترین مزایای ام وی ام 110 در مقابل خودروهای رقیب، مصرف سوخت است. این خودرو در هر صد کیلومتر حدود 4.2 الی 5 لیتر بنزین مصرف می‎کند که می‌تواند صرفه جویی زیادی در هزینه‌های سواری ایجاد کند.

همانطور که گفتیم، ام وی ام 110 S هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ امکانات، گزینه بهتری نسبت به نسل قبلی است. به‎علاوه از لحاظ ظاهری هم بسیار جذاب‌تر از مدل قبلی است. فیس‌لیفت این خودرو یک گام بسیار مثبت در ارتقای جایگاه آن بوده‌است.

ام وی ام 110 یک اتومبیل کارآمد شهری است که مخصوصا برای رانندگان تازه‌ کار یا خانم‌ها مناسب است. این خودرو با توجه به ترافیک همیشگی کلان‌شهرها و همچنین قیمت بنزین، پتانسیل بالایی برای فروش دارد.