سئو و دیجیتال مارکتینگ

چگونه بازاریابی ایمیل می تواند منجر به فروش شود

نامه الکترونیکی از دهه ۱۹۷۰ وجود دارد ، و اگرچه اکنون همه گیر است ، شما هنوز هم ممکن است تعجب کنید که می دانید چقدر یک ابزار بازاریابی امروزه موثر است. اگرچه این یک فناوری ۵۰ ساله است ، مشاغل هنوز از ایمیل برای ارتباط با دنبال کنندگان استفاده می کنند ، منجر به مشتری می شوند و مخاطبان را با اخبار ، تبلیغات ، اطلاعات و معاملات ویژه درگیر می کنند. راه های بسیاری وجود دارد که بازاریابی ایمیل می تواند به رشد شغلی شما کمک کند و یکی از مهمترین آنها این است که به شما امکان می دهد بدون مراجعه به افرادی که از سایت شما بازدید کرده اند دسترسی پیدا کنید ، به این معنی که می توانید از طریق ایمیل هدایت های واجد شرایط را هدف قرار دهید تا شانس دوم را بدست آورید. در تبدیل با این حال ، برای پرورش یک سرب مانند این ، ضروری است که شما ارتباطات خود را شخصی سازی و شخصی سازی کنید ، از انواع صحیح ایمیل در زمان مناسب استفاده کنید و از ایمیل های تبلیغاتی به صورت استراتژیک استفاده کنید تا از موارد پرمخاطره که هنوز به طور کامل کاشته نشده اید جلوگیری کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم یک شکل ارتباطی باورنکردنی مؤثر است

ایمیل ممکن است دیگر فناوری جدید و درخشان و شفافی باشد که همه از آن استفاده می کنند ، اما با وجودی که از دنیای فناوری نوین خارج شده است ، به یک قلمرو متفاوت منتقل شده و به موضوعی ضروری تبدیل شده است که مردم هر روز برای برقراری ارتباط به آن اعتماد می کنند. بنابراین اگر ایمیل ممکن است هیجان انگیز نباشد ، قابل اعتماد است: در ۹۸ درصد موارد ، یک ایمیل ارسالی یک ایمیل تحویل داده می شود.

با مقایسه ، احتمالاً یک پست در رسانه های اجتماعی فقط به حدود ۲ درصد از دنبال کنندگان شما خواهد رسید ، در حالی که ارسال نامه الکترونیکی تقریباً تضمین شده است که بتواند آن را به صندوق ورودی مخاطبان شما تبدیل کند. علاوه بر این ، ایمیل دسترسی بسیار گسترده ای دارد ، زیرا بیش از ۹۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی از ایمیل و تقریباً سه چهارم نوجوانان این کشور استفاده می کنند.

نامه الکترونیکی شما را با منجر به ارتباط مجدد متصل می کند

یکی از بهترین راه هایی که ایمیل می تواند به تجارت شما کمک کند ، کمک به شما در پیشبرد هدایای از پیش واجد شرایط است. در اینجا نحوه کار آن آمده است: یک بازدید کننده به سایت شما می آید و کمی بازدید می کند اما چیزی خریداری نمی کند و در نهایت سایت را ترک می کند ، اما قبل از ثبت نام در یک خبرنامه. این سرب اکنون از قبل واجد شرایط است زیرا می دانید چشم انداز مورد نظر علاقه مند است ، بنابراین هرگونه تلاش بازاریابی که برای تبدیل آن سرب انجام می دهید احتمالاً هزینه آن را پرداخت می کند.

و به جای اینکه فرض کنید سرب از سایت شما خارج شود ، به خوبی پیش رفته است ، اکنون می توانید از ایمیل استفاده کنید تا به آن چشم انداز بپردازید ، سرب را پرورش دهید ، مجدداً توجه خود را جلب کنید و آن بازدید کننده را به مشتری پرداخت تبدیل کنید.

به ویژه ،

نامه های شخصی شده به احتمال زیاد بیشتر مورد توجه قرار می گیرند

فراتر از رسیدن به اهداف مورد نظر خود ، بازاریابی ایمیلی نیز موثر است زیرا می توانید پیام ها را شخصی سازی کنید ، این امر باعث می شود که احتمالاً گیرنده ایمیل شما را باز کند بسیار بیشتر می شود. بعلاوه ، ایمیلهای شخصی باعث کاهش درخواست های عدم اشتراک می شوند ، ۷۵٪ احتمال افتتاح آنها بیشتر است و همچنین نرخ کلیک بیشتری دارند.

روش های بسیاری وجود دارد که می توانید ایمیل های خود را شخصی سازی کنید ، از جمله استفاده از نام گیرنده در موضوع یا تبریک ، استفاده از نام کارمند واقعی برای نام فرستنده و ارسال ایمیل در زمان مناسب روز (قبل از انجام آزمایشات به برخی موارد نیاز دارید) شما می توانید این را تعیین کنید)

پیشرفت ها را به بخشها تقسیم کنید تا بتوانید محتوای متناسب و متناسب ارسال کنید

راه دیگر برای افزایش بیشتر اثربخشی بازاریابی ایمیل ، تقسیم سربهای شما به بخشهای مختلف بر اساس personas خریدار آنها است که شامل اطلاعات دقیق مانند جمعیت ، اشتغال ، نقاط درد ، عادات خرید ، مرحله سفر خریدار و موارد دیگر می باشد. هنگامی که گیرندگان خود را تقسیم می کنید ، می توانید ایمیل های مربوط به بخش های مختلف را برای ارائه مطالب بسیار شخصی و سفارشی شده تهیه کنید. در اینجا چند روش می توانید ایمیل های خود را بر اساس بخش تنظیم کنید:

     

  • تغییر زبان برای طنین انداز با جمعیت های مختلف
  •  

  • انجام پیشنهادات اختصاصی بر اساس عادات خرید و جستجو
  •  

  • نوشتن مطالب مختلف یا در مورد موضوعات مختلف
  •  

  • ارائه فروش ویژه بر اساس جغرافیا
  •  

  • ارائه محصولات یا خدمات پیشنهادی بر اساس نیازها یا خریدهای گذشته

برای حفظ توجه یک رهبر و ایجاد روابط ، انواع مختلفی از ایمیل بفرستید

همانطور که ژانرهای مختلف ادبیات وجود دارد ، ایمیل های متفاوتی نیز وجود دارند ، و همه ایمیل ها در همه شرایط مناسب نیستند. در واقع ، هنگامی که تازه وارد یک سرمایه گذاری در زمینه پرورش سرب می شوید ، ارسال ایمیل هایی که دارای آموزش و اطلاعات باشند ، مهم است. در غیر این صورت خطر می کنید بیش از حد قوی شوید و از ترساندن سرب سربازید.
سرمایه گذاری

اولین ایمیلی که برای شما ارسال می کنید باید اطلاعاتی را در رابطه با تجارت یا حوزه شما در اختیار شما قرار دهد و تخصص شما در این زمینه را نشان می دهد.ایمیل بعدی می تواند مشکلی را که ممکن است چشم انداز شما با آن روبرو شود یا نقطه درد مشترک در بین مشتریان شما برجسته کند. فقط پس از ارسال این چند ایمیل مقدماتی اول ، می توانید شروع کنید به اینکه ممکن است تجارت شما راه حلی باشد که مورد نیاز آنها باشد ، اما در عین حال که هنوز بیشتر آموزشی است. پس از آن ، می توانید اطلاعات مربوط به فروش و حتی معاملات در ایمیل های خود را به همراه بررسی یا توصیفات از سایر مشتریان خوشحال شامل شوید.

مشکلی

اگرچه ممکن است این روند طولانی و طولانی به نظر برسد ، ارسال انواع صحیح ایمیل در زمان مناسب به ایجاد رابطه با چشم انداز شما کمک می کند. استفاده از ایمیل های اطلاعاتی به جای تبلیغات تبلیغاتی به آینده نگری کمک می کند تا ببینید که شما نمی خواهید به آنها بفروشید ، بلکه در آنجا برای کمک به آنها برای حل یک مشکل یا بهتر شدن زندگی آنها وجود دارد. این باعث ایجاد وفاداری و آشنایی با نام تجاری شما خواهد شد و تا زمانی که شما آماده تبلیغ محصولات یا خدمات خود باشید ، چشم انداز آماده گوش دادن خواهد بود.

از ایمیل برای ارسال محتوای تبلیغاتی برای تشویق تبدیل استفاده کنید

وقتی رابطه ای با چشم انداز خود از طریق یک سری ایمیل های اطلاع رسانی برقرار کردید ، می توانید به طور فعال شروع به تبلیغ کسب و کار خود کنید ، تا زمانی که به آن فشار بیاورید. یک راه خوب برای انجام این کار ، گنجاندن یک محصول برجسته در ایمیل است که متناسب با بخش آنها متناسب با چشم اندازها باشد. همچنین می توانید فروش و معاملات شخصی ، پیشنهادات اختصاصی ، اطلاعات خودی و سایر داده ها یا مطالب تبلیغاتی را شامل شوید که چشم اندازهای شما را برای کلیک کردن و تبدیل وسوسه می کند.

دو نکته بسیار مهم وجود دارد که هنگام استفاده از ایمیل به صورت تبلیغاتی باید به خاطر بسپارید: تماس با اقدام و صفحه فرود. شامل یک تماس واضح و قانع کننده برای اقدام در ایمیل برای دستیابی به فرصت های کلیک از طریق آن ضروری است. همچنین ، ایمیل باید به یک صفحه فرود سفارشی که به طور خاص با محتوای ایمیل مرتبط است پیوند یابد. در غیر این صورت چشم انداز ممکن است اشتباه گرفته و گزاف گویی کند. به عنوان مثال ، اگر ایمیلی که برای شما ارسال شده بود محصول خاصی را که به تازگی راه اندازی کرده اید ، تبلیغ می کند ، صفحه فرود باید مربوط به آن محصول باشد.

یک یادداشت در مورد صفحات فرود: صفحه فرود یک بخش اساسی در تلاش برای بازاریابی ایمیل شما است زیرا بدون آن ، شما هیچ گونه تبدیلی نمی کنید. هنگامی که چشم اندازها از طریق آن کلیک می کنند ، نباید به یک صفحه تصادفی هدایت شوید ، بلکه به یک صفحه فرود که ساخته شده است و برای تبدیل بهینه شده است. این شامل داشتن یک تماس روشن برای اقدام در صفحه فرود ، داشتن عناوین قانع کننده ، استفاده از تصاویر و فیلم برای جلب توجه و استفاده از بهترین روش های دیگر برای بهینه سازی نرخ تبدیل است. آزمایش A / B یک روش عالی برای اطمینان از این است که تمام عناصر در ایمیل شما و صفحه فرود شما بهینه عمل می کنند و این رویکرد دو طرفه با بازاریابی ایمیل و صفحه فرود بهترین راه برای اطمینان از وجود شماست. در افزایش تبدیل موفقیت آمیز است.

نتیجه گیری

اگرچه ایمیل برای چندین دهه است ، اما هنوز یک ابزار موثر برای بازاریابی دیجیتال است که همه مشاغل می توانند از آن بهره مند شوند. ایمیل می تواند شما را با بازدید کننده هایی که به وب سایت شما بوده اند اما بدون تبدیل آنها در تماس بوده اند ، مجدداً در تماس قرار دهد ، و این فرصتی بی نظیر به شما می دهد تا بتوانید به مواردی که از قبل واجد شرایط هستند ، بپردازید که می دانید به آنچه پیشنهاد می دهید علاقه مند هستید. ایمیل نیز بسیار مؤثر است زیرا می توان آن را برای افراد خاص و بخش های خاص شخصی سازی و تنظیم کرد. نرخ تحویل بالا همچنین بدان معنی است که ایمیل نوعی بازاریابی قابل اعتماد است ، و همچنین می توانید حواس خود را بر روی باز کردن گیرندگان ، کلیک روی ، تبدیل یا لغو اشتراک بگذارید. نکته مهم در بازاریابی ایمیل این است که سرعت آن را کند کنید و کمپین خود را با ایمیل های بسیار آموزشی شروع کنید که اطلاعات مربوط به یک مشکل یا چالشی که با آنها روبرو هستید را به شما امکان می دهد و راه خود را به سمت ایمیل های تبلیغاتی که برای تبدیل طراحی شده اند فراهم کنید.

دیجیتال