نحوه استفاده از ایمیل برای پرورش سطح بعدی سرب

سئو و دیجیتال مارکتینگ

این ممکن است به اندازه رسانه های اجتماعی فریبنده و یا به همان اندازه جستجوگر تحریک کننده فنی نباشد ، اما بازاریابی از طریق پست الکترونیکی یک کانال پایدار و مؤثر است که می تواند در برابر نوآوری ها و به روز رسانی های بی شماری که در صنعت دیجیتال اتفاق می افتد بطور روزافزون مقاومت کند. ایمیل ها این توانایی را دارند که تعامل هدفمند و معنی دار را با سرعت بسیار بالاتری انجام دهند. شما می توانید ارتباطات خود را به گونه ای شخصی سازی و تنظیم کنید که هیچ کانال دیجیتالی دیگری قادر به انجام آن نباشد و در صندوق ورودی افرادی که بیشترین اهمیت را دارند ، مستقیماً به دست آورید.

دیجیتال

از آنجا که روش های سنتی در اثربخشی خود ادامه می یابد ، فروشندگان و بازاریابان به طور یکسان به کانالهای دیجیتالی روی می آورند و پیوندها را درمورد تماسهای سرد و کمپین های مستقیم از طریق پست های لینکدین InMails و توییتها در اولویت قرار می دهند. اهداف شما ، چه هدفی باشد و چه ازدیاد درآمد داشته باشد و چه از دید برند باشد – ایمیل می تواند در موفقیت شما یاری کند. در حقیقت ، ۶۶٪ از کاربران اینترنت در مقایسه با ۲۰٪ افرادی که به دلیل کانالهای اجتماعی خریداری کرده اند ، خرید آنلاین را به عنوان نتیجه مستقیم بازاریابی ایمیل انجام داده اند.

۶۶٪ از کاربران اینترنت خرید اینترنتی را به عنوان نتیجه مستقیم بازاریابی از طریق ایمیل انجام داده اند ، در مقابل ۲۰٪ اجتماعی.

این توییت

پرورش سرب جزء اصلی هر استراتژی فروش یا بازاریابی است. شما می توانید هزاران سرب با کیفیت بالا تولید کنید ، اما مهم نیست مگر اینکه بتوانید آنها را به طور موثری پرورش دهید. ایمیل می تواند به شما در تولید سرب کمک کند ، اما مهمتر از آن ، این امر می تواند پرورش سطح بعدی را تسهیل کند

طبق گفته MailChimp ، اگر نرخ باز ۲۵٪ دریافت کنید و با نرخ ۴٪ کلیک کنید ، تلاش های ایمیل شما به خوبی انجام می شود. اکنون که می توانید عملکرد خود را محک بزنید ، ما ۴ روش را بیان می کنیم که با استفاده از آن می توانید از ایمیل برای افزایش حداکثر موفقیت در پرورش سرب استفاده کنید!

۱ ٫ احساس فوریت ایجاد کنید

اغلب ، کوچکترین افزایش یا کاهش در تبدیل می تواند تفاوت بین هدف قرار دادن و از دست رفتن یک هدف باشد. توانایی استفاده از تماسهای صریح و صریح به عمل و به طور موجز ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد محصول یا خدمات خود را به مخاطبان مربوطه منتقل می کنید. اما وقتی این کافی نباشد و به فشار اضافی نیاز داشته باشید ، چه رویکردی را اتخاذ خواهید کرد؟ به همین دلیل است که توانایی ایجاد احساس فوریت یا احساس کمبود برای هر بازاریابی موفق یا متخصص فروش ضروری است.

تخفیف های زمانی محدود یا تخفیف روشی ساده اما مؤثر برای تحریک بخش مخاطبان هدف شما برای خرید است. می توانید این کار را با ترکیب عباراتی مانند “اکنون بخرید” ، “امروز بارگیری کنید” یا “از دست ندهید” در خطوط موضوع و کپی ایمیل خود انجام دهید. از طرف دیگر ، شما می توانید با ایجاد یک حس فوری ملموس تر از طریق مهلت ها و آمارهای خاص ، مقدم به جلوتر باشید. خرده فروشان آنلاین در صورت کم بودن سهام غالباً یک صفحه محصول را برجسته می کنند و تعداد موارد موجود در موجودی خود را ذکر می کنند. سایر وب سایت های تجارت الکترونیکی از تایمر شمارش معکوس برای افزایش تبدیل های خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، Ticketmaster از یک تایمر در هر صفحه فرود از طریق فرآیند پرداخت استفاده می کند. این امر باعث می شود مشتریان احساس کنند که اگر خرید خود را به موقع انجام ندهند ، می توانند بطور کلی بلیط های کنسرت خود را تضمین کنند.

بعد از تحمل صبر و شکیبایی منجر به افزایش مدت زمان قابل توجهی ، می توانید تلاشهای خود را با تاکتیکهای حساس به زمان بیشتر انجام دهید تا این نرخ تبدیل مهم بسیار افزایش یابد.

۲ ٫ از تصاویر استفاده کنید

تا سال ۲۰۱۸ ، ۸۴ درصد ارتباطات بصری خواهند بود. موفقیت روزافزون سیستم عامل های آنلاین مانند یوتیوب و Snapchat و قابلیت های ویروسی محتوای ویدئویی نشانگر واضحی است که رسانه های بصری جذاب تر و تاثیر گذارتر از نمونه های نوشتاری هستند. و گرچه به طور سنتی یک کانال مبتنی بر متن محسوب می شود ، اما این رویکرد می تواند برای ایمیل نیز اعمال شود.

افزایش نرخ پذیرش دستگاه های تلفن همراه (به حدی که Google اخیراً اعلام کرده است که اولویت بندی نمایه سازی وب سایت های تلفن همراه را نسبت به همتایان دسک تاپ خود دارند) بیشتر نشان می دهد که برای افزایش تعامل ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوا به همان سرعتی و آسان مصرف می شود. تا جایی که ممکن است. با این حساب ، آیا می خواهید از یک ایمیل نوشته شده با فصاحت استفاده کنید که نکات فروش بی نظیر شما را در طی پنج پاراگراف مشخص می کند ، یا یک توصیف ویدیوی ۳۰ ثانیه ای خوب را از یک مشتری خوشحال به اشتراک می گذارد؟ از تصویری از طیف وسیعی از کالاهای جدید یا ویدئویی از داستان مبدا برند شما ، استفاده از تصاویر در ایمیل های شما می تواند باعث افزایش جدی تعامل و با افزایش نرخ تبدیل شود.

از نظر تاریخی ، بازاریابان به دلیل مشکل در قابلیت تحویل و نمایش از استفاده از تصاویر در ایمیل ها اجتناب کرده اند ، زیرا برخی از مشتریان به طور خودکار تصاویر را نشان نمی دهند ، که می تواند به طور چشمگیری ایمیل را کاهش دهد.تأثیر دارد با این حال ، اگر می توانید یک خط موضوع تحریک کننده و مقدار کمی متن همراهی را برای همراهی با عنصر بصری پیاده سازی کنید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید از تصاویر برای جلوه ای عالی و مثبت استفاده کنید!

۳ C CTA های خود را بهینه کنید

غیرقابل انکار است که برای بهینه سازی تبدیل از طریق چندین کانال دیجیتالی ، از جمله ایمیل ، تماس با اقدام ضروری است. طبق گفته WordStream ، ایمیلهایی که تنها با یک Call To Action دارند ، می توانند با کلیک ۳۷۱ درصدی و فروش را با ۱۶۱۷ درصد حیرت آور افزایش دهند. این بدان معناست که اگر شما می خواهید به طور موثری منجر به تغذیه شوید ، باید از محتوای بصری خود با یک CTA صریح و قوی استفاده کنید که مطابق با مرحله سفر مشتری باشد که مخاطب هدف شما در آن قرار دارد.

یک فراخوان تنها برای اقدام می تواند باعث افزایش کلیک ۳۷۱٪ و فروش ۱۶۱۷٪ شود.

این توییت

برای اطمینان از اینکه CTA شما به آسانی قابل کشف است و برای پیگیری و تبدیل مشتریان آسان می باشد ، می توانید از دکمه های CTA استفاده کنید. اینها به دلیل طراحی آنها مشخص و چشم نواز هستند و می توانید تست رنگ های مختلف ، فونت ها و کپی ها را به هم تقسیم کنید تا دریابید که کدام ترکیب بهتر عمل می کند.

جایگذاری نیز مهم است. CTA هایی که به سمت پایین یا راست محتوا قرار گرفته اند ، معمولاً از سایر مکانها فراتر هستند. در فرهنگ غربی معمولاً افراد متن را از چپ به راست ، از بالا به پایین می خوانند. قرار دادن CTA در ناحیه پایانه یک صفحه وب یا ایمیل باعث افزایش تبدیل ها می شود زیرا این یک پیشرفت طبیعی استراتژیک است و برای برداشتن مرحله بعدی نیاز به تلاش کمتری از گیرندگان دارد.

با رعایت این اصول ساده ، می توانید روابط مشتری خود را با روشی آسان تر و ساده تر پیش ببرید.

۴ ٫ برنامه پیگیری ایمیل

ایمیل ها می توانند یک کانال ارتباط مستقیم و شخصی را ارائه دهند که می تواند کیفیت روابط مشتری شما را به طور جدی ارتقا بخشد. خریدار متوسط ​​قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، با بیش از ۱۰ قطعه محتوا درگیر می شود ، در حالی که میانگین فروش متوسط ​​فقط ۲ تلاش برای دستیابی به آینده نگری انجام می دهد. این آمار اهمیت زمان را برای پرورش مؤثر در پرورش نشان می دهد. اما اگر یک متخصص فروش یا بازاریابی هستید که دارای اهداف زمانی محدود و غیرقابل تحمل هستید ، ممکن است این سطح از تلاش بسیار چشمگیر به نظر برسد.

خریدار متوسط ​​قبل از تصمیم گیری خرید ، با بیش از ۱۰ قطعه محتوا درگیر می شود.

این توییت

پاسخ نهفته در اتوماسیون بازاریابی است که به شما امکان می دهد تا با حداقل تلاش ، ایمیل های مختلفی را برای هر سرب ارسال کنید. شما می توانید با توجه به اقدامات خاص مشتری ، یعنی اگر علاقه خود را در صفحه خاصی از کالاها ثبت کنید یا بروشور خاصی را بارگیری کنید ، می توانید ارسال ایمیل را به صورت خودکار انجام دهید. شما می توانید از این معیارها برای تقسیم بندی لیست های مشترکان خود استفاده کنید و از آنجا می توانید تصمیم بگیرید که برای آنها ارسال می کنید و در کجا قرار دارند. این امر به شما امکان می دهد تا مشتریان آینده نگر خود را به گونه ای پرورش دهید که بهترین سطح پاسخگویی ممکن را تضمین کند.

با ایمیل های برنامه ریزی شده ، شما می توانید با سرعت بیشتری و به شیوه ای هدفمند تر پیگیری های بیشتری را دنبال کنید و این باعث بهبود عملکرد کلی و نرخ تبدیل شما می شود.

برنامه ریزی

چقدر زمان و تلاش برای پرورش راه های خود سرمایه گذاری می کنید؟ آیا ایمیل کانال انتخاب شما خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و تجربیات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!