آناتومی یک کمپین عالی تجارت الکترونیکی

سئو و دیجیتال مارکتینگ

خرید آنلاین باعث ایجاد یک جریان درامد بسیار بزرگ در سراسر جهان می شود و با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه همچنان رونق می گیرد. اینترنت ۷٫۴٪ از کل هزینه های خرده فروشی ، تقریبا ۱٫۶۷ تریلیون دلار است. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۹ به ۱۲٫۴٪ برسد.

دلار

اینترنت ۷٫۴٪ از کل هزینه های خرده فروشی را شامل می شود – تقریبا ۱٫۶۷ تریلیون دلار.

این توییت

به منظور حفظ مزیت رقابتی ، بسیاری از مشاغل شروع به مهار قدرت خرید آنلاین ، فروش محصولات خود و ساختن برند خود می کنند.

یک فعالیت عالی تجارت الکترونیکی با پایه و اساس قوی آغاز می شود. قبل از شروع تبلیغ محصولات خود در رسانه های اجتماعی و تشویق به ثبت نام در خبرنامه ، باید اطمینان حاصل کنید که مطالب کاملی از ملزومات انتخاباتی خود دارید.

در زیر ، ما تعدادی از زمینه هایی را که باید در ابتدا روی آنها تمرکز کنید بیان کرده ایم تا بتوانید نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود را به حداکثر برساند.

۱ ٫ یک پلت فرم تجارت الکترونیک بی عیب و نقص انتخاب کنید

انتخاب یک بستر مناسب تجارت الکترونیکی که نیازها و ترجیحات تجاری شما را برآورده کند برای موفقیت تجارت الکترونیک شما اساسی است. این بنیادی است که شما می توانید تجارت خود و هرگونه فعالیت های بعدی تجارت الکترونیکی را ایجاد کنید.

اگر شغل شما در مراحل ابتدایی است ، یا بودجه محدودی دارید ، ممکن است یک پلتفرم تجارت الکترونیکی از پیش ساخته مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه باشد ، اگرچه اگر بتوانید با یک توسعه دهنده وب سایت قرارداد ببندید ، این امر به شما فرصت بیشتری می دهد. برپایی. هرچه تصمیم بگیرید ، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید برای آگاهی از تصمیم خود در نظر بگیرید:

چقدر حاضرید هزینه یک سکو را بپردازید؟ مهم است که قیمت گذاری بستر های نرم افزاری را به طور کامل تحقیق کنید. در حالی که ممکن است یک بسته با قیمت ۲۹ دلار شروع شود ، ممکن است ویژگی های مورد نیاز شما مانند امکان تولید کد تخفیف یا فروش تعداد زیادی از محصولات را در برگیرد. برای اطمینان از یافتن معامله مناسب ، وقت خود را برای مقایسه دقیق هر سطح قیمت گذاری و ویژگی های قفل آن صرف کنید.

قیمت

آیا برای پیگیری موجودی نیاز دارید؟ هرچه حجم سفارشات شما بیشتر باشد ، اطمینان از صحت تعداد موجودی شما دشوارتر خواهد بود. برای بسیاری از مشاغل ، داشتن یک بستر که نشان می دهد موجودی از آنچه که نه تنها از سایت تجارت الکترونیکی آنها فروخته می شود ، بلکه در سایر بازارهایی مانند eBay یا Amazon نیز اهمیت اصلی دارد. اگر این مورد در مورد شما نیز صادق است ، اطمینان حاصل کنید که بستر انتخابی شما دارای این ادغام موجودی است.

در هر محصول چند تغییر دارید؟ (به عنوان مثال ، اندازه ها ، رنگها یا مواد مختلف؟) مجدداً ، برخی سیستم عامل های تجارت الکترونیکی تغییرات محصول را در خود جای می دهند و باعث می شود هر یک از تغییرات آسان نتوانند فهرست شوند ، یک SKU (واحد نگهداری سهام) را به آنها اختصاص داد و قیمت مناسبی را ارائه دهند.

از چه گزینه های پرداختی می خواهید استفاده کنید؟ این بر انتخاب شما تأثیر خواهد گذاشت. سیستم عامل های مختلف با دروازه پرداخت های مختلف ادغام می شوند ، بنابراین خواهان استفاده از پی پال یا معامله در بیت کوین باشید ، مطمئن شوید که سیستم عامل شما دارای مدیریت موجودی چند کاناله است.
بیت کوین

چه گزینه های حمل و نقل را می خواهید در دسترس قرار دهید؟ آیا حمل و نقل شما با شرکتهای اصلی همراه است؟ نرخ حمل و نقل انعطاف پذیر؟ آیا مدیریت حمل و نقل خودکار است یا دستی؟ اگر بخواهید به عنوان مثال به مشتریان خود گزینه استفاده از FedEx را به عنوان روش حمل و نقل آنها پیشنهاد کنید ، به شما هزینه بیشتری می دهد.

۲ pages بهینه سازی صفحات محصول

بهینه سازی نرخ تبدیل مهمترین عملی است که باید در صفحات محصول خود پیاده سازی کنید. در اینجاست که می خواهید مرورگرهای درگیر را به مشتریان وفادار تبدیل کنید ، درآمد بیشتری کسب کنید و در نهایت حاشیه سود خود را افزایش دهید.

هدف از صفحات محصول انتقال ویژگی ها و مزایای بی نظیر پیشنهادات شما – به نمایش گذاشتن امتیازات فروش بی نظیر آنها است.

بسیاری از خیاط های الکترونیکی از ارزش توصیف محصولات کاملاً دقیق و تصاویر جذاب مطلع هستند. در حقیقت ، Freckle بیش از دو برابر نرخ تبدیل خود را با نوشتن نسخه در صفحات محصول خود. با این حال ، با چند مورد جزئی جزئی می توانید عملکرد کمپین تجارت الکترونیکی خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید و حتی تبدیل های بیشتری را هدایت کنید. ما برخی از تغییرات سریع و آسان را که می توانید پیاده سازی کنید برای اطمینان از عملکرد صفحات محصول خود به بهترین شکل ممکن ذکر کرده ایم:

گنجاندن فیلم های محصول : فیلم های محصول احساسات ، عملکرد و زیبایی شناسی محصول را به شکلی بسیار پویاتر و همهجانبه تر از تصاویر استاتیک ضبط می کنند. آنها شفاف سازی می کنند و به بسیاری از عدم قطعیت هایی که ممکن است مشتریان بالقوه داشته باشند پاسخ می دهند. طبق اطلاعات نظرسنجی ، بیش از ۵۷٪ از خرده فروشان مورد بررسی گزارش داده اند که میانگین مقدار سفارش (AOV) حداقل ۵۰٪ برای c افزایش یافته استکاربرانی که فیلم را در صفحه محصول مشاهده می کنند.

استفاده از پیمایش زبانه زبانه ای: صفحات محصول سنگین متن یک راه مطمئن برای تأثیر منفی بر نرخ تبدیل شما است ، اما در عین حال ، شما باید بتوانید تا حد امکان اطلاعات به مشتریان بالقوه ارائه دهید . با استفاده از جعبه های ناوبری جدولبندی شده می توانید به تعادل کامل برسید. کاربران می توانند برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، و همچنین اطلاعات در مورد گزینه های پرداخت و روش های تحویل ، روی یک سری از بازده ها کلیک کنند. به طور همزمان ، صفحات محصول شما برای مرور آسان و آسان باقی می ماند!

افزودن بخش سؤالات متداول: اضافه کردن بخش سؤالات متداول به صفحات محصول شما می تواند به عنوان یک اعتصاب پیشگیرانه مؤثر عمل کند. این به شما کمک می کند تا هر گونه درخواست یا نگرانی از مشتری بالقوه را پیش بینی کنید ، که ممکن است مانع تصمیم آنها برای خرید شود. محبوب ترین سؤالاتی را که مشتریان در حال حاضر از شما سؤال می کنند در نظر بگیرید و بر اساس سؤالاتی که ممکن است بعد از خواندن توضیحات محصول ایجاد شود ، به لیست اضافه کنید.

بررسی محصولات خود را درج کنید: طبق iPerceptions ، مشتریان ۶۳٪ بیشتر از سایتهایی که نظرات مشتری را نشان می دهد خریداری می کنند. توصیه های همتا به یک نیروی قدرتمند است و می تواند مشتریان بالقوه را به گونهای که محتوای مارک دار و سایر تاکتیک های بازاریابی نتوانند تسکین و اطمینان بخشند. بررسی ها محصول شما را با احساس اصالت به شما نشان می دهد و نشان می دهد که کاربران آن به اندازه کافی سرمایه گذاری شده اند تا بازخورد خود را در مورد آن به جا بگذارند.

سرمایه گذاری

سعی کنید از فروش بالایی برخوردار شوید یا از فروش متقابل استفاده کنید: در یک تلاش ظریف برای متقاعد کردن مشتری خود برای ارتقاء ، می توانید تعدادی از محصولات پیشنهادی را به یک صفحه قیمت در هر یک از قیمت مشابه یا بالاتر اضافه کنید. فقط به یاد داشته باشید که اطمینان حاصل کنید که توصیه های شما نیازهای اصلی مشتری را ترجیح می دهد.

ASOS نمونه ای عالی از e-tailer است که می دانند چگونه صفحات محصول را بهینه کنند. اطلاعات مربوط به محصول در برگه کشویی گنجانده شده است ، آنها سعی در فروش متقابل با محصولات پیشنهادی اضافی دارند و حتی سعی می کنند تا نیز فروش خوبی داشته باشند.

۳ ٫ از گزینه های پرداخت و حمل و نقل استفاده کنید

در حالی که بیشتر مشتریان خرید آنلاین خود را با استفاده از کارت اعتباری یا بدهی انجام می دهند ، برخی ترجیح می دهند از گزینه دیگری استفاده کنند. در حقیقت ، ۴۰٪ خریداران می گویند که خرید راحت تر از یک فروشگاه اینترنتی را ارائه می دهند که روش های پرداخت چندگانه را ارائه می دهد.

۴۰٪ از خریداران احساس راحتی بیشتری در خرید از فروشگاه اینترنتی می کنند که روش های پرداخت چندگانه را ارائه می دهد.

این توییت

ضروری است که انواع مختلفی از گزینه های پرداخت را ارائه دهید ، بنابراین می توانید خود را به عنوان یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد تأسیس کنید. اگر سایت تجارت الکترونیکی شما تنها یک راه پرداخت را ارائه می دهد ، شما با تمدید ، انتخاب کمتری و مطمئن تر به نظر خواهید رسید.

علاوه بر این ، هرچه گزینه پرداخت بیشتری ارائه دهید ، بیشتر می توانید به مارک تجاری خود دسترسی پیدا کنید. روش های پرداخت ویژه ای وجود دارد که فقط در بعضی از کشورها و در ارزهای خاص در دسترس هستند. به عنوان مثال ، Stripe از ۲۵ کشور و ۱۳۹ ارز پشتیبانی می کند ، در حالی که PayPal از ۲۰۳ کشور و ۲۶ ارز پشتیبانی می کند. برخی از تحقیقات را برای تعیین گزینه های پرداخت ارجح برای مخاطب هدف خود انجام دهید و به دلیل تعداد محدودی از دروازه های پرداخت ، می توانید از جدا کردن بخش های خاص خودداری کنید.

ارائه تعدادی از گزینه های مختلف حمل و نقل به مشتریان بالقوه شما از اهمیت بالایی برخوردار است ، به خصوص که مطالعات نشان داده است که هزینه های حمل و نقل عاملی شماره یک است که باعث رها کردن سبد خرید می شود (سه کلمه مخوف که می تواند حتی بلندپروازانه ترین تجارت الکترونیکی را از بین ببرد!) .

هزینه حمل و نقل عاملی شماره یک است که باعث رها کردن سبد خرید می شود.

این توییت

پیشنهاد حمل و نقل رایگان: آستانه حمل و نقل رایگان برای سفارشات داخلی راهی عالی برای تحریک مشتریان برای تبدیل است و به افزایش ارزش سفارش شما کمک می کند. شما می توانید تصمیم بگیرید که حداقل آستانه شما باید براساس AOV شما باشد و هزینه حمل و نقل محصولات شما چقدر است.

apothecary Space NK تحویل استاندارد را به صورت رایگان در سفارشات بیش از ۰ ۴۰ پوند و تحویل روز بعد بصورت رایگان به سفارشات بیش از ۷ for برای مشتریان انگلستان ارائه می دهد. کدام گزینه را انتخاب می کنید؟ لطفاً در مقاله از این امر خودداری کنید ، در پایان اشکالی ندارد اما در کل بدن نیست.

پیشنهادات حمل و نقل در زمان واقعی را پیشنهاد دهید: این بدان معنی است که مشتریان شما فقط مبلغی را که برای ارسال سفارش خود برای شما هزینه دارد پرداخت می کنند و این بسته به محصولاتی که انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود. یک ماشین حساب حمل و نقل هزینه های indi را انجام می دهدمشتریان اصلی در صفحه پرداخت ، که می توانند اعتماد به نفس خود را به وجود آورند زیرا می توانند ببینند که شما از پرداخت هزینه های تورم سود نمی برید.

پیشنهاد هزینه حمل و نقل تخت: این روش دیگری برای اطمینان به مشتریان است که شما آنها را برای حمل و نقل شارژ نمی کنید. شما می توانید برای تعدادی از محدوده وزن و تعداد سفارشات نرخ های مسطح ارائه دهید و ماهیت استاتیک این هزینه ها رویکرد و نگرش منطقی شما را نشان می دهد.

در نظر گرفتن هر یک یا همه این روش های حمل و نقل به پایداری نرخ تبدیل شما کمک می کند و به تبلیغات تجارت الکترونیکی شما یک تقویت ضروری می دهد.

۴ process روند پرداخت خود را ساده کنید

این ساده است – هرچه روند پرداخت شما پیچیده تر باشد ، احتمال دارد مشتریان شما آن را رها کنند. میانگین نرخ رها کردن سبد خرید در وب سایت های تجارت الکترونیکی ۶۵٫۲۳٪ است ، به این معنی که بسیاری از خیاط الکترونیکی بخش بزرگی از درآمد را وقتی لازم نیست از دست می دهند.

میانگین نرخ ترک سبد خرید وب سایتهای تجارت الکترونیکی ۶۵٫۲۳٪ است.

این توییت

شکایات رایج شامل این واقعیت است که هیچ گزینه ای برای بررسی به عنوان مهمان وجود ندارد ، اطلاعات بسیار زیادی نیز لازم است ، و روند پرداخت بسیار پیچیده است. بنابراین برای اطمینان از موفقیت کمپین تجارت الکترونیک خود ، در این مثال ، کمتر تعداد بیشتری است.

     

  • بارزترین اقدامی که می توانید برای جلوگیری از رها کردن سبد خرید انجام دهید ، اجتناب از نیاز به ثبت نام در مشتریان قبل از خرید است. اگر ۲۶٪ از کاربران در صورت مجبور به انجام این کار ، معامله را رها خواهند کرد.
  •  

  • آیا تاکنون یک صفحه وب را تازه کرده اید تا محتوای سبد خرید آنلاین خود را گم کنید؟ این نگران کننده است و علت مشترک بسیاری از ترک ها است. یک راه حل ساده استفاده از سبد خرید پایدار است که باعث می شود مشتریان بدون نیاز به اضافه کردن موارد انتخابی خود ، مجبور به ترک و بازگشت به وب سایت شما شوند.
  •  

  • برای تکمیل خرید خود ، تا حد امکان اطلاعات کمی از مشتری بخواهید. فرم تماس طولانی و مفصل برای اکثر افراد مهار کننده فوری است ، و با این که ایده آل برای جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات مشتری برای تلاشهای بازاریابی آینده شما ایده آل خواهد بود ، بهینه سازی فرایند پرداخت برای تشویق خرید مکرر حتی مهمتر است.
     
  • همچنین می توانید از فرآیند پرداخت به عنوان بستری برای فروش متقابل برای تقویت تبدیل استفاده کنید. شما می توانید محصولات مربوط به آنچه را که قبلاً در سبد خرید مشتری خود دارید ، به نمایش بگذارید تا از آخرین لحظه خرید اضافی الهام بگیرید.

آیا می توانید وب سایت های تجارت الکترونیکی را که تجربه مشتری استثنایی برای شما فراهم کرده اند و باعث شده مجبور شوید دوباره بخرید ، توصیه کنید؟ ما می خواهیم در مورد کمپین های استثنایی تجارت الکترونیکی که فکر می کنید به این علامت زده اند بشنویم. نظرات خود را در بخش نظرات در زیر به اشتراک بگذارید!