اردیبهشت 8, 1403

اسپیلت ایران رادیاتوراسپیلت پاکشوماکولر گازی گرین

اسپیلت ایران رادیاتور چیست؟

اسپیلت ایران رادیاتور دستگاهی است که در جهت تغییر و تنظیم دمای محیط کاربردی می باشد. اسپلیت تنها هوا را با دمای مورد نظر کاربر هماهنگ می نماید و رطوبت هوا را هم تحت کنترل قرار می دهد. یکی از مهمترین ویژگی های اسپیلت این است که باکتری ‌های موجود در اتاق را از بین برده و به دلیل فیلتری که در دستگاه قرار داده شده، هوای محیط را به خوبی تصفیه می‌کند. میکروب‌های پخش شده در هوا توسط کولر گازی به وسیله ماده ‌ای بی ‌بو و بی ‌رنگی که از فیلتر دستگاه تولید می گردد و در هوا پراکنده می شود، را می‌کشد. دستگاه کولر گازی به علت بازدهی بالای خود می تواند در یک فضای 70 متری ، دمایی که کاربر با کنترل دستگاه تنظیم می کند را به یک دمای مطلوب و متعادل رساند. در حال حاضر اسپیلت پاکشوما و کولر گازی گرین نیز از برند های شناخته شده در بازار می باشند.

ویژگی های اسپلیت

  1. اسپیلت نیازی به کانال‌ کشی همچون کولر آبی نخواهد داشت.
  2. یک دستگاه دو منظوره بوده و جهت سرمایش وگرمایش کاربردی می باشد.
  3. برای مناطقی که دارای رطوبت بالا می باشند و خشک اند بسیار مناسب می باشد.
  4. اسپیلت از کنترل ریموتی از راه دور برخوردار می باشد.
  5. کولر گازی در میان دستگاه های تهویه مطبوع کمترین مصرف آب را در بر می گیرد.

کولر گازی هایی که انرژی مصرفی آن ها پایین هست مصرف برق بسیار کمی را به خود اختصاص می دهند و وقتی که کولر نصب می گردد چرا که برای هر واحد جداگانه بوده و زمانی که کسی در محل نباشد چون دستگاه خاموش است صرفه جویی در انرژی و پول می شود.

ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتور

  • مجهز به سیستم اواپراتور و کندانسور و همچنین مقاوم در برابر ضربه خوردگی
  • مناسب برای شهر های بزرگ (به دلیل آلودگی هوا (
  • مناسب برای مناطقی که آب و هوای مرطوب و معتدلی دارند
  • کمپرسور آن روتاریGMCC است و ساخت TOSHIBAمی باشد
  • کوندانسور GOLD FIN
  • گاز مبرد R410در این کولر گازی است
  • بسیار کم مصرف و دارای برچسب انرژی A+ +

ویژگی اسپیلت پاکشوما

کولر گازی و اسپلیت پاکشوما از جمله سیستم های سرمایشی و گرمایشی به شمار می روند که بیشتر مردم این محصول را به عنوان کولرگازی کم مصرف می دانند و از کاربرد و مزایای بسیاری زیادی برخوردار می باشد. پاکشوما از شرکت های صنعتی معتبر و شناخته شده ایرانی بوده که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ در زمینه تولید ماشین‌ های لباسشویی نیمه اتوماتیک شروع کرد. پس از آن اقدام به طراحی و تولید سیستم های تهویه مطبوع همچون اسپلیت و کولر گازی است که این محصولات را در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید شده است.

مشخصات کولر گازی گرین

بیشتر از هر زمانی در فصل تابستان و حتی ماه های ابتدایی پاییز نیازمند یک سیستم تهویه مطبوع و هوای خنک در فضای خانه یا محیط کار خود خواهید بود.دستگاهی که وظیفه خنک سازی و تهویه مطبوع مکان را بر عهده دارد خیلی مهم است که از چه مدل و برندی باشد چرا که موضوع قابل توجه تنها به کاهش دمای محیط مربوط نمی شود ، در واقع آن هوایی می باشد که به محیط می رساند زیرا کاربر در آن محیط تنفس می کند و باید یک فضای پاکیزه و بدون آلودگی داشته باشد. کولر گازی گرین در بین برندهای مطرح کولرگازی در دنیا از شناخته شده ترین برندها است. شرکت تهویه مطبوع گرین توسط نماینده انحصاری خود یعنی شرکت ایرانی پشم شیشه پارس فعالیت می نماید و توانسته یک تولید کننده داخلی در بازار ایران معرفی شود.

ویژگی های کولر گازی گرین

مود خواب ، تایمر ۲۴ ساعته و سیستم کنترل کردن دما از ویژگی های کولر گازی گرین می باشد . حالت خواب به این صورت عمل می کند که وقتی افراد خواب می باشند سنسورهای حرکتی دستگاه به صورت اتوماتیک دمای محیط را مقداری افزایش می بخشند و یکی دیگر از ویژگی های این است که در ظرفیت های سرمایشی مختلفی تولید می گردد که می توانید باتوجه به متراژ فضای مورد نظر و نوع کاربری آن اعم از مسکونی و اداری و تعداد نفرات موجود در مکان مورد نظر بهترین ظرفیت متناسب خود را انتخاب کنید از این حیث روی هر کولر گازی کدهای است که وضعیت مناسب جغرافیای از نطر آب و هوایی را تعیین می کند و این کدها به ترتیب با T1 T2 ,T3 مشخص شده اند و از مدل های مختلفی برخوردار می باشند که نمونه های آن دیواری ،ایستاده ، پنجره ای است که مصرف کننده با توجه به انواع مدل آن را انتخاب می کند و از آن استفاده می کند. از دیگر مزایای این کولرها اینکه هم در فصل سرما و هم در فصل گرما می توان از آن ها استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی 2000 هما با ارائه و با تولید محصولات مختلف سرمایشی و گرمایشی به افراد برای داشتن و ساختن میطح اطراف خود با دمای مد نظر در زمستان گرم و در تابستان سرد کند. شما همراهان همیشگی می توانید در این فروشگاه انواع رادیاتور و پکیج 2000 را مشاهده نمایید و ویژگی های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همین موضوع منجر به آن شده تا بتوانید در پایان محصولی مناسب که با شرایط شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید و در پایان رضایت کاملی از خرید این محصولات داشته باشید. لازم به ذکر است خرید رادیاتور و شوفاژ یک کار بسیار تخصصی بوده که می بایست از دانش زیادی نسبت به محصول مورد نظر برخوردار باشید. لذا فروشگاه اینترنتی 2000 به عنوان یک مرکز معتبر بوده که با ابرائه اطلاعات جمعی در خصوص محصول مد نظر، سعی دارد تا بهترین انتخاب را داسته و می توانید برای تهیه این محصولات به آن اعتماد کنید.