اردیبهشت 8, 1403

معرفی دستگاه رول به رول سفره رازهایی که هیچ کس دیگری درباره آنها نمی داندل

 

این شیرینی بهسادگی با ترکیب آرد و کمی شکر درست میشود و شما برای تهیه آن به فر نیاز ندارید. سپس دو سینی مخصوص فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه سفره رول کن لطفا از صفحه ما بخواهید. سلیقه بانوان ایرانی باعث میشود قبل از شروع هر مناسب دنبال طرز تهیه خوردنی ها و چیدمان مخصوص آن مناسبت باشند ،حالا هم که کم کم به شب یلدا یا همان شب چله معروف خودمان نزدیک میشویم بازار تزیینات یلدایی ، گیفت یلدا ، کیک شب یلدا ، ژله انار و هندوانه و تزیینات شب چله عروس و چیدمان میز و سفره شب یلدا داغ است. میروم و میخوابم. بعد ساعت شش صبح یکباره کسی مرا از رختخواب میکَند و دوباره دستم شروع میکند. مخلوط را روی حرارت مرتب هم بزنید تا بهتدریج سفت شود و ته نگیرد.مواد را آنقدر هم بزنید که فرم خمیری و سفت بگیرند.برخی افراد بهجای آرد در سینی، پودر نارگیل میریزند تا راحت الحلقوم نارگیلی داشته باشند.- افزودن یک قاشق زعفران دمکرده غلیظ در اواخر پخت، به شما یک راحت الحلقوم خوشرنگ زعفرانی میدهد.- حتما آب روی نشاسته را جمع کنید؛ زیرا در غیر اینصورت ماده راحت الحلقوم به غلظت دلخواه نمیرسد.- کره یا روغن را میتوان از دستور پخت این شیرینی حذف کرد.- اگر مواد شما بعد از یک ساعت بهاندازه کافی سفت نشد، به این معنا است که آب بسیاری در مایه راحت الحلقوم بوده است.

کارخانه تولید دستگاه رول به رول سفره

اما نگران نباشید؛ باز هم مایه را روی سینی پهن کنید و برای چند ساعت دیگر در یخچال قرار دهید تا نشاسته کار خودش را انجام دهد و باعث سفت شدن شیرینی شود. بادامها را در ادامه در یک تابه روی حرارت ملایم گاز تفت دهید تا کاملا خشک شوند. توجه داشته باشید که تمامی کالاهای این حوزه قابلاستفاده از محدوده دمایی برای غذاهای داغ و حرارت دیده نیستند. سپس خمیر را برای یک تا دو ساعت در یک محیط گرم کنار بگذارید تا استراحت کند و حجم آن دو برابر شود.خمیر را پس از گذشت زمان استراحت، روی سطح کار آردپاشی شده با وردنه پهن کنید. سپس در ظرف را ببندید و آن را برای ۱۰ دقیقه کنار بگذارید تا حجم مایه زیاد شود. اما اینکه چرا سفره یکبار مصرف تا این حد مورد توجه واقع شده، دلایل گوناگونی دارد. حاجی بادام، یک نسخه شمالی هم دارد که خیلی هم مشهور است.

نسخه کاشانی این شیرینی دارای آرد نخودچی است.- در طرز تهیه حاجی بادام یزدی بهجای آرد معمولی یا نخودچی از آرد بادام استفاده میشود. این نسخه را همانگونه که از نامش مشخص است برای مناسبت های مختلف در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد . در حین هم زدن مواد با همزن بهتدریج، آرد بادام را در کاسه بریزید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا یک خمیر منسجم داشته باشید که در یک گوشه از کاسه جمع شود و به دست نچسبد. حاجی بادام در اندازههای کوچک تهیه میشود و معمولا آن را بهجای قند و همراه با چای میخورند. بافت شکری بدون فر، شبیه به پیراشکی و دونات است و معمولا آن را بههمراه چای یا قهوه سرو میکنند. مغز بادام، پودر قند، آرد گندم، شکر آسیاب شده، آرد نخود چی، تخممرغ، هل، زعفران، جوش شیرین و جوز هندی از موادتشکیلدهنده این شیرینی هستند که معمولا در شبهای یلدا و عید نوروز سرو میشود.

سپس پودر هل، زعفران دمکرده و جوش شیرین را به مواد اضافه کنید و آنها را با دور کند همزن، خوب هم بزنید. قبل از حرکت لبه را با یک پارچه تمیز کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی رنگ را به جایی که نمی خواهید بکشید. این سفره ها به دلیل اینکه بی رنگ اند دکوراسیون اصلی را بر هم نمی زنند. برای تهیه و خرید عمده ظروف یکبار مصرف فقط کافیست با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید و درخواست سفارش خود را اعلام کنید، همکاران ما همواره پاسخگوی شما خواهند بود. در این طرح اماکن مختلف با اتصال سیستم های امنیتی خود نظیر دزدگیر ، دوربین مدار بسته ، اعلام حریق و … انواعی از سفرههای یکبار مصرف مجلسی وجود دارد که قابلیت استفاده در مراسمهای جشن و شادی و یا مراسم عزاداری را دارند و میتوان متناسب با موقعیت از سفرهای با رنگ مناسب استفاده کرد.

مطلب دیگر :   زیزالی اولین سایت رایگان درج آگهی برای ایرانیان خارج از کشور

طبق گفته یکی از نوادگان حاج خلیفه علی رهبر در مصاحبهای با روزنامه سرمایه، زمانی که حاج خلیفه به سفر حج میرود، مقداری خوراکی از یزد با خود بههمراه میبرد که یکی از آنها شیرینی بادام بوده است. پس با بررسی یک سفره یکبار مصرف از جوانب مختلف، می توان بهترین نوع آن ها را انتخاب کرد و برای استفاده روزانه از مزایای آن ها بهره مند گردید. سینی را از فر دربیاورید و سینی دوم را در فر قرار دهید. زرده تخممرغها را با پودر قند در کاسه بریزید و آنها را آنقدر با همزن برقی هم بزنید تا یک مایه کرم رنگ و کشدار داشته باشید. برای تهیه این آرد در خانه حتما چند بار بادام آرد شده را الک کنید.- در طرز تهیه حاجی بادام خانگی باید حتما از پودر بادام بدون پوست استفاده کنید.- سعی کنید پودر بادام و پودر قند را قبل از استفاده دو بار الک کنید تا در انتها بافت شیرینی شما بهتر شود.- سطح شیرینی حاجی بادام در نهایت باید کمی ترک بخورد.- استفاده از زعفران اختیاری است و شما میتوانید آن را از طرز تهیه حذف کنید.- برای آمادهسازی پودر بادام خانگی، بادامها را برای چند دقیقه در آب جوش بیندازید.

سفره یکبار مصرف پلاستیکی

یک تابه را روی شعله متوسط گاز قرار دهید تا داغ شود. تخممرغ، شکر، زردچوبه و یک پیمانه آب یا شیر را با هم در یک کاسه دیگر مخلوط کنید. اگر بهدنبال یک سفرهی شیک و با کیفیت میگردید بهتر است نظری به انواع سفرهی طرحدار یکبار مصرف ستاره میزبان بیندازید. برای یک مهمانی ایده آل مطمئنا زمان زیادی را صرف درست کردن غذا و تزئینات آن می کنید و برای اینکه تدارکات و غذاهای شما جلوه ی بهتری داشته باشد مهم است که روی چه سفره ای چیده شده باشند. شرایطی که به ساختار مو آسیب می رساند عموما تغییرات هورمونی، استرس، اثرات برخی داروها، افزایش سن، اشعه ماوراء بنفش، کلر، رنگ ها، تغییر رنگ، پرم، محصولات زبر، استفاده از سشوار و برس است. این محصولات به دیگر کشور های همسایه و آسیایی صادر شده و صادرات این محصول نیازمند رعایت قوانین و مقررات خاصی می باشد و صادر کنندگان با داشتن کارت بازرگانی معتبر می توانند محصولاتی را که مطابق با استانداردهای بین المللی تهیه و تولید شدهاند را در اختیار خریداران قرار دهند.

تولید این محصولات توسط دستگاه های مختلفی که هر کدام وظیفه ای به عهده گرفته اند انجام میشود. همچنین اگر در منزل خود نیز مهمان داشته باشید، گاهی می توانید از این سفره ها استفاده کنید. اگر موفق به درست کردن این شیرینیهای نوروزی مجلسی و خوشمزه شدید، حتما از مراحل درست کردن آن عکس بگیرید و با تگکردن کجارو در اینستاگرام (mykojaro@)، تصاویر خود را با ما به اشتراک بگذارید. خمیر را در مرکز کاسه گرد کنید و روی آن را با پارچه بپوشانید. دو طرف شیرینیها را در روغن داغ سرخ کنید. کیسه کوچک و کاربردی با بند دو طرفه که قسمت پایین کار گرد است ،جنس کار پارچه یک لا و بدون آستر نخی ،در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا. اما برعکس نایلون های فریزری ، نایلکس خشک و مات می باشد ودر تولید میتوان با ضخامت بسیار کم و فوق العاده نازک با تعداد برگ بالا تولید نمود .