اردیبهشت 8, 1403

نکاتی که قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید در نظر بگیریم

ما سعی کردیم در این بخش به موارد اصلی از نکات کلیدی در طراحی تراکت را برای شما بیان کرده باشیم و امیدوار هستیم در بخش ها و مقالات آینده که توسط ما به تحریر در می آید سایر نکات کلیدی در طراحی تراکت را برای شما بیان بکنیم.

چاپ مدیا, کاتری تک رنگ, لیبلی پرسی

لیست قیمت تیشرت مشکی جودون یقه دار

روش چاپ تیشرت بصورت لیبلی

هزینه لیوان حرارتی یا جادوئی با چاپ اختصاصی*

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۵۰۰ میکرون

لیست قیمت انواع تراکت A3

هزینه فاکتور سایز B4 تحریر :

در این مرحله اگر قصد چاپ تیشرت روشن با استفاده از لیبل روشن را دارید کافی است وجه طرح را برروی تیشرت قرار بدهید. ولی اگر قصد چاپ تیشرت تیره و مشکی را دارید وجه طرح را به طرف خودتان و پشت به تیشرت قرار بدهید.
چاپ کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد از جمله ارزان ترین سری های کارت ویزیت با روکش لمینت براق مجموعه چاپ نفیس می باشد. این محصول به صورت دورگرد عرضه می شود.
اگر معلم ریاضی هستی، اگر المپیادی هستی، اگر از معادله فیثاغورث خوشت میاد، پس چرا این تیشرت بامزه رو سفارش نمیدی؟

هزینه فاکتور سایز B5 تحریر :

سعی کنید با بهانه و بی بهانه هدیه بدهید اگر مبلغ زیاد بابت هر بار خرید کادو استفاده بکنید ممکن است دفعات کادو خریدن شما کم بشود پس سعی کنید براساس بودجه و توان خود هدیه تهیه بفرمایید. دادن هدیه با دفعات زیاد بسیار عشق و علاقه ایجاد می کند تا یک هدیه بسیار گران قیمت و با فاصله زمانی زیاد.
برای چاپ روی لیوان در خانه روش های مختلفی وجود دارد که شما براساس موجودی هریک از این اقلام می توانید به راحتی چاپ روی لیوان در خانه داشته باشید.

آموزش چاپ پدموس

مزیت اول: لیوان کاغذی برای محیط زیست و جذب محیط زیست بسیار عالی می باشد و جز محصولات تجدید پذیر در محیط می باشد. و ایراد بزرگی که لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارد عدم تجدید پذیری و ناسازگاری با محیط زیست می باشد که به شدت به محیط آسیب می زند.
ما سعی کردیم در این مقاله یک ایده بسیار زیبا و تا حدودی خاص و جذاب برای شما بیان بکنیم و آن آموزش چاپ پازل در خانه هست که شما می توانید توسط این هدیه بسیاری از دوستان خودتان را خوشحال بکنید.
یکی دیگر از سری محصولات زیبای پازل ، قطعا و یقینا پازل مغناطیسی است. ویژگی منحصر به فرد این محصول به دلیل دارا بودن لایه مغناطیسی در پشت این پازل سبب تمایز فوق العاده این پازل با سایر پازل ها شده است.

نکته پنجم: توجه خواننده را به خود جلب می کند

تیشرت طرح یلدا – هنری

هزینه چاپ پرچم تشریفات لمینت*

در این روش ما کافی است طناب یا بندی که بادکنک به آن آویزان هستش را تزئین بکنید این تزئین می تواند از یک طناب زیبا و خاص استفاده بکنید و یا اینکه می توایند یکسری منجق ها و یا اکلیل های خاصی به طناب بادکنک بچسبانید که این کار سبب می شود زیبایی دوچندان به بادکنک شما ببخشید.
چاپ پاکت تحریر 80 گرم ایرانی از جمله ارزان ترین پاکت ها در مرکز ما می باشد. کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی ، کاملا تولید داخل می باشد ولی تفاوتی که با تحریر خارجی دارد رنگ زمینه خود کاغذ است که مقداری زمینه زرد رنگ دارد و کاملا مشابه کاغذ وارداتی خارجی سفید سفید نیست. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که این تفاوت رنگ غالبا در مقایسه مشخص می شود.
جنس کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی استفاده می شود از نوع ایندربرد ۲۵۰ گرم کاملا بهداشتی می باشد و از جمله موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و به راحتی در طبیعت بازیافت می شوند و کمترین آسیب را به طبیعت وارد می کند.
چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم جز مقرون به صرفه ترین و پرمصرف ترین سری پاکت ها مرکز ما می باشد. کاغذ تحریر ۸۰ گرم از سری کاغذ های پرمصرف برای چاپ ست های اداری می باشد. از این کاغذ برای چاپ سربرگ و انواع پاکت استفاده می شود.

کیفیت و ماندگاری چاپ روی لیوان طرح قلب

ارسال ب دفاتر پیک موتور منطقه مثل بادپا

گالری تصاویر انواع پوستر دیواری

سویشرت هودی سفید پر فروش ترین محصول سویشرت هودی ما می باشد.
سویشرت هودی سفید از دیگر محصولات چاپ نفیس می باشد. چاپ سویشرت هودی سفید به صورت مستقیم سابلیمیشن می باشد.
چاپ بیزینس کارت طلاکارت لمینت براق ، یا به عبارتی کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب از سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که در این مدل کارت ویزیت به دلیل روکش درخشنده و شفاف لمینت براق قسمت های طلاکوب جلوه فوق العاده ای دارند و باعث درخشش دوچندان این سری کارت ویزیت می شود.
کیفیت دوخت و پارچه تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد

لیبل مخصوص چاپ تیشرت

لیبل سلفون مات نیز مشابه لیبل سلفون براق می باشد با این تفاوت که روکش کار بعد از چاپ از نوع سلفون مات می خورد که طبیعتا به دلیل خاصیت ذاتی این روکش آن براقیت و درخشندگی و انعکاس نور لیبل سلفون براق را ندارد. شیت بندی و زمان تحویل این نوع نسبت به سلفون براق به دلیل جدید بود و استقبال کمتر مشتریان گرامی بالاتر بوده ولی نتیجه کار بسیار و زیبا خواهد بود. از ویژگی های این نوع لیبل که به تازگی به لیست خدمات ما اضافه شده این است که امکان طلاکوب کردن کار وجود دارد که در قسمت بعدی توضیح داده خواهد شد.
کیفیت و ماندگاری چاپ رویفنجان سفید و حرارتی
مزیت دیگری که چاپ پرچم ارزان و تبلیغاتی برای شما دارد قابل حمل بودن آن می باشد. شما می توانید به راحتی پرچم رومیزی خودتان را درون یک کیف به راحتی حمل بکنید و در هر کجا که جلسه و سمیناری داشتید پرچم لوگوی سازمانی خودتان را با خود حمل بکنید. حتی پرچم تشریفات هم با حمل بسیار ساده و در هر جلسه و هر کنفرانسی به راحتی می توانید لوگوی خودتان را در هر جلسه ای به راحتی نصب بکنید.
ما در چاپ نفیس و در مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم به دنبال این هستیم ابزارهایی که بتوانید شما مشتریان خودتان را متقاعد بکنید و امیدوار هستیم تا انتها مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم را مطالعه بفرمایید.

تیشرت زرد پنبه ای

مرحله چهارم: در این مرحله با استفاده از اتوی برقی برروی آن کاغذ لیبلی که برروی کاغذ پرینتری و آن هم برروی پدموس قرار دارد بکشید. سعی کنید در دمای 160 درجه و به مدت هشت ثانیه برروی هرنقطه از کاغذ قرار بدهید.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طرح موج همان طور که در تصاویر می بینید دارای یک ویژگی خاص می باشد که در آن کارت ویزیت به صورت یک گوشه تیز و یک گوشه گرد ارائه می شود که جلوه منحصر به فردی به این کارت خواهد بخشید. این مدل کارت ویزیت فقط در دو خانواده لمینت مات و لمینت براق ارائه میشود.
در نوشتن استوروک بدهید

هزینه پاکت نامه کارتی 140 گرم :

این محصول به دلیل قیمت مناسب ، دارا بودن قاب برای سادگی پیدا کردن تکه های پازل ، شفافیت و درخشندگی چاپ و همچنین مقاومت مقوای پازل بسیار محبوب و مورد استفاده قرار می گیرد.
جاپ کارت ویزیت گلاسه یووی UV تنها سری کارت ویزیت این مجموعه است که بافت دار نیست و جنس این کارت ویزیت اگر گلاسه ۳۰۰ گرم می باشد که برای حفاظت از رنگ های آن با روکش یووی پوشش داده میشود که در صورتی که نیاز به نوشتن روی این کارت را داشته باشید می توانید سری فیلتر دار این محصول را سفارش دهید.
در نتیجه برای نمایان کردن برند و لوگو خود اقدام به چاپ بر روی انواع محصولات خود می کنند از چاپ پاکت گرفته تا چاپ کارت ویزیت و از همه مهم تر چاپ پرچم را در دستور کار قرار می دهند.
بروشور ها به دلیل جمع و جور بودن در شکل و پیام رسانی ، اطلاعات زیادی را در خود جای می دهند. بیشتر بروشورها قادر به معرفی شرکت ، ارائه عکس از محصولات و یا خدمات و همچنین ویژگی ها و مزایا و اطلاعات تماس و غیره را به راحتی می تواند در خود جای بدهد. اساساً بروشور یک نسخه متراکم از چندین مطالب زیادی که در قالب یک وبسایت ممکن است در آن وجود داشته باشد در خود جای بدهد.
چگونه سربرک ها برای شرکت می تواند سودمند باشد؟
به دلیل میزان نقره ای که در این نوع کاغذ وجود دارد بسیار آسیب پذیر می باشد و اثر انگشت در کاغذ متالیک به راحتی نمایان می باشد. در مراقبت با این نوع کاغذ باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا به دلیل صاف و سیقلی بودن این کاغذ آسیب پذیر بودن این عکس را زیاد میکند. قیمت بالایی که این کاغذ نسبت به سایر کاغذ ها دارد به طبع مراقبت بسیار زیادی از این نوع کاغذ باید بشود در هنگام شتشو باید نهایت دقت را از این نوع کاغذ داشته باشید.

همه عکس ها به یاد ماندنی نمی باشد، در حقیقت بیشتر عکس ها به یاد ماندنی نیستند. فقط ممکن است با به اشتراک گذاری توسط یکسری از سرویس های مبتنی بر عکس مانند اینستاگرام، تصاویر و سفرهای خودتان را به اشتراک بگذارید. فکر می کنید چندتا عکس می توانید از حافظه تان توصیف کنید؟ یک یا دو؟ یا اصلا هیچ!!!
کاربن را در زیر کاغذی که بریده اید قرار بدهید و کاغذ و کاربن زیرینش را بر روی لیوان چسب کنید.
لیوان سفید سرامیکی از سری پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین سری ماگ های موجود در بازار می باشد که هم برای چاپ تکی و هم برای امور تبلیغاتی و چاپ در تیراژ بالا بسیار مناسب می باشد.
در طراحی کارت ویزیت شما باید به یکسری اصولی اساسی در امر طراحی انجام بدهید که یک کارت ویزیت زیبا و جذابی را داشته باشید ما در مقاله اصول طراحی کارت ویزیت به یکسری از اصلی ترین نکاتی که شما باید در طراحی کارت ویزیت انجام بدهید برای شما بیان کردیم و می توانید با مطالعه این موارد به نکات مهم و مفید در امر طراحی کارت ویزیت برسید.
از ویژگی های بارز کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون ضخامت کم این محصول در عین مقاومت بسیار بالای آن می باشد.

روش چاپ سویشرت هودی سفید

هزینه فاکتور سایز B6 کاربن لس :

تیشرت سفید جودون یقه دار از دیگر سری محصولات پرفروش و پرطرفدار قابل چاپ ما به خصوص برای شرکت ها و برند ها می باشد.
سعی کنید طراحی پاکت خودتان را براساس قالبی که توسط آن شرکتی که قصد دارید چاپ پاکت خودتان را به آن واگذار بکنید دانلود بکنید و طراحی خودتان را براساس آن قالب طراحی بکنید.
لیبل ها به عنوان راهنما در مورد نحوه استفاده صحیح از محصولی که خریداری کرده ایم ، خدمت می کنند. این که باید آن را روزانه یا هفته ای یک بار ، قبل یا بعد از خواب ، با آب یا بدون آب استفاده کرد ، همه در لیبل محصولات می باشد. همچنین این لیبل ها محدودیت سنی و اینکه برای چه سنی مناسب هست بیان شده است . به این ترتیب ، ما می توانیم از محصولات به درستی استفاده کنیم و می توانیم اثرات مفید و مضر آن را برای خودمان تنظیم بکنیم.
لیوان (ماگ) چاپی یلدا – شب چله
این نوع پرچم ها در سه سایز متفاوت بزرگ و کوچک و متوسط تقسیم بندی می شود.
جنس پارچه تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد همان گونه که در ادامه مفصل توضیح داده خواهد شد صد درصد نخ پنبه می باشد که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده در فصول گرم مناسب می باشد. ما در ما همواره تلاش می کنند که در فصل های گرم از تیشرت های پنبه ای نازکتر و در فصل های سرد از پنبه ی ضخیم تر برای دوخت تیشرت استفاده کنند.
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان برجسته کردن قسمت های دلخواه کارت می باشد.

سویشرت هودی مشکی

گام پنجم : قرار دادن تصویر در سایز انتخابی

انتخاب یک چاپخانه بسیار خوب نیز به نوبه خودش بسیار می تواند به طراحی شما کمک کرده باشد زیرا اگر طراحی شما بسیار عالی باشد ولی چاپ از کیفیت بسیار خوبی برخودار نباشد ممکن است طراحی شما زیاد دیده نشود پس سعی کنید در طراحی و چاپ بنر خود بسیار دقت کنید که بتوانید نهایت بهره برداری در خصوص چاپ بنر برده باشید.
انواع محصولات کارت ویزیت – سفارش آنلاین چاپ انواع کارت ویزیت – چاپ نفیس

ثبت سفارش آنلاین چاپ عکس متالیک