اردیبهشت 8, 1403

۱۰ چهره مشهوری که شانس و تصادف آن ها را در مسیر شهرت و موفقیت قرار داد

خیلی از چهره های مشهور دنیا واسه رسیدن به موفقیت سخت تلاش کردن و از گذشته رویای حضور در برابر دوربینا و معروفیت فراوون رو داشتن. اما در میان چهره های مشهور آدمایی هم وجود دارن که به لطف یه اتفاق راه زندگی اونا تغییر کرد و در آخر به معروفیت و موفقیت رسیدن. البته این به معنی اون نیس که این ادما از استعدادهای خودشون بی خبر بودن اما شانس به اونا رو کرد و فهمیدن واقعا چه کاری میخوان در زندگی شون بکنن. در ادامه به ماجرای ۱۰ چهره مشهوری می پردازیم که طبق تصادف کشف شدن و تونستن پا در راه معروفیت بذارن.

۱- جنیفر لارنس

جنیفر لارنس ۱۴ ساله وقتی واسه گذران تعطیلات تابستونی به همراه خونواده اش در شهر نیویورک مشغول قدم زدن بود، توجه یه کستینگ ایجینت به اون جلب شد (کار کستینگ ایجنت انتخاب بازیگر و پیشنهاد اون به کارگردانا یا استودیوهای فیلمسازیه). اون به سمت خونواده جنیفر رفت، از اونا اجازه گرفت از دختر نوجوون شون عکس بگیره و شماره تلفنش رو به جنیفر داد. روز بعد اون ایجینت با جنیفر تماس گرفت و از اون دعوت کرد تا در اولین تست بازیگری زندگی اش شرکت کنه.

۲- جانی دپ

جانی دپ در جوونی یه یاغی تموم عیار بود. اون مطمئن بود که روزی به یه ستاره راک تبدیل می شه.
دپ به همراه گروه موسیقی اش به نام The Kids در کافه ها موسیقی اجرا می کرد و حتی درس و مدرسه رو رها کرد تا تموم وقتش رو به موسیقی اختصاص بده. با این حال، لوری اون آلیسون، همسر اول دپ، اونو به نیکولاس کیج معرفی کرد.
کیج دپ رو بازیگر خوش آتیه ای دید، بخاطر این این جوون یاغی رو تشویق کرد که با یه کستینگ ایجنت ملاقات کنه.

 

 

۳- الکسیس بلدل

 

 

الکسیس در کودکی دختر بسیار خجالتی و منزوی ای بود. اون واسه اینکه به نبود اعتماد به نفسش غلبه کنه عضو یه گروه تئاتر محلی شد.
در جریان یکی از اجراهای الکسیس تو یه مرکز خرید کوچیک، توجه یه مادلینگ ایجنت به این بازیگر جوون جلب شد (کار مادلینگ ایجنت انتخاب مدل واسه کار در صنعت مده). اون ایجنت از الکسیس دعوت کرد که به نیویورک جا به جایی مکان و کار در بخش مد رو شروع کنه.
ستاره آینده سریال پرطرفدار Gilmore Girls، پیشنهاد ایجنت رو قبول کرد.

۴- جاستین بیبر

بیبر کودکی به طور کامل معمولی ای داشت تا اینکه بعدا اتفاقی راه زندگی اونو به کلی عوض کرد.

مادر جاستین اونو به تنهایی بزرگ می کرد.

اون واسه اینکه بتونه هزینه های زندگی خود و پسرش رو تأمین کنه مجبور بود علاوه بر شغل تموم وقتش کارای دیگری هم بکنه. جاستین در ۱۲ سالگی تو یه برنامه استعدادیابی محلی شرکت کرد.
مادر بیبر که به پسرش خیلی افتخار می کرد از اجرای اون فیلم گرفت و ویدئوی اونو در یوتیوب گذاشت. جفت و جور کننده ای به نام اسکوتر براون با دیدن این ویدیو به این نتیجه رسید که این پسر روزی به اونقدر شهرتی می رسه که همه جا صحبت از اون می شه.

۵- چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم در گذشته در کار رقصندگی بود و البته این تنها شغلی نبود که اون تجربه کرد.
تیتوم یه مدت هم به عنوان بدنساز، دستیار تو یه کلینیک دامپزشکی و فروشنده مشغول به کار بود. اما یه اتفاق واسه همیشه به تغییر شغلای چنینگ پایان داد. تیتوم یه روز در حال قدم زدن در ساحل میامی بود که یه مادلینگ ایجنت به سمت اون رفت و از اون دعوت کرد که وارد کار در صنعت سرگرمی شه.

۶- الن پومپئو

الن پومپئو بیشتر شهرتش رو از بازی در سریال پرطرفدار Grey’s Anatomy کسب کرده. در دهه ۹۰ اون به عنوان پیشخدمت تو یه کافه مشغول به کار بود تا اینکه یه روز در کافه توجه یه عکاس مد به اون جلب شد.
چیزی نگذشت که الن با اون عکاس وارد رابطه عاطفی شد و بعد از اون به نیویورک جا به جایی مکان کرد تا وارد دنیای صنعت سرگرمی شه.
پومپئو اول در آگهیای تبلیغاتی بازی می کرد و بعد از اون در تست بازیگری سریال Law & Order شرکت کرد.

مطلب دیگر :   تبلیغات سنتی یا بازاریابی محتوا؟ کدام موثر تر است؟
۷- مل گیبسون

آبجی مل گیبسون رزومه اونو مخفیانه واسه یه استودیوی بازیگری فرستاد و اگه اون این کار رو نمی کرد به احتمال زیاد گیبسون حالا نه یه بازیگر موفق، بلکه یه روزنامه نگار مشهور بود. با این حال، دست تقدیر به کمک گیبسون اومد و مسئول انتخاب بازیگر استودیو از اون دعوت کرد که تست بازیگری بده. گیبسون عزمشو جزم کرد به شم خواهرش اعتماد کنه و کار در موسسه ملی هنرهای نمایشی در سیدنی رو شروع کرد.

 

۸- پاملا اندرسون

 

پاملا اندرسون ۲۱ ساله دختری معمولی از شهر ونکوور و یه مربی بدنسازی بود. در جریان یه مسابقه ورزشی، عکس العمل احساسی اون واسه تیم مورد علاقه اش سوژه دوربینا شد و وقتی تصویر اون از تلویزیون محلی پخش شد مسئول روابط عمومی یه شرکت مشروب سازی اونو به طور اتفاقی دید. پاملا پیشنهاد اولین قرارداد مدلینگش رو از این شرکت گرفت.

۹- چارلیز ترون

چارلیز ترون جوون به دلیل مشکلی که واسه کارت بانکی اش پیش اومده بود به بانک مراجعه کرد و وقتی بر سر یکی از کارکنان بانک فریاد کشید، یه کستینگ ایجینت که در اونجا تماشاگر ماجرا بود تحت اثر عصبانیت ترون قرار گرفت. چارلیز ترون که میخواس تبدیل به یه رقصنده باله مشهور شه از افریقای جنوبی به نیویورک جا به جایی مکان کرده بود اما به خاطر آسیب یه پایش مجبور شده بود از رویایش دست بکشه. چارلیز وقتی با اون ایجنت آشنا شد بی پول شده بود، بخاطر این قبول کرد که کار بازیگری رو امتحان کنه.

 

۱۰- سارا میشل گلر

 

سارا میشل گلر کارش رو خیلی زودتر از بقیه چهره های این فهرست شروع کرد.
سارا تنها ۴ سال داشت که یه اتفاق سرنوشت اونو تعیین کرد.
اون همراه مادرش تو یه رستوران مشغول غذا خوردن بود که مدیر رستوران به سمت مادرش رفت و به اون پیشنهاد حضور دخترش در آگهی تبلیغاتی اون رستوران رو داد. برخلاف خیلی از ستاره های کم سن و سال، سارا موفق شد کار در صنعت سرگرمی رو ادامه بده و حتی تبدیل به یکی از نوجوانای مشهور دهه ۲۰۰۰ میلادی شد.

۱۰ چهره مشهوری که با وجود مریضی سخت، به معروفیت و موفقیت رسیدن

با ۱۰ چهره مشهوری آشنا شید که روزگاری بی خانمان و فقیر بودن

با چهره های مشهوری آشنا شید که مدرسه رو نیمه تموم رها کردن

چهره های مشهوری که روزگاری گرفتار اعتیاد شده بودن

چهره های مشهور هالیوودی که والدینشون در کودکی اونا رو رها کردن

۶ چهره مشهور و موفق که در کودکی به فرزندخواندگی گرفته شدن

داستان ۱۲ چهره مشهور امروزی که وقتی در گذشته به طور کاملً ورشکسته شده بودن

دوست داشتنیای فقیر: سلبریتیای مشهوری که ثروت خود رو به باد دادن

۱۱ سلبریتی مشهوری که روی بدن خود جای زخمای بزرگی دارن

ماجرای باحال ۱۰ بازیگر مشهوری که بین ساخت فیلم از نقش خود برکنار شدن

۱۲ بازیگری که نقش‎های مشهور و موندگاری رو رد کردن و افسوسش رو خوردند

سلبریتیای مشهور هالیوودی که همسراشون رو مانع موفق شدنشون می دونن