اردیبهشت 8, 1403

«کیانو ریوز» مودب و متفاوت در رفتار با زنان؛ «هدیه‌ای از طرف خداوند» و «جنتلمن واقعی»

در روزای گذشته انتشار تصاویری از کیانو ریوز که اونو در حال عکس گرفتن با طرفداران زنش نشون میده بدون این که به اونا دست بزنه، بسیاری رو حیرت زده کرده. یه صفحه فیسبوکی چندین عکس این بازیگر نام آشنای هالیوودی رو منتشر کرده که نشون میدن ریوز ۵۴ ساله الگوی خاص و برابری در شکل دست هاش هنگام گرفتن عکس با طرفداران زن خود داره که معمولاً پشت این افراد قرار میگیره بدون اینکه تماسی با بدن اونا داشته باشه. از وقتی که این عادت عالی معلوم شده، خیلی از طرفداران این بازیگر لبنانی الاصل اونو به خاطر سبک رفتار و ادبش مورد تشویق قرار داده و به اون لقب «جنتلمن» واقعی دادن.

این صفحه فیسبوکی با عنوان «Unprofessional Madman»، یه سری از تصاویر رو روز یکشنبه گذشته منتشر کرد که سبک ایستادن این بازیگر هنگام عکس گرفتن با چند زن جور واجور رو نشون می داد. در هر عکس، میشه دستای کیانو ریوز رو دید که به شکلی عجیب پشت یا کنار بدن این زنان در هوا آویزون مونده که برخلاف اون چیزی که در مورد دیگه بازیگران دیده ایم و دستا معمولاً با پشت یا شونِه این زنان تماس پیدا می کنه، است. از زمان منتشر کردن این پست، تا حالا بیشتر از ۸٫۰۰۰ لایک و بیشتر از ۲٫۰۰۰ کامنت از طرف طرفداران این بازیگر در تشویق اون به ثبت رسیده. بسیاری اونو به خاطر لمس نکردن بدن زنان در این تصاویر تشویق کردن و یکی از اونا از ریوز با عنوان «یه جنتلمن واقعی» یاد می کنه و در ادامه می نویسه: «همه اینا دلایلی بیشتر واسه تشویق کیانور ریوزه».

کاربری دیگه که مرده در عکس العمل به این تصاویر می نویسه: «هر چی بیشتر در مورد اون می فهمم بیشتر عاشق اون میشم». کاربری دیگه کیانو ریوز رو «هدیه ای از طرف خدا» می دونه و یه کاربر زن هم میگه: «کیانو ریوز یه جنتلمن واقعیه». یه سریای دیگه هم ادعا کردن کیانو ریوز عمداً بدن این زنان رو لمس نمی کنه تا بعدا با اتهامات مبنی به رفتار ناجور از طرف این زنان روبرو نشه. یکی از این کاربران در این باره اینجور نوشته: «اون باهوشه چون می دونه که به وسیله افراد فمینیست و جنسیت زده مورد هدف قرار می گیره چون اونا با احمقانه ترین سوالا با اون روبرو می شن مثلا “اونه، به چه دلیل اون کمرش رو گرفته؟”». کاربری دیگری می نویسه: «این عکسا بیشتر از هر چیز دیگری منو غمگین می سازه. این واقعیت که اون این کار رو به خاطر مراقبت از خود انجام میده شرایط اخلاقی و معقولیت در جامعه رو نشون میده». منتشر کردن این تصاویر تو یه حساب توئیتری هم واکنشای مشابهی رو به دنبال داشته.

مطلب دیگر :   ۱۷ واقعیت جالب در مورد چیزهای معمولی که شما را حیرت زده خواهند کرد

در حالی که در توئیتر هم بعضی این سبک عکس گرفتن کیانو ریوز رو به تلاش اون واسه جلوگیری از متهم شدن به بدرفتاری منتسب دونسته ان یه سریای دیگه این باورها رو رد کرده و این سبک رفتاری ریوز رو تنها نشون از مودب بودن این بازیگر دونسته ان. یکی از کاربران توئیتر در این باره اینجور گفته: «فکر نمی کنم بغل کردن کسی که از شما می خواد با اون عکس بگیرین، در تئوری بی احترامی باشه. اما بازم انتخاب احترام گذاشتن به حریم خصوصی اونا هوشمندانه س چون نشون از تفکر عمیق اون داره». زنی دیگه در این باره اینجور می نویسه: «فکر نمی کنم که اون در حال عکس العمل نشون دادن به جنبش Me Too باشه. اون همیشه این طوره و اینکه اون متولد برج سنبله س و ممکنه به کثیفی و باکتری حساسیت داشته باشه، خنده!».