اردیبهشت 8, 1403

بهترین‌ها در مسابقه دو سامسونگ در حاشیه دریاچه چیتگر دویدند

 سومین اتفاق کمپین «بهترین باشیم» سامسونگ روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه با حضور علاقه‌مند‌ان به ورزش دو در دریاچه چیتگر تهران برگزار شد.
در این مسابقه صدها نفر در دو بخش آقایون و خانوم‌ها راه ۴٫۲ کیلومتری دور دریاچه چیتگر رو دویدند.

در این مراسم بام‌سوک‌ هانگ مدیر سامسونگ ایران، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدونی و قهرمانان مطرح ورزش ایران حضور داشتن.

تیمور غیاثی، مدیر تیم‌های ملی دو و میدونی ایران در سخنانی ضمن بیان خوشحالی از برگزاری مسابقه دو‌، توجه شرکت سامسونگ به موضوع سلامت و ورزش پایه‌ای دو رو مثال‌زدنی دونست.

در حاشیه این رقابت از محمد نصیری، قهرمون پرافتخار وزنه‌ورداری، تیمور غیاثی، پیشکسوت رشته دو و میدونی، سجاد مرادی و هادی سپهرزاد ملی‌پوشان قبلی دو و میدونی ایران تجلیل به عمل اومد.

حضور گسترده و پرانرژی علاقه‌مندان و همینطور آب‌وهوای مناسب دریاچه چیتگر لحظات نشاط‌بخشی رو واسه شرکت‌کنندگان رقم زده بود. در کنار این می‌توان به مشارکت خیره کننده خانوم‌ها و نظم فوق‌العاده مراسم اشاره کرد.

نفرات شرکت‌کننده در رقابت روز پنج‌شنبه، قبل از این با ثبت‌نام در سایت شرکت سامسونگ واسه حضور و رقابت اعلام آمادگی کرده بودن. سامسونگ واسه برگزاری هر چی بهتر سومین اتفاق کمپین «بهترین باشیم» همه آمادگی لازم مانند ایستگاه‌های آب و آتیش‌نشانی رو تدارک دیده بود. در طول راه مسابقه هم پزشکان و نیروهای امدادی واسه کمک به دوندگان در مواقع لازم حضور داشتن. ضمن اینکه کلیه شرکت‌کنندگان در این رقابت تحت پوشش بیمه ورزشی بودن.

در آخر مسابقات جعفر مرادی، مرتضی بیرانوند و محمد جعفری به ترتیب روی سکوهای اول تا سوم بخش آقایون ایستادند. در بخش خانوم‌ها هم پریسا عرب زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و مقام اول رو به خود اختصاص داد. در این بخش نرگس خانی مقام دوم و طاهره عبدا‌لله‌زاده رتبه سوم مسابقه دو سامسونگ رو بدست آورد.

به نفرات اول هر بخش یه دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچی QLED سامسونگ اهدا شد.
واسه نفرات دوم و سوم هم به ترتیب ساندبارهای سری ۷ و سری ۵ سامسونگ در نظر گرفته شده بود و نفرات چهارم تا دهم هر بخش هم هدفون‌ بی‌سیم  Level U Pro سامسونگ رو به خونه بردن.

مطلب دیگر :   ۹ عضو عجیب بدن انسان که تاکنون عملکرد آن ها کشف نشده است

هم اینکه از بین شرکت‌کنندگانی که خط پایان رو گذروندن، طی قرعه‌کشی به ۱۰ نفر هدفون‌ بی‌سیم  Level U سامسونگ اهدا شد.

علاوه بر این رقابت ورزشی، مسابقه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام برقرار بود. براین پایه به شرکت‌کنندگانی که با هشتگ‌های #بدویم و #بهترین_باشیم دوستای خود رو به مسابقه دو دعوت کردن به قید قرعه جوایزی اختصاص داده شد.

مسابقه دو سامسونگ در ادامه رویدادهای سه‌گانه کمپین «بهترین باشیم» اجرا شد.
این کمپین با هدف ارتقای سبک زندگی و نمایش مهارت‌های افراد شروع شد.
یکی از چند تا نکته مهم در کمپین بهترین باشیم سامسونگ توجه به حضور همه اعضای خونواده در فعالیت‌های جمعیه. اتفاق قبلی کمپین بهترین باشیم سامسونگ مسابقه خانوادگی آشپزی بود که با حضور پرشمار خونواده‌ها در پردیس ملت تهران برگزار شد.
در رقابت دو هم بخش خاصی واسه دوندگان خانوم در نظر گرفته شده بود تا همه اعضای خونواده در این اتفاق حاضر باشن.

اولین اتفاق کمپین بهترین باشیم تابستون امسال با برگزاری کنسرت-نمایش سی شروع شد.
این اتفاق با حضور هنرمندان بزرگ موسیقی و نمایش ایران به مدت ۳۰ شب در مجموعه کاخ سعد‌آباد برگزار شد.

علاقه‌مندان می‌تونن با هشتگ #بهترین_باشیم رویدادهای کمپین جدید سامسونگ رو در شبکه‌های اجتماعی دنبال و پشتیبانی کنن. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر می‌تونید به صفحه کمپین «بهترین باشیم» در سایت این شرکت مراجعه کنین.

از شما دعوت می کنیم تا در ادامه دیگه عکسای این اتفاق رو ببینین.