اردیبهشت 8, 1403

قیمت پیانو آکوستیک شیمل

قیمت پیانو آکوستیک شیمل

ویلهلم شیمل اولین پیانوی خود را در سال 1885، اندکی پس از فارغ التحصیلی به عنوان پیانیست، در کارگاه خود در لایپزیگ، آلمان تولید کرد. سازهای او به دلیل مهندسی حرفه ای، کیفیت صدای بالا، طنین فوق العاده و طراحی به روز مورد قدردانی قرار می گیرند. موفقیت ویلهلم مرهون شجاعت و اشتیاق اوست. کارخانه Schimmel شعار “کیفیت قدرت است” را با موفقیت به نمایش گذاشته است.

ذوق، هنر درک جزئیات است. این اطلاعات در کار انجام شده می تواند باعث رضایت یا نارضایتی افراد مختلف شود. ویژگی متمایز پیانوی Royal C120 پایه آن است. غرفه ها از چوب جامد ساخته شده اند که با کنده کاری های سنتی با عناصر سبک متمایز تزئین شده است. تنظیم زیبای این پیانو دیواری موسیقی را به تجربه ای برای همه سلیقه ها تبدیل می کند.

در میان تولیدکنندگان اروپایی، شیمل یکی از اولین کسانی بود که از کامپیوتر و تکنولوژی مدرن برای طراحی و ساخت پیانو استفاده کرد. Schimmel از نرم افزاری به نام CAPE (مهندسی پیانو کامپیوتر) در تمامی مراحل تحقیق، طراحی و اجرا، از طراحی صفحه کلید گرفته تا طراحی اکشن هندسی، طراحی صفحه نمایش آکوستیک و چدن قاب بندی استفاده می کند. شیمل معتقد است که استفاده همزمان از ماشین های CNC و روش های سنتی ساخت منجر به نتایج بسیار بهتری نسبت به پیانوهای دستی می شود. این شرکت همچنین معتقد است که اگر تولیدکنندگان بتوانند اکثر قطعات را خودشان تولید کنند، کنترل کیفیت بهتر و در نتیجه دقت تولید قطعات افزایش می‌یابد. به همین دلیل، شیمل نیز در کارخانه خود کابینت و کلید تولید می کند و بیشتر این قطعات را برای دیگر سازندگان آلمانی سفارشی می کند.

در چند سال گذشته، پیانو شیمل عمدتاً در دو سری عرضه شده اند: کنسرتو شیمل (با حرف K مشخص شده) و شیمل کلاسیک (با حرف C مشخص شده است). خط Konzert شامل چندین مدل دیواری جدید و بزرگتر و شش مدل گرند بسیار جدید و بهبود یافته با طرح های کاملاً جدید است. خط Konzert برای تولید پیانوهایی با کیفیت بسیار بالاتر از مدل های قبلی و موفق شیمل طراحی شده است تا بتواند با مدل های حرفه ای و پیشرفته برندهای بزرگ رقابت کند. خط کلاسیک شامل مدل های دیواری دیگری مانند 1 گرند 182 و گرند 208 می شود. کیفیت بالای این پیانوها در طول سال ها کاملا ثابت شده است و به همین دلیل جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند، اما جدیدترین. از دستاوردهای طراحی و ساخت در این سری استفاده نشده است.

مطلب دیگر :   زیبایی و سلامت دندان با بلیچینگ،باندینگ،کامپوزیت و...

سه مدل دیواری در خط Konzert شامل K122، K125 و K132 طراحی بسیار پیچیده تری نسبت به خط کلاسیک دارند. این سری از طراحی سه بعدی و برخی بهبودها بهره می برد. فلسفه اصلی شیمل در تولید این مدل ها دستیابی به کیفیت جایگزین پیانوها pmpiano.ir است. در واقع، اصول طراحی در صداهای بعدی این مدل ها شبیه به سری Grand Konzert است.

آلمان سابقه طولانی در محصولات با کیفیت بالا، توجه به جزئیات و استانداردهای بسیار بالا دارد. تمام موارد فوق در مورد پیانوهای شیمل صدق می کند. شیمل یکی از معدود پیانیست هایی است که هنوز از هنر و سنت پیانو سازی پیروی می کند. جای تعجب نیست که بسیاری از پیانیست ها، هنرمندان صدا، مربیان موسیقی، معلمان و نوازندگان پیانوهای شیمل را انتخاب کرده اند. پارس ماهان با ارائه پیانوهای شیمل معتقد است که ایرانی ها شایسته بهره مندی از بهترین برندهای پیانو در جهان هستند.

تاریخچه پیانوهای دیواری ریتمیک به اواخر قرن هجدهم باز می گردد.این زمانی بود که جورج ریتمولر و پسرش ساخت آلات موسیقی مانند فلوت و گیتار، چنگ را در آلمان آغاز کردند و سپس در سال 1795 ساخت پیانو را در کارگاه وی آغاز کردند. پس از مرگ پدرش، این شرکت به D.W. ریتمولر. با سازکالا نگاهی به تاریخچه این پیانو می اندازیم.

این شرکت پس از مرگ سایر اعضای خانواده به W. Ritmuller & Sohn تغییر نام داد. Rhythmmuler در سال 1890 تاسیس و فروخته شد. با تغییر مالکان و شرکا، شرکت از گوتینگن به برلین نقل مکان کرد. محصولات این گیاه در وب سایت رسمی Ritmuller درج شده است.

از آنجایی که براونشوایگ در طول جنگ جهانی دوم مرکز صنعت هوانوردی بود، شهر بارها مورد حمله متفقین قرار گرفت. در جریان بمباران اکتبر 1944، بسیاری از کارخانه پیانو شیمل ویران شد و تولید آلات موسیقی متوقف شد tinoz.ir پس از جنگ، کارخانه بازسازی شد و در سال 1949 شروع به تولید پیانو کرد.

در سال 1951، شیمل اولین نمایشگاه پیانوی شیشه اکریلیک جهان را در نمایشگاه تجاری دوسلدورف ارائه کرد. در اواخر دهه 1950 و 1958، شیمل به پرفروش ترین پیانوی آلمانی از نظر فروش تبدیل شد و محصولات خود را به سراسر جهان صادر کرد.

پس از مرگ آرنو شیمل در سال 1961، پسرش شرکت را اداره کرد