اردیبهشت 8, 1403

کسب درآمد با ایلوستریتور (+بازار کار ایلوستریتور) گرافیستار

 

 

کسب درآمد با ایلوستریتور (+بازار کار ایلوستریتور) گرافیستار

در حالی که تعاریف از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است، تصویرگران به ایده‌ها کمک می‌کنند. آنها هنرمندانی هستند که توسط شرکت ها و افرادی استخدام شده اند که از تصویرسازی برای تبدیل محصولات، مفاهیم و داستان ها به تصویر استفاده می کنند. کسب و کارهای مختلفی از تصویرگرها استفاده می کنند. برخی از صنایع به سمت استخدام تصویرگران داخلی تمایل دارند، اما اکثریت تصویرگران فریلنسر هستند. به این ترتیب، کار بر اساس پروژه کار می کند، به جای یک شرکت واحد، با چندین مشتری به طور همزمان کار می کند. صنعت انتشارات و آژانس های تبلیغاتی استثنا هستند. آنها اغلب از تصویرسازی استفاده می کنند و احتمالاً از تصویرگران داخلی استفاده می کنند. در این دوره آموزش ایلوستریتور را از صفر تا صد برنامه را با زبان ساده و جذاب آموزش می دهیم سپس به سراغ اجرای پروژه حرفه ایی می پردازیم.

عواملی که بر میانگین دستمزد تصویگران تاثیر می‌گذارد

اگر به دنبال اعداد مشخصی هستید، هیچ کدام وجود ندارد. با همه تنوع در یک کار تصویرگری، درآمد بسیار متفاوت است. در اینجا برخی از عواملی است که بر پتانسیل درآمد شما تأثیر می گذارد. صنعت: صنعتی که در آن کار می کنید بزرگترین عامل در میزان درآمد شماست. به عنوان مثال، تصویرگرانی که برای فیلم‌ها استوری‌برد می‌کشند، می‌توانند دستمزدی بالاتر از میانگین دریافت کنند. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به فرادرس، سریع آسان، گرافیستار، فرانش، موشن کده و دانشجویار اشاره کرد.

حوزه های کاری با نرم افزار ایلاستریتور

  • طراحی نقاشی دیجیتالی
  • طراحی جلد کتاب
  • انجام طراحی های چاپی روی لباس
  • طراحی بنرهای تبلیغاتی
  • طراحی آیکون نرم افزار
  • طراحی بروشور نمایشگاهی، رستوران، شرکت و …
  • طراحی لوگو
  • همکاری با موشن گرافیست ها
  • اینفوگرافیک

موارد فوق بخشی از فعالیت هایی است که می توان فقط با یادگیری نرم افزار ایلاستریتور انجام داد و با مشاهده این موارد بیشتر می توانیم کسب درآمد با نرم افزار ایلاستریتور را درک کنیم. اگر فقط در یکی از موارد ذکر شده بتوانید فعالیت کنید می توانید در طول ماه درآمد میلیونی به دست آورید و حتی نیازی نیست حتما بیرون از منزل و در شرکت این کارها را انجام دهید و فقط با یک سیستم می توان تمامی کارهای فوق را انجام داد. حتی بسیاری از افراد به عنوان شغل دوم با نرم افزار ایلاستریتور به انجام یکی از موارد فوق می پردازند و درآمد قابل قبولی کسب می کنند.

در ایران افراد بسیاری به کارهای طراحی اهمیت می دهند و همیشه به دنبال افرادی هستند که کارهای جدیدی برای معرفی داشته باشد و اگر در کنار یادگیری نرم افزار ایلاستریتور یک ذهن خلاق و ایده های جذاب داشته باشید، می توانید نظر مهاطبان را به خودتان جلب کنید و خیلی سریع سبک کاریتان را مطرح کنید.

اگر ایلوستریتور بلد نباشید چه می شود؟

شما با یادگیری کامل و جامع ایلوستریتور میتوانید انواع لوگو ، لوگوتایپ ، سربرگ ، اینفوگرافیک ، چارت ، نمودار ، کاراکتر و … را طراحی کنید. همه کسب و کار ها بدون شک به یک لوگو یا سربرگ نیاز دارند و شما در این دوره ایلوستریتور یاد میگیرید که چگونه با ایلوستریتور لوگو طراحی کنید و یا اینفوگرافیکهای جذاب بسازید. برای همین اگر نمیخواهید که آینده شغلی عالی و پردآمد داشته باشید در این دوره شرکت نکنید!

درآمد دلاری با یادگیری ایلوستریتور

امروزه دیگر درامد محدود به یک شهر و کشور نمی باشد. شما با یادگیری کامل ایلوستریتور میتوانید در سایت های خارجی مانند freelancer و upwork پروژه های مختلف گرافیکی را دریافت نمایید و با انجام آنها درآمد دلاری داشته باشید. هرآنچه برای یادگیری ایلوستریتور نیاز دارید ما به شما در پکیج آموزش ایلوستریتور 2022 ویژه کسب درآمد به شما آموزش داده ایم.

مطلب دیگر :   زیبایی و سلامت دندان با بلیچینگ،باندینگ،کامپوزیت و...

دوره ایلوستریتور چجوری پولدارت میکنه ؟

با توجه به کم بدون متخصص ایلوستریتور و درخواست های زیاد برای طراحی از طرف کارفرما این فرصت برای شما فراهم شده است که با یادگیری ایلوستریتور درآمد بالایی داشته باشید. تا امروز که متخصص ایلوستریتور کم است به شما پیشنهاد میکنیم هرچه سریعتر با یاد گیری ایلوستریتور اقدام به کسب درآمد از این بازار پر سود نمایید. هرچه شما زودتر اقدام به یادگیری ایلوستریتور نمایید سهم بیشتری در کسب درآمد از آنرا خواهید داشت.

ویژگی های ایلوستریتور در جهت کسب درآمد

ادوبی ایلوستریتور بدون شک معروف‌ترین و بهترین نرم افزار تصویرسازی کامپیوتری است و همانطور که در مقاله تاریخچه ادوبی ایلوستریتور گفتیم بیش از ۳۰ سال پیش معرفی شد و هر بار بهبود یافت تا به جایگاه فعلی خود رسیده است. نرم‌افزار ادوبی ایلوستریتور به علت گسترگی امکانات در صنایع مختلفی کاربرد دارد و همین موضوع عموما باعث سردرگمی افراد در ابتدای آموزش ایلوستریتور می‌شود. در این مقاله جامع به کاربرد های ایلوستریتور می‌پردازیم و راه های پول درآوردن از این نرم‌افزار دوست داشتنی را برسی خواهیم کرد.
حتی اگر در نرم افزار ایلوستریتور متخصص باشید اما حوزه های اصلی کسب درآمد از آن را ندانید به احتمال زیاد پروژه ها و دستمزد های بسیاری را از دست می دهید. در ادامه حوزه هایی را خواهید خواهند که ایلوستریتور در آن کاربرد دارد و می‌توانید در آن ها پروژه بگیرید و کسب درآمد کنید.
۱-نقاشی دیجیتال بکشید:
نقاشی دیجیتال یکی از حوزه هایی است که اخیرا با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی رشد چشمگیری داشته است. نقاشی دیجیتال همانطور که از اسمش پیداست نقاشی است که معمولا توسط موس یا قلم نوری کشیده می‌شود و دو نوع کاربرد دارد. کاربرد اول کاربرد های تجاری است، گاهی نقاشی های دیجیتال در پوستر های تبلیغاتی یا همایش ها، کاور های موسیقی یا جلد و بسته بندی محصولات خوراکی استفاده می‌شود. کاربرد دوم کاربرد های شخصی است و عموما کاربرد تجاری ندارد و در اینستاگرام و پروفایل های کاربری گذاشته می‌شود.
۲-لباس و محصولات چاپی طراحی کنید:
احتمالا الان تی‌شرتی که تنتان است طراح دارد و کاور موبایلتان هم نقش و طرح دارد. طرح هایی که روی محصولات چاپی مثل لباس، استیکر، پیکسل یا قاب موبایل استفاده می‌شود عمدتا با ایلوستریتور طراحی می‌شوند. این حوزه یکی از کاربرد های جذاب ایلوستریتور است که روز به روز به محبوبیت و کاربرد آن افزوده می‌شود.
۳-جلد کتاب طراحی کنید:
گاهی نویسندگان برای جلد کتابشان طرح هایی را مدنظر دارند که طراحی آن ها از عهده فتوشاپ و نرم‌افزار های طراحی مشابه خارج است و فقط از ایلوستریتور برمی‌آید. در اینگونه پروژه ها نویسنده یا ناشر به شما طرح های اولیه و آن چه در ذهن دارند را می‌دهند و شما با ایلوستریتور آن ها را طراحی می‌کنید، جالب است بدانید اینگونه پروژه ها معمولا دستمزد بالایی هم دارند.