اردیبهشت 8, 1403

اسرار محاسبه پوشش سقف سوله فاش شد

 

الف : مشخصات فنی قطعات ساختمانی فوق الذکر که نقشه های آن منضم به این قرارداد است بر اساس استانداردهای محاسبه جزئیات سازه فضاکار گردیده است . شبکه های دولایه از دو صفحه موازی که بوسیله عناصری به هم متصل گردیده اند تشکیل می شوند . آستیاژ ضیائی طراح و ایده پرداز «زیگورات» و کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری هم در این برنامه بیان کرد: در رابطه با مبحث صدا و شهر صحبت بسیار شده است اما در مورد «منظر شنیداری» کمتر حرف به میان آمده است. پانل دیواری از فوم های عایق چون پلی استایرن، پلی یورتان و پشم سنگ ساخته شده است که مقاومت بالای این فوم ها در برابر عواملی مانند آتش سوزی بسیار بالا می باشد. برخی دیگر معتقدند شکل زیگورات ها به صورت طبقات رویهم و عقب رفته و رنگ لعابی متفاوت هر طبقه به دلیل اهمیت مسایل نجومی بوده است. در صورت عدم تحویل نقشه ها در موعد مقرر جریمه دیرکرد طبق تبصره 2 این ماده تعلق می گیرد . این ورق ها دارای لایه ضد uv می باشند که موجب محافظت در برابر نور خورشید می شود. نوع پوششی دیواره ها و سقف: در هنگام ساخت سوله ها باید به این نکته توجه شود که در صورتی که از پوشش های سفید و براق استفاده شود در حدود 80 % نور از سطح مورد نظر بازتاب شده اما اگر در همین مورد از پوششی تیره و کدر استفاده شود بازتاب نور حدود 10% کاهش مییابد.

پوشش سقف شیبدار حل

دیوار چینی نقش قابل توجهی در انتقال فشار سقف و باد به زمین ایفا می کند و از این رو دیوار چینی سوله های فلزی باید به روش اصولی انجام گیرد. به همین دلیل باید فاصله تیرریزی ها که عموما به آن آکس گفته می شود، کمتر باشد. برای ساخت بیشتر سالن های ورزشی، تعمیرگاه های بزرگ، کارگاه ها و کارخانه های تولیدی و… دستگاه اسکلت فلزی به مدت 12 ماه از تاریخ تحویل قطعات و تنظیم صورت جلسه تحویل موقت کار از طرف پیمانکار تضمین می گردد که در این مدت پیمانکار تعهد می نماید هر گونه نواقص و معایب موجود را که مربوط به ساخت قطعات بوده و ناشی از استفاده غیر صحیح عوامل کارفرما نباشد با نظر دستگاه نظارت کارفرما برطرف نماید . که دستگاه نظارت نامیده می شود خواهد انواع پوشش سقف سوله بود . دستگاه اسکلت فلزی اقدام خواهد کرد . تبصره 2- پیمانکار موظف است در مد ت پیمان و بر اساس جدول زمان بندی شماره 2 اقدام به ساخت و تحویل اسکلت ها بنماید . ج: مطابق استاندارد های بین المللی که در محاسبات فنی نیز به کار گرفته شده اند عمر مفید اسکلت ها حداقل 20 سال می باشد که فروشنده آن را تضمین می نماید مشروط بر اینکه شرایط نگه داری از طرف خریدار کاملاً رعایت شود .

سازه فضاکار خرپایی

طرفین قرارداد باید در صورت تغییر نشانی مراتب را ظرف مدت 15 روز کتباً به طرف دیگر اعلام نماید تا زمانی که نشانی جدید به طرف دیگر قرارداد ابلاغ نشود کلیه نامه ها و ابلاغیه های ارسالی به نشانی های تعیین شده ارزش و اعتبار قانونی خواهد داشت . کلیه مکاتبات و ابلاغیات قانونی به نشانی فوق ارسال خواهد شد . تبصره : از هر پرداخت بند ج و د ماده هفتم بین قرارداد مبلغ 10% به عنوان تضمین حسن انجام کار کسر که نصف این مبلغ پس از تصویب صورت وضعیت قطعی و نصف دیگر آن بلافاصله پس از پایان دوره تضمین و تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی آن آزاد خواهد شد . ج: مبلغ 30% قیمت قطعات ساخته شده بعد از ساخت و تحویل قطعات در محل کار و بر اساس صورت جلسه های تنظیمی در وجه فروشنده پرداخت خواهد گردید . آسیب دیدن تایل به علت راه رفتن افراد غیر متخصص ( کلیه افراد غیر از نصاب تایل) بر روی آن. قطعی برق تولید شما را متوقف کرده و عدم پایداری جریان به تجهیزات شما آسیب جدی وارد می کند. برای شناخت اجزای سوله ابتدا توضیح مختصری درباره چند مورد از مهمترین آنها برای شما میآوریم و پس از آن به معرفی اجزای تشکیل دهنده سوله جهت آشنایی با کاربرد و وظیفه هر یک به توضیح کامل تعدادی از آنها می پردازیم.

د: 70% ما بقی بعد از تحویل به خریدار در محل کار و بر اساس صورت حساب تنظیمی پرداخت خواهد شد . د: ایزو لاسیون ، پشم و شیشه 2 اینچ با کرافت و توری مرعی زیر آن از نوع 8/5 در 24 یا 4/3 در 22 خواهد بود . ج: نوع پوشش سقف – طبق نقشه های مربوطه از ورق شادو لاین گالوانیزه ، به ضخامت 5% میلیمتر می باشد . برای تشکیل تاج سقف از شیروانی چندبر استفاده میشود؛ این نوع از سقفهای شیبدار دارای اضلاعی با اندازه یکسان هستند و استفاده از آنها در همه کشورهای جهان رایج است. کارتن پلاست برای پوشش سقفکارتن پلاست Carton Plast یک نوع ورق است که برای پوشش سقف سوله و دیوار کاربرد دارد. روز / ماه تجاوز نماید خریدار حق دارد ضمن فسخ قرارداد کلیه تضمین های سپرده شده را به نفع خود ضبط و وصول نماید . در صورتیکه کلیه قطعات و مصالح تحویلی کامل باشد .

مطلب دیگر :   مهره مار

تبصره 1- اسناد تضمینی ماده فوق پس از تحویل قطعی موقت کلیه موضوع قرارداد به فروشنده مسترد خواهد اجرای پوشش سقف شیبدار شد . که بر اساس قوانین و مقررات تعیین و همراه سایر کسورات قانونی از صورت وضعیت های ارائه شده کسر خواهد شد . بعدها در دورانهای ۷ و ۶ هفتوان تپه اتاقهای مربع و مستطیل به همراه معبر و دیوار پیرامون شهر ساخته شدند. متر مربع می باشد . امکان تولید با طول مد نظر شما را نیز دارد: ورق های UPVC را می توان تا طول ۱۲ و عرض ۱۰۶ سانتی متر هم استفاده کرد. در خوش بین ترین حالت ممکنه برای سقف با ضخامت مفید ۳۵ سانتی متر حداکثر طول مجاز برای تیرچه ۱۰ متر است. از جمله مزایای این محصول منطبق شدن آن با انواع سازه های ساختمانی است، این محصول به علت صرفه اقتصادی، طول عمر بالا، نصب سریع، تنوع در طرح و رنگ و وزن سبک توانسته توجه طرفداران زیادی را به طرف خود جلب کند.

سازه فضاکار ظفر

سپس با توجه به محل قرارگیری سپری های اصلی اقدام به نصب آویزها شود. برای ساخت این سقف ها معمولاً از آلیاژهای همانند فولاد گالوانیزه استفاده می شود همانطور که می دانید فولاد گالوانیزه یکی از مقاوم ترین و محکم ترین آلیاژها در جهان شناخته شده است با توجه به این موضوع سقف های شیب دار تک شیب فولادی برای سالیان طولانی کاربرد خود را برای شما حفظ خواهند کرد. ژئودزیک ها برای تشکیل عناصر مثلثی یکدیگر را قطع می کنند تا دارای استحکام داخلی بیشتر شوند و نیز قدرت توزیع تنش در سطح ساختار خود را بالا ببرند. در صورت عدم اجرای صحیح و یا تخلف از هر یک از مواد قرارداد از سوی پیمانکار کارفرما حق خواهد داشت در هر مرحله از کار پس از اعلام به فروشنده قرارداد را فسخ و نسبت به وصول تضمین به منظور تامین خسارت و مطالبات خود اقدام نماید . از ویژگیهای مهم این کالا میتوان به توان مصرفی نسبتا پایین و نوردهی مناسب اشاره کرد. دوستدار محیط زیست: مواد و متریال مصرفی یوشش سقف upvc به نوعی است که قابل بازیافت می باشد و از آن جایی که عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما است و این امر باعث شده که از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری شود.

  1. بهینه سازی مصرف انرژی. OSB تخته هایی (پانلهایی) از جنس چوب تراشه بوده که برای استفاده بهینه در صنعت فراورده های چوبی طراحی شده است. 1- تضمین نامه بانکی 2- سفته به امضای مجاز شرکت که معادل 5% مبلغ کل موضوع قرارداد می باشد را تسلیم کارفرما نماید و در صورتیکه پیمانکار از اجرای هر یک از تعهدات خود تخلف نماید خریدار می تواند طبق قوانین مملکتی اسناد تضمینی را تا میزان خسارت وارده طبق مفاد قرارداد به نفع خود ضبط و وصول نماید . بعد از استهلاک کامل پیش پرداخت ضمانت نامه دریافتی به فروشنده مسترد خواهد شد . شیب آن میباشد که در هنگام بارش باران و برف عملکرد بی نظیری دارد چرا که برف و باران را به راحتی به سمت لولهی ناودان و یا لبهی سقف هدایت میکند که باعث میشود برف و باران به راحتی از روی سقف به زمین منتقل شود. برای ساخت آن از آلیاژهای مختلف استفاده می شود اما امروزه استفاده از سقفهای تک شیب فلزی گسترش زیادی یافته است. بدیهی است تحویل قطعی پس از پایان دوره تضمین و تنظیم صورت جلسه رفع نواقصی انجام خواهد پذیرفت . این شهر دارای ساختمانهای تاریخی و آثار باستانی متعدد میباشد که در دوره حکومت نورمانهادر سده یازدهم و دوازدهم میلادی تا سده هیجدهم ساخته شدهاند.