اردیبهشت 8, 1403

دندانپزشکی کلاسیک – تا کجا آمده ایم

 

 

دندانپزشکی کلاسیک – تا کجا آمده ایم

همسرم اخیراً بریده ای از صفحه یک مجله قدیمی پیدا کرده است. تبلیغ خمیردندان فلوراید گیبس بود. یک پسر کک و مک کاملا آمریکایی که یادآور اپی ران هاوارد است، با احتیاط خمیر دندان را روی مسواک قرار می دهد. به این واقعیت اهمیت ندهید که برس برای او خیلی بزرگ است، یا اینکه او در حال استفاده از مواد یک هفته ای است. این ماده دارای فلوراید قلع است و بنابراین بهترین شیمی و فناوری برای کودک شما است. آیا از تاریخچه ارتودنسی اطلاع دارید؟

دیدن اینکه دندانپزشکی در 30 سال گذشته از نظر تجهیزات و فلسفه به کجا رفته است واقعاً شگفت انگیز است. در حالی که فکر می‌کنم فلوراید موضعی تأثیر مثبتی روی دندان‌ها دارد، من بیشتر و بیشتر والدینی دارم که کاملاً مخالف این ماده هستند. در عوض، تمرکز ما به طرفداری از سلامت کلی دهان معطوف شده است. ما بهداشت خوب را تشویق می‌کنیم، بررسی‌های غربالگری سرطان دهان را انجام می‌دهیم، و در مورد ارتباط بین بیماری‌های سیستمیک و سلامت دهان بیمارمان آموزش می‌دهیم، و حتی به مردم در مورد غذاهایی که نه تنها برای دندان‌هایشان، بلکه برای کل سیستم آن‌ها سالم هستند، مشاوره می‌دهیم.

ما این توانایی را داریم که با اشعه ایکس دیجیتال با وضوح بالا بیشتر ببینیم و در این فرآیند تابش کمتری به بیمار منتقل کنیم. ما می‌توانیم ایمپلنت را دقیقاً از طریق پروتکل‌های جراحی هدایت‌شده با قابلیت پیش‌بینی و ایمنی کامل برای بیمار قرار دهیم. برداشت های دیجیتالی امکان دقت بیشتر، گردش کار سریع تر و محصول نهایی بهتر را فراهم می کند. بعلاوه، سوابق دیجیتالی به ما امکان می‌دهد تا با متخصصان و بیماران به‌صورت هم‌زمان ارتباط برقرار کنیم تا اهداف درمانی را به حداکثر برسانیم. ما روزانه محصولات و تکنیک‌های جدیدی را در Dentalcompare پست می‌کنیم و حرفه‌ی همیشه در حال تکامل خود را به نمایش می‌گذاریم.

مطلب دیگر :   معرفی برخی دستگاه های آزمایشگاهی پرکاربرد با انواع و کاربرد شان

از اینکه در سال 2013 با تمام امکاناتی که در اختیار داریم، یک دندانپزشک شاغل هستم سپاسگزارم. بخش واقعاً هیجان انگیز این است که روندها کند نمی شوند و یادگیری هرگز متوقف نمی شود.

انجام هر روز این کار را بسیار هیجان انگیزتر می کند.

منبع: https://iltayco.ir/آیا-از-تاریخچه-ارتودنسی-اطلاع-دارید؟/