اردیبهشت 8, 1403

هر آنچه که باید درباره شیشه‌ رنگی ایران لاکوبل بدانید

شیشه های رنگی ایران لاکوبل جنبه دکوراتیو و زینتی دارد و جزو دسته شیشه های زینتی هستند. این نوع شیشه‌ علاوه بر ظاهر زیبا و خیره کننده دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد که در برابر صدمات مقاوم است. برای ایجاد دکوراسیونی شیک و مجلل خرید پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه است، همچنین می توانید شیشه رنگی ارزان را در قسمت های مختلف خانه، محل کار، فروشگاه ها و … استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به شیشه های رنگی ایران لاکوبل بپردازیم و ویژگی های این نوع شیشه را شرح دهیم.

 

شیشه ایران لاکوبل چیست؟

لاکوبل نام تولید کننده ای بلژیکی است که اولین بار شیشه های رنگی را به ایران وارد می کرد، به همین دلیل است که از شیشه رنگی به عنوان شیشه لاکوبل در ایران نام برده شده است. شیشه ایران لاکوبل بیشترین کاربرد را در دکوراسیون داخلی دارد، این شیشه ها ضخیم هستند و دارای اندازه های بی نظیری از چهار تا 20 میلی متر هستند که می توان از آن ها متناسب با کاربری و محل نصب استفاده کرد. تنوع رنگ در این شیشه ها زیاد است و با حدود 25 رنگ زیبا در بازار قابل دسترسی هستند. شیشه دو نوع پشتی رنگی مات و براق وجود دارد که در حالت براق، نور از شیشه عبور می کند و معمولاً به عنوان بازتابنده در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود.

 

کاربرد شیشه ایران لاکوبل

شیشه های رنگی ایران لاکوبل جایگزین مناسبی به جای کاغذ دیواری هستند و برای این منظور می تواند برای دکوراسیون داخلی بسیار جذاب باشند. ترکیب پشت شیشه ای رنگی با چوب و سنگ می تواند یک تفکر بسیار بدیع و زیبا برای دکوراسیون باشد. بنابراین، در داخل ساختمان می توان از آن به عنوان دیوارپوش شیشه ای، میز شیشه ای، کابینت های شیشه ای استفاده کرد، علاوه بر این می توان از شکل بارز آن در نمای بیرونی ساختمان و نورگیر استفاده کرد. این نوع شیشه های رنگی بسیار زیبا و قابل قبول بوده و دارای مزایای فراوانی هستند. اما معایب شیشه لاکوبل را صرفاً می توان در قیمت آن ذکر کرد. از آنجایی که هزینه شیشه رنگی به ضخامت شیشه استفاده شده بستگی دارد، می تواند قیمت گزافی داشته باشد.

از آنجایی که این شیشه های رنگی نفوذ رطوبت به دیوارها را متوقف می کنند، می توان از آن ها در پارتیشن های حمام و توالت ها نیز استفاده کرد. همچنین این شیشه ها مقاومت زیادی در برابر حرارت دارند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و از شکستن شیشه نترسید. از دیگر موارد استفاده از شیشه لاکوبل می توان به مراکز درمانی، پارتیشن بندی مطب ها و منازل، استفاده در مهدکودک ها و بیمارستان ها اشاره کرد.

 

مزایای شیشه رنگی ایرانی لاکوبل

شیشه های رنگی لاکوبل می توانند از شیشه های سخت شده مانند ساخته شوند که بسیار مقاوم و بادوام هستند. اگر شکسته شود دیگر خرد نمی شود. به دلیل استفاده از لایه پلی پروپیلن در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و در حال حاضر پوسیده و زنگ نمی زند. آن ها برای مناطق شرجی عالی هستند، رنگ های متنوعی دارند و اگر سایه ای متفاوت از پالت سفارش دهید، می توان شیشه را به همان رنگ تولید کرد. رنگ های استفاده شده سازگار با محیط زیست هستند. با استفاده از شیشه لاکوبل سفید می توانید موقعیت مکانی را افزایش دهید زیرا این شیشه ها نور را به خوبی منعکس می کنند. با انعکاس ملایم و روشن تر کردن منطقه، نیازی به استفاده از لامپ زیاد نیست. استقرار شیشه لاکوبل بسیار مفید است. نصب این شیشه ها بسیار راحت است و نیازی به تعمیر و بازسازی ندارند. می توانید هر عکس دلخواه را روی برخی از شیشه چاپ کنید. قابلیت سوراخ کردن برای قرار دادن کلید و پریز در لاکوبل وجود دارد.

 

مطلب دیگر :   خرید هاست لینوکس

قیمت شیشه ایران لاکوبل

قیمت شیشه لاکوبل به موارد مختلفی بستگی دارد، مجموع این عناصر مجموعاً هزینه شیشه های رنگی را تعیین می کند. از سه نوع شیشه کریستال، شیشه شفاف و فلوت برای ساخت شیشه های رنگی استفاده می شود. از آنجایی که شیشه کریستال ناخالصی های بسیار کمتری دارد، درجه اول رنگ در شیشه کریستال بالاتر است. از آن جایی که شیشه های شفاف و فلوت دارای ناخالصی های اضافی هستند، شیشه سبز رنگ است، که شیشه را کدر می کند، اما به دلیل بالا بودن قیمت شیشه های کریستالی، اغلب از شیشه های شفاف استفاده می کنند که بسیار مقرون به صرفه هستند. بسته به این که شیشه لاکوبل برای کجا و برای چه منظوری استفاده می شود، می توان از ضخامت ۴ تا 20 میلی متر برای شیشه استفاده کرد است. یکی دیگر از مواردی که بر قیمت تمام شده شیشه تاثیر می گذارد ابعاد ان است. ابعاد غیر استاندارد قیمت را افزایش می دهد و همچنین ابعاد کوچکتر از ابعاد (مثلا کمتر از 5 متر مربع) تا 5 متر محاسبه می شود. علاوه بر موارد فوق، هزینه راه اندازی و اجرای شیشه نیز محاسبه می شود.

خرید شیشه ایران لاکوبل

تنوع رنگ در این نوع شیشه بسیار زیاد است، اما برخی از رنگ‌ها معمولاً طرفداران بیشتری دارند. رنگ‌های بژ، کاراملی، نقره‌ای، طلایی، سفید و مشکی معمولاً از جمله رنگ‌هایی هستند که همیشه محبوب هستند. برای مشاهده رنگ ها و ابعاد استاندارد شیشه لاکوبل و تهیه این محصول می توانید به وب سایت https://iranlacobel.com مراجعه کنید و نسبت به خرید اقدام نمایید.