اردیبهشت 8, 1403

واکنش های احساسی سلبریتی ها به خودکشی «آنتونی بوردین»؛ سرآشپز و مجری سرشناس

جسد آنتونی بوردین، سرآشپز و نویسنده سرشناسی که روش داستان پردازی و اجرای اون تماشاگران بسیاری رو در سراسر جهان با روشای آشپزی و فرهنگای جدیدی آشنا ساخت، دیروز پیش در اتاق هتلی در استراسبورگ فرانسه و در حالی که ً به دلیل خودکشی جون داده بود پیدا شد.
مرگ تراژیک و غیرمنتظره آنتونی بوردین بسیاری رو در شوک فرود برد و همین موضوع واکنشای متفاوت و جالبی رو نسبت به خودکشی (ً) ایشون به دنبال داشت.

ایشون که در زمان مگه ۶۱ سال داشت برنامه های تلویزیونی پرطرفداری مانند «بخشای نامعلوم» (Parts Unknown) رو در کارنامه داشت که به وسیله شبکه سی ان ان پخش شده و جوایز زیادی هم دریافت کرده بود. خبر مرگ غیرمنتظره بوردین به سرعت در رسانه های اجتماعی درخشش یافته و خیلی از همکاران و دوستان سلبریتی ایشون با کامنتایی به این مرگ نابهنگام عکس العمل نشون دادن. در ادامه این مطلب می خوایم شما رو با بعضی از واکنشا نسبت به مرگ این مجری و برنامه ساز دوست داشتنی آشنا کنیم.

۱- گوردون رمزی

گوردون رمزی که یه سرآشپز و رستوران دار مشهور بوده و دوستی قدیمی ای با آنتونی بوردین داشت در سخنانی اعلام کرده که پذیرش مرگ این چهره سرشناس واسه ایشون بسیار سخته. ایشون که مجری برنامه «Master Chef» است در عکس العمل به مرگ بوردین در حساب توییتری خود اینجور نوشت:” از مرگ آنتونی بوردین شوکه و غمگین شدم. اون دنیا رو به خونهامون آورد و الهام قسمت بزرگی از افراد در جستجو فرهنگا و شهرها از راه غذاهایشان بود”. ایشون هم اینکه در ادامه این توئیت شماره تلفنایی واسه مشاوره روانی در بریتانیا و آمریکا درج کرده.

۲- رُز مک گووان

۳- کریسی تیگن

کریسی تیگن که علاوه بر فعالیت در دنیای مد و تلویزیون، خود هم در مورد آشپزی فعالیت داشته و کتابایی به چاپ رسونده، از مرگ یهویی آنتونی بوردین غمگین شده.
ایشون در پیامی توئیتری اینجور نوشته:” آنتونی، یکی از الگوهای من بود. روشن و الهام بخش و یکی از بهترین داستان پردازهای روی سیار، نویسنده کتاب پرفروش هوسا: راه و چاه هایی واسه تموم غذاهایی که دوست دارین بخورین. ممنون از این که غذا رو انقدر هیجان انگیز کردی. و همیشه واسه هر چیز درستی قد علم کردی. به چه دلیل به چه دلیل به چه دلیل. حالا در آرامش باش”.

۴- برایان کرانستون

برایان کرانستون، بازیگر سرشناس سریال معروف «بریکینگ بد» در پیامی توییتری به آمار تکون دهنده خودکشی در آمریکا اشاره کرده و از همه خواسته که در مقابل کسایی که در خفا و در دور و برمون رنج میکشن احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم. ایشون در این باره اینجور نوشته:” براساس آمارها هرساله نزدیک به ۴۵٫۰۰۰ خودکشی در آمریکا اتفاق می افته. شوک کننده س. از مرگ کیت اسپید و آنتونی بوردین بسیار ناراحت شدم. این موضوع نشون میده که معروفیت هم در مقابل افسردگی ایمن نیس.
ما همه باید نسبت به دوستانمان که رنج میکشن توجه بیشتری نشون بدیم”.

مطلب دیگر :   ۱۷ واقعیت جالب در مورد چیزهای معمولی که شما را حیرت زده خواهند کرد

۵- جیک تیپر

جیک تیپر، دوست و همکار بوردین در شبکه سی ان ان در پیامی توئیتری مرگ اون در اثر خودکشی رو تایید کرده و گفته که ایشون هنگام مرگ هم مشغول کار بوده.
تیپر در پیامی توئیتری اینجور نوشته:”بسیار دردناکه. آنتونی بوردین، ۶۱ ساله درگذشت. اون خودکشی کرد.
اون در فرانسه و در حال کار روی یکی از اپیزودهای جدید مجموعه تلویزیونی برنده جایزه اش در سی ان ان بود. دوست صمیمی اش، اریک ریپرت، سرآشپز فرانسوی، صبح روز جمعه جنازه بی جون بوردین رو در اتاق هتلش پیدا کرد”.

۶- لوسی هیل

لوسی هیل، بازیگر و خواننده معروف در پیامی توئیتری به تاثیر بوردین بر میلیونا نفری که بیننده برنامهش بودن اشاره کرده:” آنتونی بوردین به روشی زندگی کرد که خیلی از ما باید [به همون سبک زندگی کنیم]. اون مردی در جستجوی نامعلوم و مردی بخشای عجیب ای از جهان رو از راه تلویزیون هامون به ما عرضه داشت. حتی نمی دونم چه بگم و این موضوع بسیار منو غمگین می کنه.
من بسیار اون و اون چه که به اون باور داشت رو به درستیً دوست می داشتم”.

۷- الیجا وود

الیجا وود، بازیگر، جفت و جور کننده و کارگردان جوون هالیوود به تشویق آنتونی بوردین پرداخته و ناراحتی خود رو از از دست دادن این مرد اینجور اعلام کرده:” هوش اون، بصیرت اون، شوخ طبعی اون، مهربانی اون، ایستادگی رخنه ناپذیر اون در مقابل چیزای غیرمعتبر و پشتیبانی از تموم چیزایی که از قلب آدم سرچشمه می گرفت، اشتیاق اون به زندگی که با ما به اشتراک گذاشته بود… پردازش جهانی که آنتونی بوردین در اون نباشه بسیار سخته”.

۸- امبر تمبلین

امبر تمبلین در پیامی از فالوورهای حساب توئیتری خود خواست که از دوست خود و نامزد بوردین، آسیا آرجنتو، در زمونه ای که نیاز به کمک داره پشتیبانی کنن. ایشون در این پیام اینجور نوشته:” جادوگران: لطفاً امروز قوی ترین وردهای مراقبت کننده خود رو واسه خواهرمان آسیا آرجنتو آماده کنین. لطفاً اونو با تموم عشق و نوری که توان تولید اونو دارین از زمین بلند کنین”.

آنتونی بوردین، آشپز معروف آمریکایی به زندگی خود پایان داد

۱۰ کشوری که بیشترین آمار خودکشی در جهان رو به خود دادن

خودکشی در مقابل دوربین؛ شوک آورترین لحظه تاریخ برنامه های تلویزیونی

همسر رابین ویلیامز از دلایل خودکشی اون میگه