اردیبهشت 8, 1403

اولین و کاملترین one stop shop ملکی کشور راه اندازی شد

حتما واسه شمام پیش اومده که بخواین خونه‌ای بخرین، بفروشین یا اجاره کنین یا اینکه قصد تعمیر، تعمیرات، تزیینات، نقاشی، لوله کشی و… رو داشته‌اید اما به دلیل تعدد اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها انتخاب و اطمینان به یه سرویس دهنده مطمئن براتون سخت باشه. هرچند طی سال‌های گذشته، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری در بخش املاک و خدمات ساختمانی راه‌اندازی شده‌ان اما هیچ‌کدوم از اونا به اندازه «آقای املاک» کامل و کاربردی نبوده‌ان.

«ایمان خدابخش»، مدیرعامل و بنیانگذار پلتفرم «آقای املاک» که واسه اولین بار تونسته تموم خدمات ملک و بقیه خدمات وابسته به اونو به شکل یه اپلیکیشن در اختیار متخصصین، فعالان و همه مردم بذاره در این رابطه می‌گوید: آقای املاک نه فقط آگهی‌های ملکی در کشور رو پوشش می‌دهد، بلکه اپلیکیشن «آقای ترکیه» هم، تموم آگهی‌های ملکی و هرگونه اطلاعات در مورد سرمایه‌گذاری، اقامت و اشتغال در ترکیه رو هم تحت پوشش قرار داده و به زودی این خدمات به شکل پلتفرم‌های اختصاصی در بقیه کشورای منطقه هم ارائه می‌شه و اینجوری بازار مسکن ایران رو به بازار مسکن کشورای منطقه وصل می‌کنه.

صنعت مسکن و ساختمون، حدود ۱۳۰۰ شغل رو در بر می‌گیرد که طبیعتا رونق در این بخش می‌تونه تاثیر به سزایی در بهبود شرایط معیشتی کارگران و فعالان این بخش و قسمت بزرگی از صنعت اجرا کنه.

خدابخش می‌گوید:امروزه، با گسترده شدن مشاغل و کار و کاسبیای آنلاین و باز شدن پای کار و کاسبیای سنتی به فضای مجازی، این سوال مهم مطرح می‌شه که چیجوری می‌توان از این فضا واسه بهبود بازار مسکن و خدمات ساختمون استفاده کرد؟ به طور حتم، به کار گیری ظرفیت فضای اینترنت باعث شده تا دامنه خدمات این صنعت از یه محله بالاتر رفته و به سطح مناطق، شهرها، کشور و حتی بالاتر از مرزها کشیده شه در نتیجه خیلی بر تعداد مشتریان این صنعت اضافه می شه.
پس استفاده درست از بستر اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خدمات مسکن و صنعت ساختمون می‌تونه بهترین راه رسیدن به رونق اقتصادی و ارتقای شرایط شغلی فعالان این بخش باشه. از طرفی، پلتفرم «آقای املاک» از نظر تنوع خدمات، از فعالان و کارشناسان بازار ملک مثل مشاوران املاک گرفته تا خانوم‌های خونه‌داری رو که نیاز به خدماتی مانند نظافت، تعمیرات، تغییر دکوراسیون و… دارن هم می‌تونن خیلی راحت از «آقای املاک» استفاده کنن.

مطلب دیگر :   تبلیغات سنتی یا بازاریابی محتوا؟ کدام موثر تر است؟

آقای املاک، بزرگترین و کامل‌ترین پلتفرم املاک و ساختمون کشور

اپلیکیشن و سایت «آقای املاک»، با باخبر شدن از نیازای اصلی در بخش مسکن و ساختمون، فضایی رو ایجاد کرده تا نه فقط فعالان بخش ملک می‌تونن در اون املاک خود رو واسه رهن، اجاره، یا فروش بذارن بلکه صاحبان صدها مشاغل و خدمات ساختمانی، از تخریب و بازسازی گرفته تا نقاشی، لوله کشی، تعمیرات و… می‌تونن با ثبت نام رایگان این خدمات رو در برابر استفاده عموم بذارن.

یکی از امکانات باحال اپلیکیشن «آقای املاک»، به کار گیری نقشه هوشمنده که کاربر با به کار گیری این نقشه می‌تونه با فعال کردن موقعیت مکانی گوشی موبایل هوشمند خود، نزدیک‌ترین خدمات ساختمانی دور و بر خود یا آگهی‌های ملکی دور و بر رو مشاهده کرده و اونا رو بدون هیچ واسطه‌ای اتخاب کنه.

واسه به کار گیری خدمات باحال و کامل «آقای املاک» کافیه به سایت «آقای املاک» مراجعه کرده یا اپلیکیشن «آقای املاک» رو دانلود و نصب کنین.

پس از مراجعه به سایت و اپلیکیشن «آقای املاک» دو دسته بندی اصلی رو مشاهده می‌کنین که شامل ملکی و مشاغل می‌شه که با انتخاب هر کدوم از اونا، به دریایی از آگهی‌های ملکی و مشاغل مربوط به ساختمون دسترسی دارین که یکی از امتیازات مهم پلتفرم «آقای املاک» اینه که در بخش آگهی‌های ملکی، به تموم آگهی‌های ملک در سراسر کشور دسترسی دارین.

خدابخش که در رشته مهندسی مکانیک فارغ‌التحصیل شده و از ۱۸ سالگی در عرضه املاک فعالیت داره، به شناخت خوبی از بازار املاک رسیده و پلتفرم آقای املاک رو با باخبر شدن از نیازها و خلاءهای موجود در بازار مسکن و ساختمون طراحی کرده.